МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
Вінницький національний медичний університет ім. М.І. Пирогова
«ЗАТВЕРДЖЕНО» на методичній нараді кафедри ортопедичної стоматології завідувач кафедри ____________ доц.Мунтян Л.М. «______»___________2011 р. МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ для самостійної роботи студентів При підготовці до практичного заняття
Методичні рекомендації складені відповідно освітньо-кваліфікаційних характеристик і освітньо-професійних програм підготовки фахівців, які затверджені Наказом МОН України від 28.07.2003 р. № 239 і експериментально-учбового плану, який розроблений на принципах Європейської кредитно-трансферної системи (ECTS) і затвердженою Наказом МОЗ України від 07.12.2009 р. № 929.
Вінниця - 2011 1. Актуальність теми Найпоширенішими протезами, які застосовуються для відновлення зруйнованої коронки зуба, є повні штучні коронки. Штучну коронку використовують для попередження подальшого руйнування тканин зуба та відновлення його анатомічної форми, а також для розташування фіксуючих та опорних елементів. Одним з їх різновидів являється повна металева штампована коронка. На заняттях студент вирішує конкретну пробему: вчитися користуватися показниками для усунення дефектів коронкової частини зуба штампованою коронкою. Ознайомляться з клініко-лабораторними етапами виготовлення штампованої коронки і їх конструктивними особливостями.
2. Конкретні цілі: - Пояснювати покази та протипоказання до застосування повної металевої штампованої коронки; - Знати основні та допоміжні матеріали для виготовлення штампованої коронки; - Препарування зуба під повну металеву штамповану коронку на гіпсовій моделі; - Пояснювати клініко – лабораторні етапи виготовлення повної металевої штампованої коронки; - Провести критичну оцінку даної конструкції.
Базовий рівень підготовки.
Завдання для самостійної праці під час підготовки до заняття Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
|