Тема: Небезпечна кімната (дрібні предмети)1.Мета: дати поняття про функціональне призначення предметів (ґудзики, намистинки, насіння рослин тощо), які за невмілого користування можуть зашкодити здоров'ю. 1 Дитячий садок. - 2002. - №46 (190). - С. 2.
Словник: ґудзики, намистинки.
Матеріал: Різноманітні дрібні предмети.
Хід заняття. Відгадування загадок про предмети. Розглядання предметів. Бесіда про функціональне призначення кожного з продемонстрованих дрібних предметів. Ознайомлення дітей з правилами поведінки з дрібними предметами.
Запитання: Чи можуть вуха, рот, ніс та інші органи тіла бути "схованкою" для ґудзиків, намистин, квасолі та інших дрібних предметів? Чому?
Старша група.
Тема: Небезпечна кімната(поводження з електроприладами).
Мета: навчити дітей безпечної поведінки з електроприладами.
Словник: праска, розетка, телевізор.
Матеріал: ілюстрації, електроприлади та обладнання, доступне для сприймання дітьми старшого дошкільного
віку.
Хід заняття. Ознайомлення з електричними приладами, що знаходяться у кімнаті. Бесіда про прилади, які є вдома, та про те, як вони допомагають усім членам родини, їх функціональне призначення та правила техніки безпеки. Розповідь про електроприлади, які є вдома, та їх призначення. Бесіда про правила безпечної поведінки, щоб не зашкодити здоров'ю під час контакту з електроприладами.