Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Вправа 6 (c. 20)

 

1. I expect (hope) to be given a pay rise.

2. I am sorry to say this, but your work is unsatisfactory. Or: I regret to say that your work is unsatisfactory.

3. I can't afford to buy something at present.

4. She can't decide what time to invite the customers.

5. He doesn’t want to be appointed Sales Manager.

6. I would like to see her face when you communicate this news to her.

7. The partners have arranged to continue the negotiations next week.

8. She is anxious (eager) to go to the mountains in the summer.

9. You deserve to be paid more.

10. Is it hard (difficult) to learn English?

11. The girl pretended not to see me.

12. They didn’t know how to get there by car.

13. When did you start (begin) to learn English?

14. We'd like to know if you offer some discounts.

15. The scientist failed to prove his hypothesis.

 

Вправа 7 (c. 21)

 

1) Слова, виділені курсивом, виконують функцію першого додатка; слова, виділені жирним шрифтом, виконують функцію другого додатка.

3)

а) Перший додаток виражено іменником.

б) Перший додаток виражено особовим займенником в об'єктному відмінку.

4) В обох реченнях другий додаток виражено інфінітивом.

 

Вправа 8 (c. 22)

 

У цих реченнях інфінітив уживається без частки to.

 

Вправа 9 (c. 24)

1. The fall in demand forced us to cut production. Or: The fall in demand made us cut production.

2. He warned me not to place all my money in one company.

3. The policeman told the driver to slow down.

4. They persuaded the bank to finance the project.

5. The partners asked (requested) us to insure the cargo.

6. They prompted (induced) us to speak English all the time. Or: They made us speak English all the time.

7. The director commanded (ordered) all the employees to be at work at 7 a.m.

8. I was allowed to have a day off.

9. The new law will enable (allow) supermarkets to open on Sundays.

10. The director invited the customers to visit the plant.

11. The lawyer advised us to make a formal complaint.

12. Her parents don't allow the girl to go out at night. Or: Her parents don't let the girl...

13. The employees are encouraged to work overtime.

14. Could you help me (to) prepare the annual report?

15. They were made (induced / forced) to agree to a 5% discount.

 


Читайте також:

  1. Виховання волі в процесі занять фізичними вправами.
  2. Вправа 1
  3. Вправа 1
  4. Вправа 1
  5. Вправа 1 (c. 50)
  6. Вправа 1 (с. 7)
  7. Вправа 1 Відкрийте дужки, використовуючи необхідні часи
  8. Вправа 1 Відкрийте дужки, використовуючи необхідні часи
  9. Вправа 1 Напишіть речення у пасивному стані
  10. Вправа 1 Напишіть речення у питальній та заперечній формі
  11. Вправа 1 Напишіть речення у питальній та заперечній формі
  12. Вправа 1 Напишіть речення, використовуючи Conditional - II




Переглядів: 491

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Вправа 1 (с. 7) | Вправа 10 (c. 24)

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.