Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






V. Talking Assignments

Divide the text into logical parts.

2. Express the main idea of each part. Use the following phrases:

– The first (second, third …) part of the text is about …

– It describes (considers, deals with, informs) …

– The author stresses (points out) that …

 

3. Ask your friend some questions in English about their content. Summarize his/her answers:

– Чому вибір матеріалів дуже важливий при будівництві всіх видів споруд?

– Які будівельні матеріали найбільш поширені сьогодні?

– Який будівельний матеріал був одним з перших?

– Які властивості мають споруди з каменю та цегли?

– Коли з’явився цемент?

– Хто в будівництві використовував бетон?

– Який будівельний матеріал є найважливішим сьогодні та які його властивості?

– Яка різниця між монолітним і збірним бетоном?

– З чого складається завод по виробництву збірного бетону?

– Які переваги елементів із збірного бетону?

 

4. Describe the procedure of making precast concrete elements. Use the following key words:

precast concrete; to be produced; prefabricated elements; to be made of; dense concrete; lightweight concrete; to consist of; mixing installation; casting yard; to be placed in moulds; high quality; high standard of precision; working conditions; continuous production.

5. Project work. Work in groups of three or four. Discuss and summarize the advantages and disadvantages of the most important building materials used nowadays. Use the following phrases:

Opening discussion: As I see it… If you ask me… I’d say that… I couldn’t agree… I sometimes think… Don’t you agree that…
Promoting discussion: That’s good point… I see what you mean…but sorry… Let me explain that… I’m not sure I quite agree with you here… That’s just what I was thinking about…
Misunderstanding: I didn’t quite follow what you are saying… I don’t quite see what you mean… Sorry, let me explain what I mean…

 

Give a short summary of the text.

VI. Listening Comprehension

1. Translate the following words and word-combinations into Ukrainian:

influence; to abound; less pretentious dwellings; tospan the areas; arch; dome; to come into being; marble; beam; to obtain.

2. Mask the text "How Materials Influence the Schools of Architecture" and listen to it attentively:


Читайте також:

  1. B. Listen to part of a radio interview with a historian talking about Einstein. Then complete each sentence with a word or a short phrase. (Track 17, CD2)
  2. V. Talking Assignments
  3. V. Talking Assignments
  4. V. Talking Assignments
  5. V. Talking Assignments




Переглядів: 521

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
IV. Vocabulary and Grammar Activator | Text B. How Materials Influence the Schools of Architecture

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.