МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
V. Talking Assignments1. Divide the text into logical parts. Express the main idea of each part in the shortest possible way: – The first (second, third…) part of the text is about … – It describes (considers, deals with, informs) … – The author stresses (points out) that … 2. Discuss with your friend each part of the text. You may introduce your questions with the following phrases: –Could you tell me …? Do you know …? – Do you happen to know …? – Is it true that …? – I’ve heard that … . Is it really true? – I’d like to know if …? – Could explain why/where/how/what …? – What is your opinion about …? – What do you think of …? – Do you agree with/to? – I wonder if you take part in …? 3. Translate the following words and word-combinations: as for me/her/him; to study at; I’m/he is/she is a first year student; dean; dean’s office; subdean/assistant dean; full-time department; refectory; tutor; academic building; to occupy; to be located; to be founded; to train; graduates; the students specialize in; laboratories; tuition fee; campus; It takes me/ him/her … to do … . 4. Interview your friend in English. Find out what he/she knows about the faculty he/she studies at: – На якому факультеті ти навчаєшся? – Коли був заснований ФБА? – Яких спеціалістів готує факультет? – Які ступені отримують випускники? – В якому корпусі знаходиться деканат ФБА? – Хто ваш декан? – Чи є заступники декана? Хто вони? – Хто ваш куратор? – Чи допомагає він вам адаптуватися до нових умов? – Яка плата за навчання? – Де живуть студенти? – Чи далеко гуртожиток від навчальних корпусів? – Скільки часу ви витрачаєте на дорогу? – Скільки часу ви витрачаєте на підготовку до занять? – Чи є в гуртожитку їдальня/читальний зал/кімната відпочинку? – Чи подобається вам вчитися на факультеті?
Summarize your friend’s answers. Use the words and word-combinations from Ex. 3. 6. Prove that: a) The University is one of rather old and prestige educational institutions in Ukraine. b) The University is a research centre. с) The students of the University have a nice campus. d) The students have all opportunities to become skilled specialists. Use the following words and phrases: I think that...; Frankly speaking...; I'd like to call your attention to...; This is my point of view...; I'm sure that … . 7. Get ready to speak about: a) The History of the National University of Water Management and Natural Resources Use. b) The Campus of the University. c) Academic facilities at our University. d) Extra-curricular activities (sport, social and cultural events). VІ. Written Assignment Write a short presentation about the University and the Faculty you study at. Test № 1 (Units 1,2,3). Test your professional, socio-cultural and language competences. Читайте також:
|
||||||||
|