МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Перевірте себе1. Нанесіть на контурну карту, не користуючись атласом, країни, які згадуються у тексті: а) країни «великої сімки»; б) Польщу, Індію, Китай, Мексику, Бразилію, Єгипет. 2. Які зміни відбулися на політичній карті світу після Першої світової війти? після Другої світової війни? 3. Які події знайшли своє відображення на політичній карті світу у період з 1989 до 1993 рр.? 4. За якими ознаками виділяють типи країн світу? 5. Які типи країн можна виділити за рівнем економічного розвитку? 6. Доведіть, що економіко- і політико-географічне положення є історичною категорією і може змінюватися протягом порівняно незначного відрізку часу. 7. Держави з якою формою правління переважають у світі? 8. Які форми державного устрою вам відомі? 9. За матеріалами засобів масової інформації назвіть «гарячі точки» на планеті. Що спричинило їх появу? 10. Яку роль у перебігу світових подій відіграють міжнародні організації? Аналізуючи матеріали засобів масової інформації, свою думку доведіть. Вивчивши тему, ви повинні вміти: пояснити: - відмінність між поняттями «країна» та «держава»; - використовуючи знання з курсу історії, пояснити відмінність між поняттями «залежна територія» та «колонія»; характеризувати: - етапи формування політичної карти світу; - особливості сучасної соціально-економічної типології та регіонального поділу світу; - основні форми державного устрою та правління країн світу; знаходити і показувати на карті: - країни «великої сімки»; - 1-2 країни з кожного типу країн за рівнем їхнього економічного розвитку; давати оцінку: - політико-географічного положення країни; робити: - повідомлення до теми на основі аналізу додаткових джерел географічних знань.
|
||||||||
|