МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||
Кучина Н.М.,Літвішко Т.Є., Токун І.І.
Вивчаємо граматику англійської мови Технологія формування граматичних навичок Частина 2: Неособові форми дієслова. Умовний спосіб
Дніпропетровськ - 2008
УДК 811.111:81'366.57 ББК 81.2
ISBN
У посібнику представлено технологію формування навичок уживання в продуктивних видах мовлення та сприйняття в рецептивних видах мовлення таких граматичних явищ, як неособові форми дієслова – інфінітив, герундій, дієприкметники теперішнього і минулого часу - (цикл І) та умовний спосіб (цикл ІІ). Забезпеченість більшості вправ ключами дає змогу використовувати посібник у самостійній роботі студентів. Посібник призначається для студентів та викладачів економічних вузів на ІІ етапі навчання.
УДК 811.111:81'366.57 ББК 81.2
Рекомендовано до друку вченою радою ДДФА. Протокол № 7 від 25.04.2005р.
ЗМІСТ
ПЕРЕДМОВА.................................................................................................... 4 ЦИКЛ І НЕОСОБОВІ ФОРМИ ДІЄСЛОВА................................................. 7 Етап І Поняття про неособові форми дієслова.................................................. 7 Етап ІІ Інфінітив - The Infinitive........................................................................ 12 Етап ІІІ Герундій – The Gerund........................................................................ 36 Етап IV Дієприкметник теперішнього часу - The Present Participle............... 50 Етап V Дієприкметник минулого часу - The Past Participle............................ 50 Етап VI Формування навичок читання............................................................ 50 ЦИКЛ ІІ УМОВНИЙ СПОСІБ..................................................................... 50 Етап І Поняття про умовний спосіб................................................................. 50 Етап ІІ Утворення речень в умовному способі............................................... 50 Етап ІІІ Формування навичок читання............................................................ 50 КЛЮЧІ............................................................................................................. 50 Цикл І............................................................................................................... 50 Етап І................................................................................................................. 50 Етап ІІ................................................................................................................ 50 Етап III............................................................................................................... 50 Етап IV............................................................................................................... 50 Етап V................................................................................................................ 50 Етап VI............................................................................................................... 50 Цикл ІІ.............................................................................................................. 50 Етап І................................................................................................................. 50 Етап ІІ................................................................................................................ 50 Етап ІІІ............................................................................................................... 50 ДОДАТОК........................................................................................................ 50
|
||||||||||||||||||||
|