Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Молодша група.

Тема: Ігри дітей. Рзглядання та бесіда за картиною "Гра з лялькою".

Програмний зміст: закріпити знання дітей про іграшки; процес купання ляльки. Виховувати бережливе ставлення до іграшок, бажання грати ними.

Словник: лялька, ванна, мило, рушник, сорочка, пан­чохи, сукня, купати, витирати, гра, ігри.

Матеріал до заняття: картина "Гра з лялькою" (Раді-наЄ.І., Єзикеєва В.А. Картини з розвитку мовлення дітей другого та третього років життя. - М., 1984), вірші "Моя лялька" М.Познанської, "Із ляльками" А.М'ястківського, лялька, предмети для купання ляльки.

Хід заняття: На стіні висить картина. Запитання до дітей: Що роблять діти? Що робить дівчинка? Давайте придумаємо їй ім'я. Як ми її назвемо? Де сидить лялька? Як купає Оксана ляльку? А що потім Оксана буде робити з лялькою? Чим потрібно витерти ляльку? А що буде на­дягати ляльці Оксанка? Подивіться, який тут є одяг? А як одягнена дівчинка? Що робить хлопчик? Як він одягнений? Читання вихователем віршів про ляльку в ході розглядання картини.

Розповідь вихователя за змістом картини: "Дівчинка Оксанка дуже любить та береже свою ляльку Катрусю. Ось


Алла Богуш, Наталія Гавриш


Методика ознайомлення дітей з довкіллям


 


і сьогодні вона вирішила викупати Катрусю. Взяла ванну, приготувала мило, рушник, воду. Роздягла Катрусю. Зняла сукню, сорочку, панчішки. Оксанка поливає воду на Катру­сю. Чиста буде Катруся. Хлопчик Андрійко їде на конячці й дивиться, як дівчинка купає свою ляльку". Дидактична гра "Купання ляльки Катрусі". Середня група.

Тема: Праця дорослих. Читання оповідання С.Барузді-на "Мамина робота".

Програмний зміст: уточнити знання про те, що батьки працюють на виробництві, виготовляють потрібні для нашої країни речі, дома піклуються про своїх дітей, готу­ють їжу, прибирають у квартирах, купують іграшки. Вихо­вувати любов до батьків, бажання допомагати їм.

Словник: працювати, виробництво, речі, фабрика, на­города, професія.

Матеріал: альбом "Професії твоїх батьків" Л.В.Арте-мової (К., 1978) або картини із серії "Ким бути?" Л.І.Муся-кіної і В.Г.Черв'якової (М., 1976), прислів'я.

Хід заняття. Вихователь читає оповідання С.Барузді-на "Мамина робота".

Запитання: Де працювала мама Світланки? Що ви­робляють на фабриці? Кому дають яскраві прапорці? А де працюють ваші мами? Розглядання ілюстрацій в альбомі "Професії твоїх батьків" або окремих картин із серії "Ким бути?" Розповідь вихователя про деякі професії.

Прислів'я: "Праця людину годує", "Чесне діло роби сміло", "Маленька праця краща за велике безділля", "Всяка праця почесна".


Читайте також:

  1. Група. Показники інтенсивності
  2. Середня група.
  3. Старша група.
  4. Старша група.




Переглядів: 1183

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Ознайомлення з довкіллям засобами дидактичної гри | Середня група.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.02 сек.