Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ОСОБОВА КАРТКА

за аналітичним рахунком

Дата Тип Номер докуме- Обороти Сальдо

операції нта

деоет І кредит~ деізет кредім

" ~Разом за огіе?

рацією

Разом за день

.Разом за мі-

сяць

І І Разом за рік 1111

Рисунок ЗО - Форма особової картки

Підставою для перерахування коштів є:

-платіжні доручення, підготовлені власником рахунку;

-документи, які підтверджують цільове направлення ко і

(договори на закупівлю товарів, робіт та послуг, акти виконаних ро біт, звіти про результати здійснення процедур закупівель товарів, ро біт та послуг за державні кошти; листи-погодження у випадки редбачених законодавством; накладні, товарно-транспортні наклвДІІІ


м рахунки до них, рахунки-фактури, трудові угоди, заявки на пере-унання коштів на карткові рахунки тощо).

Платіжні доручення подаються до органів Державного каз-Мйчсйства у кількості примірників, необхідних для всіх учасників і оі івкових розрахунків. І Ілатежі суб'єктам, що виконали роботу, проводяться:

- протягом 10 днів;

- у межах залишку коштів на рахунках розпорядника;

- у межах бюджетного періоду.

V рядку „Призначення платежу" платіжного доручення мають їй кінчатися наступні реквізити:

- реєстраційний номер зобов'язання;

- код оплати;

- код економічної класифікації видатків бюджету.
Реєстраційний номер присвоюється засобами програмного

печення кожному бюджетному зобов'язанню відповідно до

Порядку обліку зобов'язань розпорядників бюджетних коштів в

них Державного казначейства України, затвердженого наказом

(і іи,міного казначейства України від 09 серпня 2004 року № 136,

і набув чинності з 1 січня 2005 року. Реєстраційний номер

і.шляється на документі, що підтверджує факт узяття на облік

кегпого зобов'язання. Код оплати проставляється відповідно до

ц ції ціпка, який формується Державним казначейством України.

Кошти на здійснення видатків зараховуються на відповідні граційні (спеціальні реєстраційні) рахунки, відкриті на ім'я < .радників бюджетних коштів за балансовими рахунками 352 п 11 лану рахунків, в момент оплати рахунків. Таким чином, на мклх 3 класу на кінець операційного дня залишків не буває, їм пипадків відновлення видатків.

Проведення платежу підтверджується штампом скарбника

гцію». Розпорядники коштів одержують виписку про прове-

оіісрацію. Відповідальність за оформлення документів, необ-

іііх чля одержання коштів на здійснення видатків, несуть роз-

і тики бюджетних коштів. Вимоги щодо заповнення розраху-

п \ документів встановлені Інструкцією про безготівкові роз-

пмі и Україні в національній валюті, затвердженої постано-

I Іранління Національного банку України від 21 січня 2004 ро-


 
 


Порядок виплати готівки розпорядникам або одержу аа чом бюджетних коштів

1. Одержання готівки на виплату заробітної плати, спин п ш
допомоги, видатків на службові відрядження.

Розпорядники та одержувачі бюджетних коштів подані і її і" органів Державного казначейства заявку на видачу гнити (рис. 31). Заявка оформлюється в двох екземплярах на упонпонй жену особу (матеріально відповідальну), один з яких після шипі готівки повертається розпорядникові з відповідним відбиікі штампа казначея. Заявки на видачу готівки виписую ги я Ий матеріально відповідальних осіб.

У заявці на видачу готівки на виплату заробітної плат зується:

- сума податку з доходів фізичних осіб;

- суми нарахувань до загальнообов'язкових державних фон
дів, інші податки і обов'язкові платежі, які утримані із заробітно)
плати та нараховані на фонд заробітної плати відповідно до чин
ного законодавства;

- інформація про наявність чи відсутність заборговано» 11 її
сплати податків, зборів, інших обов'язкових платежів.

При одержанні готівки для виплати заробітної плати рачі і заявкою подаються платіжні доручення на перерахування сум доходів фізичних осіб і в інші загальнообов'язкові державні фон і" відповідно до чинного законодавства.

2. Одержання готівки на придбання медикаментів, продуі і їм
харчування та інших матеріальних цінностей здійснюється \ Щ
ступній послідовності:

- розпорядник письмово повідомляє органи Державної о
начейства про необхідність придбання медикаментів, матеріали! і .>
інших цінностей за готівку (але при наявності на це дозволу голо
вного розпорядника бюджетних коштів та заявки на ни
готівки);

- після одержання готівки розпорядник упродовж трьох і"і
бочих днів надає органам Державного казначейства документ
які підтверджують здійснення видатків та взяття при необхідної 11
на облік матеріальних цінностей (акт придбання матеріал ми і-
цінностей, прибуткова накладна).


Для отримання готівки розпоряднику бюджетних коштів її і і .її ґься грошова чекова книжка.

Відповідальна особа органів казначейства, отримавши заявку

і ні рсніривши її, підписує чек на одержання готівки довіреною

Пою за умови наявності залишку на рахунках розпорядників

іо одержувачів бюджетних коштів. У випадку неподання під-

іжуючих документів казначейство припиняє видачу чеків на

ржання готівки.

Уповноважена особа розпорядника бюджетних коштів оде-< ',л цим чеком грошові кошти в банку під звіт. Чек дійсний на Ііроінчі 10 календарних днів.

Ііидача готівки здійснюється з поточних рахунків, відкри-

ііа ім'я органів Державного казначейства за балансовими ра-

імн групи 257 — „Кошти Державного і місцевого бюджетів до

11 п" Плану рахунків комерційних банків України. На рахунки

і ні 257 кошти до виплати зараховують без перерахувань, на

■ піні узагальнених заявок розпорядників коштів.

Мі'"


Невикористану готівку уповноважені особи розпорядпт одержувачів бюджетних коштів повертають безпосередньо пл ці |) самий рахунок за відповідними документами.

Проведення операцій за допомогою банківських пліши >/. них карток:

1) Для проведення операцій з використанням банкіїк і і
платіжних карток бюджетним установам в банківських устанон
на умовах договору відкривається картковий рахунок.

2) Довірена особа може використовувати картку як для про
ведення безготівкових розрахунків, так і для одержання готінмі

3) Кошти на картковий рахунок перераховуються платіжним
дорученням на підставі заявки розпорядника бюджетних копи ів

4) Кошти є підзвітними коштами довіреної особи бюджетної
установи. Довірена особа надає до бухгалтерії авансовий зим про
використання коштів з банківської платіжної картки разом із пі і
твердними документами та залишком невикористаної готівки від
повідно до чинного законодавства.

5) Відповідальність за операції з картками несе керівніїь
джетної установи (розпорядник коштів).

Відмови у здійсненні видатків розпорядників та одс/кч, \ вачів бюджетних коштів

Для забезпечення контролю за цільовим спрямуванням Гно джетних коштів органи Державного казначейства в частині ти о нання державного бюджету за видатками здійснюють:

- попередній контроль - на етапі реєстрації зобов'язані, ро і
порядників бюджетних коштів;

- поточний контроль - у процесі оплати рахунків розноряд
ників та одержувачів бюджетних коштів.

Органи Державного казначейства перевіряють:

- достатність підстав для здійснення платежів;

- відповідність платежів вимогам обліку і контролю за іо
бов'язаннями;

- правильність оформлення розрахункових документів.
Оплата рахунків розпорядників або одержувачів бюджети

коштів здійснюється в органах Державного казначейства за мли 11 ності:

- зареєстрованих бюджетних зобов'язань;

- підтвердних документів;


іллишків невикористаних відкритих асигнувань у розрізі и економічної класифікації видатків за загальним та спеціаль-і фондами державного бюджету;

иідііовідності змісту операцій, поданих підтвердними доку-

імп, кодам економічної класифікації видатків, зазначеним у

Іірм іііачсііні платежу.

При невиконанні однієї з цих вимог органи Державного каз­ні піл відмовляють в оплаті та повертають документи для н. пня причин, через які було відмовлено в оплаті. < (ргани Державного казначейства України повідомляють

і шрядпиків бюджетних коштів про відмову в оплаті у письмо-

I формі.

І Іл ииконання наказу Державного казначейства України № 48

I березня 2005 року та з метою виявлення недоліків і удоско-
іиїм обслуговування Державного бюджету за видатками, а та-
морядку обліку зобов'язань розпорядників бюджетних коштів

ніл'ісііо:

1) ілпровадити в якості експерименту протягом ІІ-ІУ кварта­
ми 'ііоі року та І-ІІ кварталів 2006 року на базі органів Державно-

і иілчейства України як розпорядників бюджетних коштів: І Іорядок обслуговування державного бюджету за видатка-

I1 перджений наказом Державного казначейства України від
' І ірііммя 2004 року № 89.

І Іорядок обліку зобов'язань розпорядників бюджетних ко­ні і ні н органах Державного казначейства, затверджений наказом і .піною казначейства України від 09 серпня 2004 року № 136.

2) Підбити підсумки за наслідками експерименту щодо доці-
<и впровадження вищеназваних документів у повному обся-

і ін пі території України.

6.5. Особливості здійснення окремих видатків Державного бюджету

І. Перерахування дотацій та субвенцій

І Ісрсрахування міжбюджетних трансфертів здійснюється

тами Державного казначейства України відповідно до вимог

її- і ного кодексу України, закону України про Державний

і мі України на відповідний рік, інших нормативно-правових

і V країни та рішення відповідної ради про місцевий бюджет.


Дотації та субвенції перераховуються згідно 11 загальновстановленим порядком, але при наявності певни особливостей.

1. Міністертсво фінансів України надає Держані к>м\
казначейству України на паперових та електронних носі
помісячний розпис асигнувань загального фонду Держатимо
бюджету в частині міжбюджетних трансфертів у розрізі ніш їм
міжбюджетних трансфертів та бюджетів відповідно до закон
України про Державний бюджет України на відповідний рік.

2. Державне казначейство України на підставі наданої і.
плану асигнувань доводить до управлінь витяги із зазначеної.!
документа.

3. Дотації та субвенції перераховуються з рахунки,
відкритих в органах Державного казначейства, на рахунки і
обліку надходжень місцевих бюджетів. Органи Держанім»і о
казначейства повідомляють Державне казначейство України про
суми перерахованих дотацій.

4. У процесі виконання бюджету можуть вноситися змі

помісячного розпису асигнувань загального фонду держатич .. бюджету в частині міжбюджетних трансфертів. Держанні казначейство України ці зміни доводить до управлінь, які в спою чергу повідомляють місцеві фінансові органи.

2. Взаємні розрахунки

У процесі виконання бюджету можуть виникнути взаі розрахунки в частині міжбюджетних відносин. Ці питання врої \ льовані розпорядженнями Державного казначейства України м тами Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства фінам ІИ України.

Взаємні розрахунки - це розрахунки, що виникають між бм джетами в процесі планування та виконання бюджету.

Згідно з наказом Державного казначейства України № 89 ні і 25 травня 2004 року взаємні розрахунки виникають:

а) при зміні законодавства;

б) при зміні адміністративно-територіального устрою;

в) при зміні підпорядкованості бюджетних установ.
Взаємні розрахунки між Державним та місцевими бюдж. і і

ми:

- повинні бути погашені до кінця бюджетного року;


операції здійснюються в грошовій формі, якщо інше не пе-о.гк по законодавством.

(і ідііо з постановою Кабінету Міністрів України від 19 серп­ні.' року № 1204 взаємні розрахунки здійснюють у встановле-' порядку:

- обласного (міського) бюджету з державним бюджетом і ра-іими бюджетами, бюджетами міст обласного значення, бю-ііміі районів у містах - Головні фінансові управління облас-

Київської міської та фінансове управління Севастопольської

і м>ї державної адміністрації;

районного бюджету з обласним бюджетом і бюджетами іоі о рівня - фінансове управління районної, районної у м. Ки-

• N1 пі фінансовий відділ районної у м. Севастополі державної ад-

І ІР'ЩІЇ-

Відповідно до наказу Державного казначейства України і '> під 28 листопада 2000 року „Про затвердження інструктив­нії) Сипи" організовує та здійснює взаємні розрахунки між держав-оюджетом та бюджетами Автономної Республіки Крим, обла-пст Києва і Севастополя Державне казначейство України за • і женням з Міністерством фінансів України. Розрахунки ці ' (ержавним бюджетом України та бюджетами Автономної Ре-іки Крим, областей, міст Києва та Севастополя по доходах

• пін шиються виключно за дорученням органів Державного каз-

іи і на України.

Ьухгалтерський облік операцій за взаємними розрахунками

між бюджетами здійснюється згідно з рахунками 4 класу Плану

11 кіп бухгалтерського обліку виконання державного та місце-

ічі ч ЩОДЖетІВ.

І Іаказом Державного казначейства України № 205 від 04 ли-

пда 2002 року „Про затвердження порядку казначейського об-

IVмінування місцевих бюджетів" визначено порядок операцій за н мпими розрахунками, згідно з яким:

1) Суму, яка відноситься на взаємні розрахунки, та терміни її
ііпіепня визначають відповідні фінансові органи за результата-

іп і поквартальної звітності.

2) Про операцію взаєморозрахунку між бюджетами повідом-
і.ся довідкою (додаток Д) відповідний фінансовий орган, з

-2 ПО


яким необхідно провести взаєморозрахунки, та орган Держаній ч і) казначейства України.

3) Органи Державного казначейства України щокварілл\ ні пізніше останнього дня звітного періоду проводять з відповідними фінансовими органами звірку щодо відображення в обліку опери цій за взаєморозрахунками.

У разі порушення терміну проведення розрахунків або їх ш погашення до 1 листопада поточного бюджетного року застосов) ється процедура їх примусового проведення, а саме:

- Органи Державного казначейства, згідно зі щоденним иор
мативом відрахувань, перераховують кошти від доходів загально
го фонду місцевого бюджету (з урахуванням міжбюджс 11111 ч
трансфертів).

- Норматив відрахувань установлюється органами Держані пч< <
казначейства, виходячи із суми непогашених взаємних розрахуш
та планової суми надходжень на цей період до загального фон; і
цевого бюджету, згідно з розписом відповідного бюджету.

3. Здійснення видатків по погашенню боргових зобон'язань держави

До платежів з обслуговування державного боргу належа і ь

- платежі зі сплати відсотків за державними борговими Ю
бов'язаннями;

- видатки на управління державним боргом, пов'язані < оЙ
слуговуванням боргу (консультаційні, банківські, агентські, пері
кладацькі й інші послуги).

Міністерство фінансів України щомісяця (із щотижпс уточненням) передає Державному казначейству України графії и платежів за державним боргом.

Державне казначейство України на його підставі складає:

- графіки проведення платежів з обслуговування держані ич о
боргу;

- графіки закупівлі валюти у випадку недостатності копит
на валютних рахунках.

Витрати на обслуговування державного боргу здійснююті.і І на підставі:

- розпорядження Міністерства фінансів України, яке нада< і ь
ся Державному казначейству України терміном на 10 днів;


документів, що підтверджують необхідність платежів (копії і міч кредитних угод між Кабінетом Міністрів України та інозе-иі кредиторами; рахунків-фактур; договорів про придбання то­ні, шіконання робіт, надання послуг; актів виконаних робіт).

1 Іорядок здійснення платежів Державним казначейством
і гний по погашенню боргових зобов'язань:

виплата відсотків за борговими зобов'язаннями здійснюєть-і шосередньо на рахунки кредиторів відповідно до угод;

нині платежі з обслуговування державного боргу здійсню-и через реєстраційні рахунки, відкриті на ім'я Міністерства

■ І і пі України в Державному казначействі України.

< )псрації в іноземній валюті здійснюються з валютних рахун-I їй І'-ржавного казначейства України.

11ііагежі з погашення державного боргу здійснюються Дер-I іншім казначейством України у такому ж порядку, як і видатки з іуі і жування державного боргу.

Питання для самоконтролю

І. Дайте визначення видаткам Державного бюджету.

2 Дайте визначення витратам Державного бюджету.

І, Назвіть відмінності між видатками та витратами Держав-» пюджету. 4. Охарактеризуйте структуру класифікації видатків бюджету.

3 Дайте характеристику функціональної класифікації видат-
КІН ґноджету.

(>. Дайте характеристику економічної класифікації видатків


Читайте також:

  1. Банківська платіжна картка як засіб розрахунків. Класифікація платіжних карток
  2. Види операцій банків з платіжними картками та їх характеристика
  3. Готівкові операції з платіжними картками
  4. За ознакою резидентності розрізняють операції з платіжними картками емітентів-резидентів та емітентів-нерезидентів.
  5. Загальні основи операцій банків з платіжними картками
  6. Інформатизації у сфері кадрового обліку – система „Картка”.
  7. ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА «БІОГРАФІЯ Е. ҐРІҐА»
  8. ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА «ТВОРЧІСТЬ Е. ҐРІҐА»
  9. ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА № 1
  10. ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА № 2
  11. Картка 2
  12. Картка 3




Переглядів: 590

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
І ПІІІІ. | І і Сіу.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.