МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Екскурсія-огляд вікна (середня група)Мета: познайомити дітей з джерелом світла у груповій кімнаті, його будовою. Хід заняття: Діти сидять півколом обличчям до вікон. Вихователь загадує загадки: "Багато сусідів увесь вік разом живуть, а ніколи один одного не бачать" (вікна в будинку), "Береги скляні, а межі дерев'яні" (вікно). Пропонує дитині підійти і показати вікно. — Скільки у нашій груповій кімнаті вікон? (Розглядають Якщо діти не називають, вихователь розповідає сама: скло, дерев'яна рама (або металопластик), підвіконня, кватирка, фрамуга. Викликає дітей і пропонує показати. — Для чого потрібне скло? — Через скло в кімнату проходить світло, сонячні промені, кімната стає світлою, веселою. Скло потрібно часто мити, щоб воно було чистим, блищало на сонці. — Для чого потрібне підвіконня? Чому воно так — Вікно можна відчиняти і зачиняти. Подивіться, що є Для закріплення нових слів вихователь використовує ігровий прийом. На гостини до дітей прийшов зайчик і скочив на підвіконня. — Куди скочив зайчик? Зайчик стукає у раму. — Куди потрібно постукати? Зайчик запитує у дітей, як називаються частини вікна. Наприкінці заняття вихователь читає вірш Л.Ніко-лаєнко "Вікна". Екскурсія-огляд електропраски (старший дошкільний вік)Мета: Познайомити дітей з електропраскою, її призначенням, принципом роботи. Хід заняття: Вихователь заздалегідь готує на столі 2 електропраски (велику і маленьку дорожну), одяг ляльчин (який перед цим діти прали разом з вихователем), підставку для електропраски. Загадує загадку. Показує велику електропраску, запитує, що це? Повторюють слово "електропраска". —Для чого потрібна електропраска? Що можна нею прасувати? Діти (або вихователь) пригадують вірш І.Кульсь-кої "Параска прасує". У Параски гарна праска, Попрасує все Параска: Сукні синії - лялькам, А нові хустинки - нам.
____________________ Алла Богуш, Наталія Гавриш_________________ — Сьогодні ми теж будемо прасувати ляльчин одяг. Але Запитує у дітей і показує: маленький корпус, пластмасова ручка, гладка нижня поверхня, шнур. — Що потрібно зробити, щоб праска стала гарячою? Показує маленьку дорожну праску. Розглядають її, вихователь викликає дитину і пропонує увімкнути праску, підготувати дошку, ляльчин одяг. Першу сукню вихователь прасує сама. Надалі викликає дітей прасувати хусточки, стрічки. Звертає увагу на те, що потрібно з праскою бути дуже обережними. Як тільки праска нагрілась, її треба вимкнути, потім прасувати. Брати праску тільки за ручку, прасувати швидкими рухами. Діти складають випрасувані речі. Екскурсія-огляд телефону (старший дошкільний вік) Мета: Познайомити дітей з телефонним апаратом, його призначенням і будовою. Хід заняття: 3 підгрупою дітей вихователь приходить до кабінету завідувача. Розсаджує їх так, щоб всім було видно апарат. Загадує загадку: Через поле і лісок Подається голосок, Він біжить по проводах, Скажеш тут, а чути там. (Телефон). Або: "Нічого не бачу, а все чую". Діти відгадують. Вихователь повідомляє мету заняття. — Діти, у кого вдома є телефон? Для чого потрібен телефон? У нашій країні є багато міст, сіл, у яких живуть люди. Деякі міста дуже далеко знаходяться від нашого. Щоб щось терміново передати знайомим або родичам, люди користуються телефоном. Телефон є в будинках, школах, лікарнях, дошкільних закладах. У нашому дошкіль- Методика ознайомлення дітей з довкіллям ному закладі також є телефон. Любов Федорівна телефонує до крамниці, замовляє іграшки, це значно швидше, ніж їхати трамваєм, тролейбусом. Телефон економить наш час. Розглядають будову телефонного апарата. — З чого складається телефон? З якого матеріалу зроблений? — Телефон пластмасовий. Він складається з корпусу (показує). Зверху є важіль і трубка зі шнуром. Трубка натискує на важіль (показує). Якщо трубка буде лежати неправильно, не натисне на важіль, телефон можуть вимкнути. Розглядають трубку. — Що вам нагадують кінці трубки? Правильно, — А якщо я поверну трубку ось так, що вона вам нагадує? Правильно, місток. Верхня частина трубки називається телефон (повторюють), нижня - мікрофон. У телефон ми чуємо, в мікрофон - говоримо. Подивіться, що ви бачите в нижній частині трубки? Правильно, дірочки. Всередині мікрофону є кругла пластинка (показує), називається вона мембрана. Діти, для чого потрібна ця пластинка? Що ви бачите на корпусі телефону? Диск з цифрами, диск з отворами. На диску написані цифри, вони потрібні, щоб набирати номер. Подивіться, як правильно потрібно набирати номер (набирає номер іншого дошкільного закладу, пропонує дитині поговорити). — Хто знає свій квартирний номер телефону? (Набирають, діти розмовляють з батьками). Є такі номери, які всі повинні знати і ви теж. Ці номери в усіх містах однакові. (Вихователь називає номери швидкої допомоги - 03, пожежної команди -01, міліції - 02. Запитує у дітей, чи знають вони, що це за номери). — Для того, щоб набрати номер, необхідно зняти Алла Вогуш, Наталія Гавриш Вихователь набирає номер, розмовляє, дає трубку дітям. Вихователь: діти, крім квартирних телефонів у ваших батьків є мобільні телефони (Показує). Коли ви виростите, підете до школи, ви теж зможете користуватися мобільним телефоном. Він дуже зручний, з будь-якого місця людина може зателефонувати додому, своїм друзям, на роботу. У кінці заняття вихователь читає вірш про телефон. Читайте також:
|
||||||||
|