МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Луцький національний технічний університет
Редактор: Малигіна Л.І., Савельєва В.В. Коректор: Клименко А.Б. Технічний редактор: Пунтус Т.Г.
Підп. до друку ________Формат 84 х 1081/32Папір друк. Ум. друк. арк. 8,3 Обл.-вид. арк. 11,4 Тираж _____ Замовлення №_____
РВВ ДДФА Дільниця оперативного друку. Св. Держкомітету інформ. політики, телебачення та радіомовлення сер. ДК № 2126 від 17.03.2005 р. Видавець і виготівник: Дніпропетровська державна фінансова академія, вул. Аржанова, 12, м. Дніпропетровськ, 49083 [1] Давыдова М.А. Деятельностная методика обучения иностранным языкам: научн.-теорет. пособие. – М.: Высш. шк., 1990.
[2] Хоча у лінгвістиці немає єдності відносно того, що вважати мовною (а отже, і граматичною) одиницею, ми поділяємо думку М.О.Давидової, що для методики прийнятна трактовка, згідно з якою мовною одиницею вважається така одиниця, яка має план значення і форму [цит. роб., с.17].
[3] Вправи, позначені зірочкою, мають ключі, які подані у кінці посібника. [4]До складу складеного дієслівного присудка,окрім смислової частини,може входити: а) модальне дієслово (can, may, must, to have, should, etc.); б) сполучення “(be) + прикметник” з певним модальним значенням (anxious – що прагне, pleased – задоволений, sorry - жалкуючий, etc.); в) сполучення “(be)going” для вираження запланованої дії у майбутньому; г) сполучення “(be) + certain”, “(be) + likely”, “(be) +unlikely” для вираження різної міри впевненості у майбутній дії; д) фразеологічне сполучення з модальним значенням (had better – краще б, would rather - краще б, would sooner – скоріше б; е) дієслово used або would для вираження звичайної, часто повторюваної дії чи стану у минулому. Наприклад: Він здатний виконати цю роботу самостійно. – He is able to do this work unaided. Він збирається купити акції вашої компанії. – He is going to buy some shares of your company. Вона, безперечно, буде там. – She is certain to be there. Тобі краще б зробити цю роботу самій. - You had better do this job yourself. Я часто перекладав такі статті, коли вчився в університеті. – I used to translate such articles when I was at University. [5] Спочатку англійський інфінітив не мав спеціальної пасивної форми. Залишки старої недиференційованої форми з пасивним значенням зустрічаються і зараз у таких реченнях, як: They are not to blame. (= to be blamed) - Їх не можна звинувачувати; There’s a lot to see there. (= to be seen) - Там багато чого можна подивитись; The house is to let. (= to be let) - Будинок здається в оренду.
[6] Інфінітив підкресленого слова у формі Simple Active подано поряд з кожним реченням у дужках. [7] Питальна та заперечна форми речень з “used+ Infinitive” утворюються за допомогою дієслова “did”: Куди ти зазвичай ходила їсти, коли жила у Лондоні? – Where did you use to go out to eat when you lived in London? Раніше вона не була такою стрункою, як зараз. – She didn’t use to be as slim as she is now. Заперечна форма утворюється також з використанням слова never: Вона ніколи не говорила неправду. - She never used to tell lies. [8] Після дієслова warn інфінітив зазвичай уживається у заперечній формі. Наприклад: Лікарі застерігають людей проти куріння. – Physicians warnpeople not to smoke. [9] Замість перфектної форми герундія можна вживати просту форму (Simple) без будь-якої різниці у значенні. [10] Інфінітив підкресленого слова у формі Simple Active подано поряд з кожним реченням у дужках. [11] Українським питально-заперечним реченням типу "Ви не проти того, щоб ...?", "Ви не заперечуватимете, якщо ...?" відповідає англійське питальне речення "Do you mind ...?" Наприклад: Ви не заперечуватимете, якщо я закурю? - Do you mindmy smoking? [12] У даному випадку слід використати герундій від дієслова ‘give’ у пасивній формі. [13] Для того, щоб виразити означення, в якому дія передувала часу, вказаному присудком речення (“який зробив щось”), слід використати підрядне означальне речення. Наприклад: Людина, що написала цю книжку, дуже добре знає життя студентів. – The man who wrote this book knows the life of students very well. [14] Зверніть увагу на те, що, коли фраза з Present Participle у функції обставини стоїть перед головними членами речення, вона відокремлюється від них комою. [15] Present Participle може бути в активному чи пасивному стані, у формі Simple або Perfect.
[16] Тут не розглядаються випадки вживання Past Participle для утворення перфект них часів та пасивного стану. [17] Інфінітив підкресленого слова у формі Simple Active подано поряд з кожним реченням у дужках.
[18] Вправи, позначені літерою Ф, слід виконувати з використанням фонограми. [19] Інфінітив підкресленого дієслова подається в кінці речення у дужках. Луцький національний технічний університет
Читайте також:
|
||||||||
|