Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Англійська мова.

ІІ Ознайомлення з граматичними структурами активного граматичного мінімуму.

Етапи формування репродуктивної граматичної навички

(за підручником Бігич О.Б.)

/. Ознайомлення учнів з новою граматичною структурою (ГС)
Мета: продемонструвати нову ГС, її функцію і форму
Зміст етапу:
1. Демонстрація вчителем нової ГС в ситуації - пояснення функції нової ГС 2. Перевірка розуміння значення нової ГС (відповіді на запитання вчителя) 3. Демонстрація графічної форми нової ГС (пояснення правил утво­рення, особливостей вимови, інтонування тощо) 4. Фонетичне опрацювання нової ГС (вправи в імітації)
//. Автоматизація дій учнів з новою ГС на рівні фрази
Мета - навчити учнів вживати нову ГС на рівні фрази
Зміст етапу:
Виконання учнями рецептивно-репродуктивних умовно-мовлен­нєвих вправ ■ в імітації ГС, ■ на підстановку до ГС, ■ на трансформацію ГС, ■ на завершення ГС, ■ на розширення ГС, ■ відповіді на запитання, ■ самостійне вживання нової ГС.
///. Автоматизація дій учнів з новою ГС на рівні понадфразової єдності
Мета - навчити учнів вживати нову ГС в коротких висловлюваннях монологічного і діалогічного характеру
Зміст етапу:
Виконання учнями рецептивно-репродуктивних умовно-мовлен­нєвих вправ ■ на об'єднання зразків мовлення у мікромонолозі, ■ на об'єднання зразків мовлення у мікродіалозі.

 

ГС, що входять до активного граматичного мінімуму, вживаються в усіх видах МД, тому потрібно формувати як рецептивні, так і репродуктивні навички володіння цими структурами.

Мовлення за своєю природою ситуативне, отже учнів слід знайомити з новими ГС у типових ситуаціях мовлення. З цією метою можна використовувати реальні та уявні ситуації, створені різними засобами:

v за допомогою вербального опису,

v ілюстративного, предметного або дійового унаочнення.

/. Ознайомлення учнів з новою граматичною структурою (ГС)
Мета: продемонструвати нову ГС, її функцію і форму
Зміст етапу:
1. Демонстрація вчителем нової ГС в ситуації - пояснення функції нової ГС 2. Перевірка розуміння значення нової ГС (відповіді на запитання вчителя) 3. Демонстрація графічної форми нової ГС (пояснення правил утво­рення, особливостей вимови, інтонування тощо) 4. Фонетичне опрацювання нової ГС (вправи в імітації)

Фрагменти уроку:

Сьогодні ви навчитесь говорити про те, що знаходиться в зазначеному місці (на парті, на столі, у портфелі, у класі, на вулиці тощо) і чого там немає.

Зараз я розповім вам англійською мовою про те, що лежить на моєму столі. Слухайте уважно. Зверніть увагу на нове слово, яке я вживатиму на початку кожного речення. :

Look here. There is a book on the desk. There is a piece of chalk on the desk. There is a ruler on the desk, too. There is no map on the desk. There is no bag on it.

Ви, напевно, звернули увагу на те, що кожне речення починається словом there. В англійській мові цим словом завжди починаються речення, в яких повідомляється, що щось або хтось знаходиться у певному місці. Послухайте мою розповідь удруге.

А тепер перевіримо, чи добре ви зрозуміли мою розповідь.

1) Give laconic answers to my questions.

Teacher (T): Is there a ruler or a pencil on the desk?

Pupil (P1): A ruler.

T: Is there a bag or a ball on the chair?

P2: A bag. Etc.

2) Translate my statements into Ukrainian.

T: There is a map on the wall.

P1: На стіні — карта.

T: There is no picture on the wall.

P2: На стіні немає картини.

Тепер послухайте моє твердження і скажіть, скільки в ньому наголошених слів: There is a book on the desk.

Так, правильно, два: book та desk. А яке з цих двох слів я наголошую сильніше? Desk. Цей наголос називають логічним.

А зараз ми разом скажемо, що лежить на письмовому столі. Повторюйте за мною лише ті твердження, що відповідають дійсності.

(Учитель повторює розповідь, вставляючи деякі твердження, що не відповідають дійсності.) А тепер послухайте, що є у нашій книжковій шафі, у Пінокіо в портфелі тощо.


Читайте також:

  1. Алгоритмічна мова.
  2. Англійська мова.
  3. Англійська педагогіка XVII ст. Педагогічна концепція Дж.Локка
  4. Англійська система фізичного виховання. Діяльність Томаса Арнольда.
  5. В. Мова.
  6. Заклична промова.
  7. КУЛЬТУРА ТА МОВА. МІЖКУЛЬТУРНА КОМУНІКАЦІЯ
  8. Літературна мова. Мовна норма. Культура мови
  9. Німецька мова.
  10. Свідомість і мова. Проблема штучного інтелекту.
  11. Українська мова. Енциклопедія. – К.: Українська енциклопедія ім.М.П.Бажана, 2000.




Переглядів: 1251

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Граматична структура і зразок мовлення | Англійська мова.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.