Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Вправа 28 (с. 50)

 

1. If I were the Prime Minister, I would raise taxes and spend more money on education. I would reduce bureaucracy and cut defence spending. I would abolish the monarchy, and move into the palace, which I would make my private home.

 

2. If I were Chairman of the company I work for, I would award myself a large pay rise. Then I would start looking at new areas of the world where we could do business, and I would set up operations in the Pacific Rim and Latin America. I would spend much more on new technology, and I would reduce the workforce.

 

Навчальне видання

Кучина Наталя Михайлівна,

ЛІТВІШКО Тетяна Євгенівна,

ТОКУН Іна Іванівна

Вивчаємо граматику англійської мови:

Технологія формування граматичних навичок.

Частина 2: Неособові форми дієслова.

Умовний спосіб

Навчальний посібник

 

 

К95 Кучина Н.М., Літвішко Т.Є., Токун І.І. Вивчаємо граматику англійської мови: Технологія формування граматичних навичок. Частина 2: Неособові форми дієслова. Умовний спосіб: Навчальний посібник - Дніпропетровськ: ДДФА, 2008. - 174 с.

ISBN

 

У другій частині посібника представлено технологію формування навичок утворення і розуміння висловлювань з неособовими формами дієслова – інфінітивом, герундієм, дієприкметниками теперішнього і минулого часу (цикл І) та в умовному способі (цикл ІІ).

Забезпеченість більшості вправ ключами дає змогу використовувати посібник у самостійній роботі студентів.

Посібник призначається для студентів та викладачів економічних вузів на ІІ етапі навчання.

УДК 811.111:81'366.57

ББК 81.2

 

Редактор: Малигіна Л.І., Савельєва В.В.

Коректор: Клименко А.Б.

Технічний редактор: Пунтус Т.Г.

 

Підп. до друку ________Формат 84 х 1081/32Папір друк.

Ум. друк. арк. 8,3 Обл.-вид. арк. 11,4 Тираж _____ Замовлення №_____

 

РВВ ДДФА Дільниця оперативного друку. Св. Держкомітету інформ. політики,

телебачення та радіомовлення сер. ДК № 2126 від 17.03.2005 р.

Видавець і виготівник: Дніпропетровська державна фінансова академія,

вул. Аржанова, 12, м. Дніпропетровськ, 49083


[1] Давыдова М.А. Деятельностная методика обучения иностранным языкам: научн.-теорет. пособие. – М.: Высш. шк., 1990.

 

 

[2] Хоча у лінгвістиці немає єдності відносно того, що вважати мовною (а отже, і граматичною) одиницею, ми поділяємо думку М.О.Давидової, що для методики прийнятна трактовка, згідно з якою мовною одиницею вважається така одиниця, яка має план значення і форму [цит. роб., с.17].

 

[3] Вправи, позначені зірочкою, мають ключі, які подані у кінці посібника.

[4]До складу складеного дієслівного присудка,окрім смислової частини,може входити:

а) модальне дієслово (can, may, must, to have, should, etc.); б) сполучення “(be) + прикметник” з певним модальним значенням (anxious – що прагне, pleased – задоволений, sorry - жалкуючий, etc.); в) сполучення “(be)going” для вираження запланованої дії у майбутньому; г) сполучення “(be) + certain”, “(be) + likely”, “(be) +unlikely” для вираження різної міри впевненості у майбутній дії; д) фразеологічне сполучення з модальним значенням (had better – краще б, would rather - краще б, would sooner скоріше б; е) дієслово used або would для вираження звичайної, часто повторюваної дії чи стану у минулому.

Наприклад: Він здатний виконати цю роботу самостійно. – He is able to do this work unaided.

Він збирається купити акції вашої компанії. – He is going to buy some shares of your company.

Вона, безперечно, буде там. – She is certain to be there.

Тобі краще б зробити цю роботу самій. - You had better do this job yourself.

Я часто перекладав такі статті, коли вчився в університеті. – I used to translate such articles when I was at University.

[5] Спочатку англійський інфінітив не мав спеціальної пасивної форми. Залишки старої недиференційованої форми з пасивним значенням зустрічаються і зараз у таких реченнях, як: They are not to blame. (= to be blamed) - Їх не можна звинувачувати; There’s a lot to see there. (= to be seen) - Там багато чого можна подивитись; The house is to let. (= to be let) - Будинок здається в оренду.

 

[6] Інфінітив підкресленого слова у формі Simple Active подано поряд з кожним реченням у дужках.

[7] Питальна та заперечна форми речень з used+ Infinitive утворюються за допомогою дієслова “did”:

Куди ти зазвичай ходила їсти, коли жила у Лондоні? – Where did you use to go out to eat when you lived in London?

Раніше вона не була такою стрункою, як зараз. – She didn’t use to be as slim as she is now.

Заперечна форма утворюється також з використанням слова never:

Вона ніколи не говорила неправду. - She never used to tell lies.

[8] Після дієслова warn інфінітив зазвичай уживається у заперечній формі.

Наприклад:

Лікарі застерігають людей проти куріння. – Physicians warnpeople not to smoke.

[9] Замість перфектної форми герундія можна вживати просту форму (Simple) без будь-якої різниці у значенні.

[10] Інфінітив підкресленого слова у формі Simple Active подано поряд з кожним реченням у дужках.

[11] Українським питально-заперечним реченням типу "Ви не проти того, щоб ...?", "Ви не заперечуватимете, якщо ...?" відповідає англійське питальне речення "Do you mind ...?"

Наприклад:

Ви не заперечуватимете, якщо я закурю? - Do you mindmy smoking?

[12] У даному випадку слід використати герундій від дієслова ‘give’ у пасивній формі.

[13] Для того, щоб виразити означення, в якому дія передувала часу, вказаному присудком речення (“який зробив щось”), слід використати підрядне означальне речення.

Наприклад:

Людина, що написала цю книжку, дуже добре знає життя студентів. – The man who wrote this book knows the life of students very well.

[14] Зверніть увагу на те, що, коли фраза з Present Participle у функції обставини стоїть перед головними членами речення, вона відокремлюється від них комою.

[15] Present Participle може бути в активному чи пасивному стані, у формі Simple або Perfect.

 

[16] Тут не розглядаються випадки вживання Past Participle для утворення перфект них часів та пасивного стану.

[17] Інфінітив підкресленого слова у формі Simple Active подано поряд з кожним реченням у дужках.

 

[18] Вправи, позначені літерою Ф, слід виконувати з використанням фонограми.

[19] Інфінітив підкресленого дієслова подається в кінці речення у дужках.


Читайте також:

  1. Виховання волі в процесі занять фізичними вправами.
  2. Вправа 1
  3. Вправа 1
  4. Вправа 1
  5. Вправа 1 (c. 50)
  6. Вправа 1 (с. 7)
  7. Вправа 1 Відкрийте дужки, використовуючи необхідні часи
  8. Вправа 1 Відкрийте дужки, використовуючи необхідні часи
  9. Вправа 1 Напишіть речення у пасивному стані
  10. Вправа 1 Напишіть речення у питальній та заперечній формі
  11. Вправа 1 Напишіть речення у питальній та заперечній формі
  12. Вправа 1 Напишіть речення, використовуючи Conditional - II




Переглядів: 414

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Вправа 7 (с. 50) | Луцький національний технічний університет

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.