Виконання контрольної роботи.
III. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ
Summarizing1. Підведення підсумків уроку.
Бесіда у режимі T ^ Class.
T: Which of the tests was more difficult? Were you successful in every task? What questions do you have?
Узгоджено:
Директор ______________________________
М. П. _________________________
(підпис)
КАЛЕНДАРНИЙ ПЛАН
з англійської мови
на _____________________ навчальний рік
для 6 класу
учителя __________________________________
(ПІБ)
Номеруроку
| Дата
| Підтема
| Граматичнийматеріал
| Лексичнийматеріал
|
| Тема: Повторення
|
|
| Нумо знайомитись!
| Присвійний відмінок іменників, «Brush up»
| ЛО тем «Привітання» та «Знайомство»
|
|
|
| Друзі з усього світу
| Питальні речення
| Назви країн світу,
національностей,
мов
|
|
|
| Я і моя родина
| Спеціальні запитання
| Назви родичів, зовнішність, (Н02)
|
|
|
| Вчора. Сьогодні. Завтра
| Present, Past and Future Simple, Present and Past Continuous, some/any
| ЛО теми
|
| Тема: У пошуках інформації
| 5 (1)
|
| Корисні поради
| Мовні патерни
| ЛО уроку
|
| 6 (2)
|
| Інформація для проекту
|
| ЛО уроку
|
| 7 (3)
|
| Що ми маємо робити
| Модальні дієслова
| ЛО уроку
|
| 8 (4)
|
| У бібліотеці
| Модальні дієслова
| ЛО уроку, New Vocabulary (с. 16)
|
| 9 (5)
|
| Електронна пошта
| Прийменники
| ЛО уроку
|
| 10 (6)
|
| Комп'ютер у нашому житті
|
| Назви частин комп'ютера, гра з м'ячем
|
| 11 (7)
|
| Нас запрошує казка
| Часи дієслів
| ЛО уроку, гра (HOj)
|
| 12 (8)
|
| Як розуміти нові слова
| Кількісні займенники much/ many/a lot of, форми дієслова to be
| Назви частин мови
|
| 13 (9)
|
| Корисні поради
| Часи дієслів
| ЛО уроку
|
| 14 (10)
|
| Ми робимо шкільну газету
| Написання коротких статтей
| ЛО уроку
|
| 15 Контрольний
|
| У пошуках інформації. Контрольна робота
|
| ЛО теми
|
| Тема: Шкільне життя
| 16 (1)
|
| Шкільні предмети
| Теперішній доконаний час, граматична гра
| Назви шкільних предметів, Mind- Map
|
| ie
| Читання
| Аудіювання
| Мовлення
| Письмо
| Домашнєзавдання
| Introduction
|
| Впр. 1 (с. 4), 2, 4 (с. 5)
|
| Гра «What's my English name», (НО)
| Впр. 5 (с. 5). РЗ, впр. 2 (с. 1)
| РЗ, впр 1, 3 (с. 1)
|
| Впр. 2 (с. б)
|
| Впр. 1, 4 (с. 6), гра, рольова гра, (HO2), (НО3)
| Впр. З (с. б), (HOj)
| РЗ, впр. 1—3 (с. 2)
|
| Впр. 1, З (с. 8), 4 (с. 9)
| Вірш, (HOj)
| Впр. 1, 2 (с. 8), проект «Моя родина» (с. 9), гра
| Впр. З (с. 8)
| РЗ, впр. 1—3 (с. 3)
|
| Впр. 1—З (с. 10), б, 7 (с. 11), (HO)
| Вірш
| Впр. 4 (с. 11), граматична гра, гра з м'ячем
| Впр. 5 (с. 11)
| РЗ, впр. 1, 2 (с. 4)
| Unit 1. We need information
|
| Впр. 1, 2 (с. 12)
| «School Project» (НО,)
| Впр. 3 (с. 12), вірш, (HO.), (НО,)
|
| РЗ, впр. 1—3 (с. 5)
|
| Впр. 4, 5 (с. 13). РЗ, впр. 1 (с. 6)
|
| Гра, вірші «My Name is Margarita», «We Raise Our Hands to Speak», (HO.), (HOJ, (НО„)
|
| РЗ, впр. 2 (с. б)
|
| Впр. 2 (с. 14), 5, 6 (с. 15)
| Вірш, (HOj)
| Впр. 4 (с. 15), вірш, граматична гра
| Впр. 1
(с. 14), (HOJ
| РЗ, впр. 1, 2 (с. 7), 3 (с. 8)
|
| Впр. 1, 2, 3 (с. 16)
|
| Впр. 4, 5 (с. 17), вірш, гра, (HOt), (HO2)
| Впр. б (с. 17)
| РЗ, впр. 1, 2 (с. 8), 3 (с. 9)
|
| Впр. 1 (с. 18), 2, 5 (с. 19), (НО,), (HO,)
|
| Впр. 3, 4 (с. 19), вірш, гра з м'ячем, (НО3)
| Впр. б (с. 19)
| РЗ, впр. 1, 2 (с. 9), 3 (с. 10)
|
| Впр. 2b, 3 (с. 21), (НО^
| Впр. 1b, 2а (с. 20)
| Впр. 1а (с. 20), 4, 5 (с. 21), гра, (НО2)
| Гра (HO3)
| РЗ, впр 1 (с. 10), 2, 3 (с. 11)
|
| Впр. 1 (с. 22), 2 (с. 23),
(НОз)
|
| Впр. 3, 4 (с. 23), вірш
| (HO2)
| РЗ, впр. 1 (с. 11), 2, 3 (с. 12)
|
| Впр. 1, 2 (с. 24), 4 (с. 25), текст (с. 25)
|
| Впр. 3 (с. 25), вірш, (НО2), граматична гра з м'ячем
| (HOj)
| РЗ, впр. 1 (с. 12), 2 (с. 13)
|
| (HOj)
| Діалог «Plans for the Evening» (НО2)
| Впр. 2—4 (с. 26), вірш, (НО3), (НО4)
| Впр. 1 (с. 2б). РЗ, впр. 1 (с. 13)
| РЗ, впр. 2 (с. 13)
|
| Тексти (НО3)
|
| Впр. 5 (с. 27), вірш, (НО1), (НО2)
| Проект (с. 27)
| РЗ, впр. 1 (с. 14)
|
|
|
|
| Test 1
| РЗ, впр. 2, 3 (с. 14)
| Unit 2. School Life
|
| Впр. 1а (с. 28)
| Вірш (НО1)
| Впр. 1b, 2 (с. 28), гра з м'ячем
| РЗ, впр. 1 (с. 15), (HO2)
| РЗ, впр. 2 (с. 15), 3 (с. 1б)
|
|
Номеруроку
| Дата
| Підтема
| Граматичнийматеріал
| Лексичнийматеріал
|
| 17 (2)
|
| Шкільні справи
| Теперішній доконаний час. «Helpful Tips», граматична гра
| ЛО уроку
|
| 18 (3)
|
| Граматичні пазли
| Теперішній доконаний час. Правила (с. 30—31), гра (НО,)
| Неправильні дієслова
|
| 19 (4)
|
| Цікаве життя після уроків
| Гра (НО,)
| ЛО уроку
|
| 20 (5)
|
| Цікаве шкільне життя
| Питання в теперішньому доконаному часі
| ЛО уроку
|
| 21 (6)
|
| Шкільні предмети
| Модальні дієслова
| ЛО уроку
|
| 22 (7)
|
| Нас запрошує казка
| Часи дієслів
| ЛО уроку
|
| 23 (8)
|
| Підсумки робочого дня
| Спеціальні запитання в теперішньому доконаному часі
| ЛО уроку
|
| 24 (9)
|
| Розклад уроків
| Спеціальні запитання в теперішньому доконаному часі
| ЛО уроку
|
| 25 (10)
|
| Урок домашнього читання
| Спеціальні запитання, (НО,)
| ЛО уроку
|
| 26 Контрольний
|
| Шкільне життя. Контрольна робота
|
| ЛО теми
|
| Тема: Більше! Сильніше! Швидше!
| 27 (1)
|
| Спортивні новини
| Неозначені займенники, вживання some/any/no/ every, правила (с. 44), граматична гра
| ЛО уроку, завдання на складання списку видів спорту,гра
|
| 28 (2)
|
| Спорт
і спортивні ігри
| Питальні речення, (HO2)
| ЛО уроку, (HOj)
|
| 29 (3)
|
| Спорт у нашому житті
| Правила словотвору, неозначені займенники (повторення), граматична гра з м'ячем
| ЛО уроку, завдання (HO), словотвір, впр. 1 (с. 46), лексична гра
|
| 30 (4)
|
| Командні ігри
| Неправильні дієслова
| ЛО уроку, Mind- Map (НО,)
|
| 31 (5)
|
| Улюблений вид спорту
| Повторення: словотвір, розвиток вмінь писемного мовлення, (НО,)
| ЛО теми, кросворд
|
|
г
Продовження таблиці
| Читання
| Аудіювання
| Мовлення
| Письмо
| Домашнєзавдання
|
| Впр. 3 (с. 29), (НО2)
| Гра з м'ячем
| Впр. 4 (с. 29), вірш, (НОз)
| РЗ, впр. 1 (с. 16), (НО,)
| РЗ, впр. 2 (с. 16), 3 (с. 17)
|
| Впр. 2 (с. 30), 3а, 4 (с. 31)
| Діалоги (НО2)
| Гра, вірш
| Впр. 1 (с. 30), 3b (с. 31)
| РЗ, впр. 1 (с. 17), 2, 3 (с. 18)
|
| Впр. 1 (с. 32), 2 (с. 33), (НО,)
|
| Впр. 3 (с. 33), вірш, (НОз)
| Впр. 4 (с. 33)
| РЗ, впр. 1—3 (с. 19)
|
| Впр. 1 (с. 34), 2, 3 (с. 35), (НО2)
| Вірш (НО,)
| Гра, вірш, (НО3)
| Впр. 4 (с. 35)
| РЗ, впр. 1, 2 (с. 20)
|
| Впр. 2 (с. 36), (НО,)
| Впр. 1b (с. 36)
| Впр. 1а (с. 36), впр. 3 (с. 37), вірш, (НО2)
| Впр. 4b (с. 37), проект
| РЗ, впр. 1, 2 (с. 21), 3 (с. 22)
|
| Впр. 1 (с. 38), (НО2)
|
| Впр. 2 (с. 39), гра (НО,), «Chain Story»
| Впр. 3 (с. 39), гра
| РЗ, впр. 1, 2 (с. 22), 3 (с. 23)
|
| Впр. 1 (с. 40)
|
| Впр. 2, 4 (с. 40), граматична гра, «Interview Game» (НО2)
| Впр. 3 (с. 40), 5, 6 (с. 41), гра (HO.)
| РЗ, впр. 1 (с. 23), 2 (с. 24)
|
|
| Діалог «Timetable» (HO2)
| Впр. 1, 2, 4 (с. 42), (НО,)
| Впр. 3 (с. 42)
| Домашнє читання (с. 157). РЗ, впр. 1, 2 (с. 24), 3 (с. 25)
|
| Текст, (НО2)
|
| Project Work (c. 43)
| Впр. 5 (с. 42)
| РЗ, впр. 1 (с. 25)
|
|
|
|
| Test 2
| РЗ, впр. 2, 3 (с. 26)
| Unit 3. Bigger! Stronger! Faster!
|
| Впр. 1, 2 (с. 44)
| Вірш (НО,)
| Гра, діалоги (Н02), впр. 3 (с. 44)
|
| РЗ, впр. 1 (с. 26), 2 (с. 27)
|
| Впр. 4, 5 (с. 45)
|
| Вірш, гра
| (HO2), впр. 6 (с. 45)
| РЗ, впр. 1 (с. 27), 2, 3 (с. 28)
|
| Впр. 2, 3 (с. 46), 5 (с. 47)
| Гра
| Вірш, гра, впр. 6 (с. 47)
|
| РЗ, впр. 1 (с. 28), 2, 3 (с. 29)
|
| Впр. 1 (с. 48), 2—4 (с. 49), (НО2)
|
| Діалоги (НО3), гра з м'ячем
| Впр. 5
(с. 49), міні-
твори
| РЗ, впр. 1 (с. 29), 2, 3 (с. 30)
|
| Впр. 1 (с. 50), 2 (с. 51)
|
| Впр. 3, 4 (с. 51), (НО2), гра з м'ячем
| Впр. 5
(с. 51), міні-
твори
| РЗ, впр. 1 (с. 30), 2 (с. 31)
| | гл
Номеруроку
| Дата
| Підтема
| Граматичнийматеріал
| Лексичнийматеріал
|
| 32 (6)
|
| Олімпійські ігри
| Повторення: словотвір
| ЛО уроку, гра (НО,)
|
| 33 (7)
|
| Нас запрошує казка
| Питальні речення, (НО2)
| Ознайомлення із жанром байки, ЛО уроку
|
| 34 (8)
|
| Граматичні пазли
| Теперішній доконаний час дієслова, неправильні дієслова, for/since (правила: с. 56), граматична гра
| ЛО теми
|
| 35 (9)
|
| Спорт в Україні
| Теперішній доконаний час дієслова, неозначені займенники some/any/no, гра
| ЛО теми, гра (НО,)
|
| 36 (10)
|
| Урок домашнього читання
| Питальні речення, (НО,)
| ЛО уроку, робота в парах
|
| 37 Контрольний
|
| Більше! Сильніше! Швидше! Контрольна робота
|
| ЛО теми
|
| Тема: Гортаючи календар
| 38 (1)
|
| Пори року
| Розділові запитання, гра
| ЛО уроку, гра з м'ячем
|
| 39 (2)
|
| Яка погода сьогодні?
| Складання речень за вивченими правилами, гра
| ЛО теми, гра (НО,)
|
| 40 (3)
|
| Уроки ввічливості
| Розділові запитання: правила на с. 62 (повторення, закріплення), граматична гра
| ЛО уроку, гра
|
| 41 (4)
|
| Свята в нашому житті
| Прийменники on/at з назвами свят, гра з м'ячем
| ЛО теми
|
| 42 (5)
|
| Свята і традиції їх святкування
| Прийменники on/at з назвами свят (повторення)
| ЛО уроку, гра (НО,)
|
| 43 (6)
|
| З історії святкування Нового року
| Взірці англійського фольклору
| ЛО теми
|
| 44 (7)
|
| Нас запрошує казка
| Вживання часів дієслова (повторення)
| ЛО теми
|
| 45 (8)
|
| Примхи погоди
| Утворення ступенів порівняння прикметників, розділові запитання, гра з м'ячем
| ЛО теми
|
| 46 (9)
|
| Вітальні листівки
| Правила написання вітальних листівок, ступені порівняння прикметників
| ЛО теми
|
| г
Продовження таблиці
| Читання
| Аудіювання
| Мовлення
| Письмо
| Домашнєзавдання
|
| Впр. 3 (с. 53), (НО,)
| Аудіозапис тексту, впр. 1 (с. 52)
| Впр. 2, 4 (с. 53), робота в парах (НО3)
| Складання діалогів
| РЗ, впр. 1, 2 (с. 31)
|
| Впр. 1 (с. 54), 2, 4 (с. 55)
| (НО,)
| Бесіда з учнями, впр. 3 (с. 55), усний переказ
| Міні-твір
| РЗ, впр. 1, 2 (с. 32), 3 (с. 33)
|
| Впр. 1—3 (с. 56)
| (НО,)
| Вірш, (НО2), впр. 4, 5 (с. 57)
| Складання діалогів, лексико-граматична гра
| РЗ, впр. 1, 2 (с. 33), 3 (с. 34)
|
|
|
| Вірш,
впр. 3 (с. 58), гра (НО2)
| Впр. 1, 2 (с. 58)
| Домашнє читання (с. 158). РЗ, впр. 1 (с. 34), 2, 3 (с. 35)
|
| Текст (с. 158)
| (НО2)
| Бесіда з учнями, переказ тексту, впр. 4 (с. 59)
| Проектна робота
| РЗ, впр. 1 (с. 36)
|
|
|
|
| Test 3
| РЗ, впр. 2, 3 (с. 36)
| Unit 4. Round the Calendar
|
| Впр. 1 (с. 60), гра
| Вірш (НО1)
| Робота в парах (НО2), (НО3), гра з м'ячем
| Складання діалогів
| РЗ, впр. 1, 2 (с. 37)
|
| Впр. 2 (с. 61)
|
| Вірш, гра (НО2), впр. 4 (с. 61)
| Впр. 3 (с 61),
міні-твори,
діалоги
| РЗ, впр. 1 (с. 37), 2, 3 (с. 38)
|
| Впр. 1, 3 (с. 62)
| Вірш (НО1)
| Вірш, впр. 4 (с. 63), завдання в парах (НО,), 5а (с. 63), бесіда за малюнком вправи,гра
| Впр. 3 (с. 62), 5Ь (с. 63), гра
| РЗ, впр. 1 (с. 38), 2, 3 (с. 39)
|
| Впр. 1 (с. 64), 2, 3 (с. 65), (НО,)
| Вірш (НО1)
| Вірш, впр. 4, 5 (с. 65), робота в парах (НО3)
| Діалоги
| РЗ, впр. 1 (с. 39), 2, 3 (с. 40)
|
| Впр. 1 (с. 66), 2, 3 (с. 67)
| (НО2)
| Вірш, переказ тексту, впр. 4 (с. 67)
| Вітальні листівки
| РЗ, впр. 1 (с. 40), 2 (с. 41)
|
| Впр. 3 (с. 68)
| Аудіозапис тексту, пісні, впр. 1а, 1Ь (с. 68), 4 (с. 69)
| Вірш, гра (НО,), впр. 2 (с. 68), гра (НО2)
|
| РЗ, впр. 1, 2 (с. 41), 3 (с. 42)
|
| Впр. 1 (с. 70), гра (НО2)
|
| Гра (НО1), бесіда з учнями, впр. 2, 3 (с. 71),
переказ казки
| Впр. 1 (с. 42)
| РЗ, впр. 2 (с. 42)
|
| Впр. 1—3 (с. 72)
| Вірш (НО1)
| Робота в парах (НО3), гра
| Самостійна робота (НО2), впр. 5 (с. 735)
| РЗ, впр. 1, 2 (с. 43)
|
| Впр. 2, 3 (с. 74)
|
| Вірш, гра (НО1), Project Work (с. 75)
| Впр. 1 (с. 74), 4 (с. 75), (НО2), написання листівок
| Домашнє читання (с. 160). РЗ, впр. 1 (с. 43)
| |
|
Номеруроку
| Дата
| Підтема
| Граматичнийматеріал
| Лексичнийматеріал
|
| 47 (10)
|
| Урок домашнього читання
| Питальні речення
| ЛО теми
|
| 48 Контрольний
|
| Гортаючи календар.
Контрольна робота
|
| ЛО теми
|
| 49 Контрольний
|
| Unit 1—4. Семестрова контрольна робота з аудіювання та говоріння
|
| Лексика теми
|
| 50 Контрольний
|
| Unit 1—4. Семестрова контрольна робота з читання та письма
|
| Лексика теми
|
| Тема: У дорозі
| 51 (1)
|
| Міський транспорт
| Прислівники too/enough
| Назви видів транспорту, Mind-Map, слова too/enough
|
| 52 (2)
|
| Збираємось у подорож
| Теперішній доконаний час, питальні речення
| ЛО уроку, гра
|
| 53 (3)
|
| Враження від подорожі
| Злічувані та незлічувані іменники, вживання too much/too many/enough, правила (с. 79)
| Прикметники та прислівники, вживання enough, правила (с. 78)
|
| 54 (4)
|
| Ми любимо подорожувати
| Написання міні-творів
| ЛО уроку, гра (НО,)
|
| 55 (5)
|
| У дорозі
| Питальні речення
| ЛО уроку, гра (НО2), гра
|
| 56 (6)
|
| Подорожі у давнину
| Питальні речення, гра (HOj)
| ЛО уроку
|
| 57 (7)
|
| Планування подорожі
|
| ЛО теми
|
| 58 (8)
|
| Листи друзів
| Часи дієслів, питальні та заперечні речення, прислівники too/enough
| ЛО теми
|
| 59 (9)
|
| Поради мандрівникам
| Повторення граматичного матеріалу теми (Unit 5)
| ЛО теми
|
| 60 (10)
|
| Урок домашнього читання
| Планування власних повідомлень
| ЛО уроку
|
|
ie
Продовження таблиці
| Читання
| Аудіювання
| Мовлення
| Письмо
| Домашнєзавдання
|
| Текст
| Гра (НО!)
| Переказ текстів, вікторина
| (НО2), (НО3)
| РЗ, впр. 2, 3 (с. 44)
|
|
|
|
| Test 4
| РЗ, впр. 1, 2 (с. 45)
|
|
|
|
| Tests: Listening Comprehension, Speaking
| Підготовка до написання семестрової контрольної роботи з читання та письма
|
|
|
|
| Tests:
Reading,
Writing
|
| Unit 5. On the Move
|
| Впр. 1, 2 (с. 76)
| Вірш (НОЛ діалог
«MorningTalk»
(НО,)
| Гра (НО2), гра, діалоги (HO4)
|
| РЗ, впр. 1 (с. 45), 2, 3 (с. 46)
|
| Впр. 3 (с. 76), 4 (с. 77), (НО,)
|
| Вірш, «Travelling» (НО,), гра, впр. 5 (с. 77), діалоги (НО3), гра
|
| РЗ, впр. 1 (с. 46), 2, 3 (с. 47)
|
| Впр. 2 (с. 78), 3, 4 (с. 79)
|
| Вірш, гра (НО,), гра з м'ячем, діалоги (НО2)
| Впр. 1 (с. 78), 5 (с. 79)
| РЗ, впр. 1 (с. 47), 2, 3 (с. 48)
|
| Впр. 1 (с. 80), 3a (с. 81), (НО3)
| Вірш (НО,)
| Впр. 2 (с. 80), 3b, 4 (с. 81), гра
| Впр. 5 (с. 81)
| РЗ, впр. 1, 2 (с. 49)
|
| Впр. 1, 2 (с. 82), 4a (с. 83), (НО,)
|
| Вірш, впр. 3, 4b (с. 83), (НО,), (НО3)
| Впр. 5, 6 (с. 83)
| РЗ, впр. 1—3 (с. 50)
|
| Впр. 1, 4 (с. 84), 7 (с. 85)
| Впр. 2, 3 (с. 84)
| Впр. 6 (с. 85), (НО2)
| Впр. 5 (с. 85)
| Впр. 7 (с. 85). РЗ, впр. 1, 2 (с. 51), 3 (с. 52)
|
| Впр. 1, 2 (с. 86)
| Текст (НО)
| Впр. 7 (c. 85), 3—6 (с. 87), переказ тексту, Project Work (с. 87)
|
| РЗ, впр. 2, 3 (с. 52)
|
| Впр. 1, 3, 4 (с. 88), 6 (с. 89), (НО,)
|
| Впр. 6 (с. 89), вірш, (НО2)
| Впр. 2 (с. 88), 5, 7 (с. 89), написання листа другу
| РЗ, впр. 1—3 (с. 53)
|
| (НО3)
|
| Впр. 1, 2 (с. 90), 4 (с. 91), діалоги (НО2), вірш «Saying Goodbye»
| Впр. 3 (с. 90), Project Work (с. 91), гра (НО,)
| Домашнє читання (с. 161). РЗ, впр. 1, 2 (с. 54), 3 (с. 55)
|
| Текст, (НО2)
| Гра
| (НО,), переказ тексту
| (НОз)
| РЗ, впр. 1, 2 (с. 55)
| | и°1
Номеруроку
| Дата
| Підтема
| Граматичнийматеріал
| Лексичнийматеріал
|
| 61 Контрольний
|
| У дорозі.
Контрольна робота
|
| ЛО теми
|
| Тема: Навколо світу
| 62 (1)
|
| Інші країни — цікаві місця
|
| Назви частин світу
|
| 63 (2)
|
| Подорож навколо світу
| Ступені порівняння прикметників
| ЛО уроку
|
| 64 (3)
|
| Граматичні пазли
| Означений артикль, правила (с. 94), (НО2)
| ЛО теми
|
| 65 (4)
|
| Лист з Канади
|
| ЛО уроку
|
| 66 (5)
|
| Друзі з усього світу
| Питальні речення
| Назви частин світу
|
| 67 (6)
|
| Туристичне агентство
| Закріплення граматичного матеріалу теми, (НО,)
| ЛО уроку
|
| 68 (7)
|
| Відомі мандрівники
| Планування змісту повідомлення
| ЛО уроку
|
| 69 (8)
|
| Граматичні пазли
| Минулий неозначений і теперішній доконаний часи дієслів, правила (с. 104), граматична гра
| ЛО теми
|
| 70 (9)
|
| Захопливий світ
| Питальні речення
| ЛО теми
|
| 71 (10)
|
| Урок домашнього читання
| Питальні речення
| ЛО теми
|
| 72 Контрольний
|
| Навколо світу. Контрольна робота
|
| ЛО теми
|
| Тема: Запрошуємо до України
| 73 (1)
|
| Ми чекаємо на гостей
| Короткі відповіді зі словами so/neither, гра
| Лексика уроку
|
| 74 (2)
|
| Вітаємо в Україні
| Питальні речення
| ЛО уроку
|
| 75 (3)
|
| Справжні друзі
| Короткі відповіді зі словами so/nor, правила (с. 110). Зворотні займенники
| ЛО теми
|
| 76 (4)
|
| Запрошуємо до України
| Побудова логічної структури повідомлення
| ЛО уроку, гра
|
| 77 (5)
|
| Листи друзям
|
| ЛО уроку
|
| m
Продовження таблиці
| Читання
| Аудіювання
| Мовлення
| Письмо
| Домашнєзавдання
|
|
|
|
| Test 5
|
| Unit 6. Around the World
|
| Впр. 1 (с. 92)
| Вікторина, текст (НОз)
| Вірш, (НО.), гра (НО2), впр. 2, 3 (с. 92)
|
| РЗ, впр. 1—3 (с. 56)
|
| Впр. 4 (с. 93)
|
| Вірш, впр. 5 (с. 93), гра (НО1), діалоги (НО2)
| РЗ, впр. 2 (с. 57), міні- твір
| РЗ, впр. 1, 3 (с. 57)
|
| Впр. 1, 2 (с. 94), текст
| Гра
| Вірш, гра (НО1), діалоги
(НО3)
| Впр. 3 (с. 95)
| РЗ, впр. 1, (с. 58), 2, 3 (с. 59)
|
| Впр. 1 (с. 96), 2, 3 (с. 97),
(го2)
| Вірш (НО1), вікторина
| Вірш, впр. 4 (с. 97), переказ тексту, діалоги (НО3)
| Написання листа
| РЗ, впр. 1, 2 (с. 59)
|
| Впр. 1, 2 (с. 98)
| Гра (НО1)
| Вірш, впр. 3 (с. 99), (НО2)
| Впр. 4, 5 (с. 99)
| РЗ, впр. 1—3 (с. 60)
|
| Впр. 2 (с. 100), 3 (с. 101), (НО2)
| Впр. 1 (с. 100), гра
| Вірш, впр. 4 (с. 101), діалоги (НО3)
|
| РЗ, впр. 1—3 (с. 61)
|
| Впр. 1 (с. 102)
| Вірш, (НО1)
| Впр. 2, 3, 4 (с. 103), (НО2)
| РЗ, впр. 1 (с. 62)
| РЗ, впр. 2, 3 (с. 62)
|
| Впр. 1, 3 (с. 104), 6 (с. 105), гра (НО,)
|
| Вірш, впр. 2 (с. 104), 5, 7 (с. 105)
| Впр. 4
(с. 104), гра
(НО2)
| РЗ, впр. 1, 2 (с. 63), 3 (с. 64)
|
| Впр. 1 (с. 106)
|
| Гра (НО1), впр. 2, 3 (с. 107), Project Work (с. 107), вірш, діалоги (НО2)
| РЗ, впр. 1 (с. 64)
| Домашнє читання (с. 162). РЗ, впр. 2 (с. 64)
|
| Текст, (НО2)
| Гра, текст, гра
| Переказ тексту «The Arctic», (НО1), (НО2)
| (НО3)
| РЗ, впр. 1, 2 (с. 65)
|
|
|
|
| Test 6
|
| Unit 7. Welcome To Ukraine
|
| Впр. 1 (с. 108)
| Вікторина
| Впр. 2 (с. 108), вірш (НО1), (НО2), гра
| Впр. З (с. 108)
| РЗ, впр. 1—З (с. бб)
|
| Впр. 4 (с. 109)
| Гра
| Вірш, впр. 6 (с. 109), гра (НО!), (НО2)
| Впр. 5 (с. 109). РЗ, впр. 1. (с. б7)
| РЗ, впр. ,, З (с. б7)
|
| Впр. 1 (с. 110), 3a (с. 111), (НО,)
| Вірш (НО1)
| Вірш, гра, (НО3)
| Впр. , (с. 110), ЗЬ, 4 (с. 111)
| РЗ, впр. 1, , (с. б8), З (с. б9)
|
| Впр. 1 (с. 112), 2 (с. 113), (НО2)
| Вірш (НО1)
| Впр. 3, 4 (с. 113), переказ тексту
|
| РЗ, впр. 1 (с. б9), ,, З (с. 70)
|
| Впр. 2 (с. 114), завдання (НО)
| Гра
| Вірш, впр. 1 (с. 114), 3, 6 (с. 115), гра
| Впр. 5 (с. 115)
| РЗ, впр. 1 (с. 70), ,, З (с. 71)
| |
Номеруроку
| Дата
| Підтема
| Граматичнийматеріал
| Лексичнийматеріал
|
| 78 (6)
|
| Тур Україною
| Повторення та закріплення граматичного матеріалу теми
| ЛО теми
|
| 79 (7)
|
| Нас запрошує казка
|
| ЛО уроку, прислів'я
|
| 80 (8)
|
| Граматичні пазли
| Вживання сполучників, правила (с. 120), часи дієслів
| ЛО теми
|
| 81 (9)
|
| Готуємось до відпочинку
|
| ЛО теми
|
| 82 (10)
|
| Урок домашнього читання
| Питальні речення
| ЛО уроку
|
| 83 Контрольний
|
| Запрошуємо до України. Контрольна робота
|
| Лексика теми
|
| Тема: Захисти свою планету!
| 84 (1)
|
| Моя улюблена пора року
|
| ЛО уроку
|
| 85 (2)
|
| День планети
|
| ЛО уроку
|
| 86 (3)
|
| Нариси про природу
| Часи дієслів, неправильні дієслова
| ЛО уроку, правила словотвору (с. 127)
|
| 87 (4)
|
| Наша планета потребує допомоги
|
| ЛО уроку, гра
|
| 88 (5)
|
| Наша допомога природі
| Розвиток навичок логічного будування повідомлення
| ЛО уроку
|
| 89 (6)
|
| Майбутнє в наших руках
|
| ЛО уроку
|
| 90 (7)
|
| Клуб захисників природи
| Питальні речення
| ЛО уроку
|
| 91 (8)
|
| Граматичні пазли
| Вживання сполучників, прийменників. Питальні речення
| ЛО теми
|
| 92 (9)
|
| Ми відповідальні за планету
| Складання плану повідомлення
| ЛО теми
|
| 93 (10)
|
| Урок домашнього читання
| Вживання прийменників, гра (НО,)
| ЛО уроку
|
| ÜL
Продовження таблиці
| Читання
| Аудіювання
| Мовлення
| Письмо
| Домашнєзавдання
|
| Впр. 2 (с. 116), 4 (с. 117)
| Впр. 1 (с. 116)
| Впр. 3 (с. 116), 5 (с. 117), гра (HOj), діалоги (НО2), (НО3)
|
| РЗ, впр. 1—3 (с. 72)
|
| Впр. 1 (с. 118), (НО,), (НО,)
| (НО!)
| Впр. 2 (с. 118), 3, 5 (с. 119)
| Впр. 4 (с. 119)
| РЗ, впр. 1—3 (с. 73)
|
| Впр. 1 (с. 120), 3 (с. 121)
| Гра
| Впр. 2 (с. 120), лімерик, завдання (НО)
|
| РЗ, впр. 1—3 (с. 74)
|
| Впр. 1, 3 (с. 122)
| Діалог «Holidays With a Friend» (НО)
| Лімерик, впр. 2 (с. 122), 4, 5 (с. 123), Project Work (с. 123)
|
| Домашнє читання (с. 156). РЗ, впр. 1, 2 (с. 75)
|
| Текст (с. 156)
| Гра
| (НО,), (НО2), (НО3), переказ тексту
|
| РЗ, впр. 1, 2 (с. 76)
|
|
|
|
| Test 7
| РЗ, впр. 3 (с. 76)
| Unit 8. Save Your Planet!
|
| Впр. 1 (с. 124)
| Вірш (НО^
| Впр. 2 (с. 124), гра, (НО2)
| Впр. 3 (с. 124)
| РЗ, впр. 1, 2 (с. 77), 3 (с. 78)
|
| Впр. 4 (с. 125)
| Тести (НО^, (НО2)
| Впр. 5 (с. 125), вірш, гра
| Впр. 6 (с. 125)
| РЗ, впр. 1 (с. 78), 2 (с. 79)
|
| Впр. 3 (с. 126), 5, 6 (с. 127)
|
| Вірш, завдання (НО)
| Впр. 1, 2, 4 (с. 126), 6 (с. 127)
| РЗ, впр. 1 (с. 79), 2, 3 (с. 80)
|
| Впр. 1, 2 (с. 128), 4 (с. 129), (НО>)
| Вірш (НО^
| Впр. 5 (с. 129), (НО3)
| Впр. 3 (с. 129)
| РЗ, впр. 1, 2 (с. 80)
|
| Впр. 1, 2 (с. 130), 4, 5 (с. 131)
| Гра
| Вірш, (НО1), (НО2), (НО3), гра з м'ячем
| Впр. 6 (с. 131)
| РЗ, впр. 1, 2 (с. 81), 3 (с. 82)
|
| Впр. 2 (с. 132), 3 (с. 133), (HOj)
| Впр. 1 (с. 132), гра
| Впр. 4, 6 (с. 133), гра, (НО2), (НО3)
| Впр. 5 (с. 133)
| РЗ, впр. 1, 2 (с. 82), 3 (с. 83)
|
| Впр. 1
(с. 134), (НО2)
|
| Впр. 2—5 (с. 135), пісня, (НО1), переказ
тексту 1
| Впр. 6 (с. 135)
| РЗ, впр. 1 (с. 83), 2 (с. 84)
|
| Впр. 1, 3 (с. 136), 4 (с. 137), (НО1)
|
| Впр. 5 (с. 137), (НО2), пісня «The Future's in Our Hands»
| Впр. 2 (с. 136), 4, 6 (с. 137)
| РЗ, впр. 1, 2 (с. 84), 3 (с. 85)
|
| Впр. 1 (с. 138), 5 (с. 139)
| Вікторина «Do You Know Our Planet»
| Впр. 2, 3 (с. 138), 4, 6 (с. 139), (НО2), (НО3), Project Work (с. 139)
| (НО1)
| Домашнє читання (с. 163). РЗ, впр. 1, 2 (с. 85)
|
| Текст (с. 163)
| Гра
| Гра (НО2), переказ тексту
| (НО3)
| РЗ, впр. 1, 2 (с. 86)
| |
Номеруроку
| Дата
| Підтема
| Граматичнийматеріал
| Лексичнийматеріал
|
| 94 Контрольний
|
| Захисти свою планету. Контрольна робота
|
| Лексика теми
|
| Тема: Назустріч літнім канікулам
| 95 (1)
|
| Плани щодо літніх канікул
|
| ЛО уроку
|
| 96 (2)
|
| Спогади про літо
| Минулий неозначений та теперішній доконаний часи, спеціальні запитання
| ЛО теми
|
| 97 (3)
|
| Що ми збираємось робити?
| Майбутній неозначений час, структура to be going to
| Дієслова do/ make, ЛО теми
|
| 98 (4)
|
| Літо вже близько
|
| ЛО уроку, гра з м'ячем
|
| 99 (5)
|
| Поштова скринька
|
| ЛО уроку
|
| 100 (6)
|
| Невідома Австралія
| Тренування у написанні міні- творів
| ЛО уроку
|
| 101 (7)
|
| Канікули
| Питальні речення
| ЛО уроку
|
| 102 (8)
|
| Граматичні пазли
| Часи дієслів, граматична гра з м'ячем
| ЛО теми
|
| 103 (9)
|
| Подорож до Індії
| Закріплення граматичного матеріалу теми
| ЛО теми
|
| 104(10)
|
| Літні канікули
| Повторення граматичного матеріалу теми
| ЛО теми
|
| 105 Контрольний
|
| Назустріч літнім канікулам. Контрольна робота
|
| Лексика теми
|
|
|
| Unit 5—9. Семестрова контрольна робота з аудіюван- ня та говоріння
|
|
|
|
|
| Unit 5—9. Семестрова контрольна робота з читання та письма
|
|
|
|
ÜL
Закінчення таблиці
| Читання
| Аудіювання
| Мовлення
| Письмо
| Домашнєзавдання
|
|
|
|
| Test 8
| РЗ, впр. 3 (с. 86)
| Unit 9. Hello, Summer Holidays!
|
| Впр. 1 (с. 140)
| Вірш (НО,), гра
| Впр. 2, 3 (с. 140), гра, (НО2)
|
| РЗ, впр. 1, 2 (с. 87), 3 (с. 88)
|
| Впр. 4, 5 (с. 141), (НО2)
|
| Вірш, впр. 6 (с. 141), гра (НО1), (НО3), діалоги (НО4)
| Гра
| РЗ, впр. 1, 2 (с. 88)
|
| Впр. 1, 2 (с. 142), 4 (с. 143)
| Вірш (НО), гра
| Впр. 3 (с. 143), гра, вірш
| Впр. 5 (с. 143). РЗ, впр. 1 (с. 89)
| РЗ, впр. 2 (с. 89)
|
| Впр. 1, 2 (с. 144), 3 (с. 145)
| Гра (НО,)
| Вірш, «One Thing At a Time», впр. 5 (с. 145), гра, діалоги (НО2)
| Впр. 4 (с. 145)
| РЗ, впр. 1 (с. 89), 2, 3 (с. 90)
|
| Впр. 1, 2 (с. 146), (НО2)
|
| Впр. 3, 4 (с. 147) гра (НО1)
| Впр. 5 (с. 147)
| РЗ, впр. 1, 2 (с. 91)
|
| Впр. 2 (с. 148), 4 (с. 149), (НО,)
| Гра (НО2), впр. 1 (с. 148), 7 (с. 149)
| Впр. 3 (с. 149), діалоги
(НО3)
| Впр. 5, 6 (с. 149)
| РЗ, впр. 1, 2 (с. 92), 3 (с. 93)
|
| Впр. 1
(с. 150), (HOj)
| Гра
| Вірш, впр. 2 (с. 150), 3 (с. 151), гра
| (НО2)
| РЗ, впр. 1, 2 (с. 93), 3 (с. 94)
|
| Впр. 1—3 (с. 152), 4 (с. 153)
| Вірш (НО,)
| (НО2)
|
| РЗ, впр. 1, 2 (с. 94), 3 (с. 95)
|
| Впр. 2
(с. 154), гра
(HOt)
|
| Впр. 5 (с. 155), вірш,
(НО2), (НО3)
| Впр. 1 (с. 154)
| РЗ, впр. 1, 2 (с. 95)
|
|
| Діалог «Good Memories» (НО,)
| (НО2), Project Work (с. 155)
| Впр. 3, 4 (с. 155)
| РЗ, впр. 1, 2 (с. 96)
|
|
|
|
| Test 9
|
|
|
|
|
| Tests: Listening Comprehension, Speaking
|
|
|
|
|
| Tests:
Reading,
Writing
|
| |
|
Читайте також: - III. Виконання бюджету
- III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
- III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
- V. Виконання вправ на застосування узагальнювальних правил.
- Арматурні роботи.
- Аудит витрат на виробництво продукції, виконання робіт, надання послуг
- БАЖАННЯ і НАМІРИ - це миттєво виникаючі і досить часто змінюють один одного мотиваційні суб'єктивні стани, що відповідають змінюваних умов виконання дії.
- Балансувальні роботи.
- Безпека виконання робіт.
- Будівельний генеральний план на стадії виконання окремих видів будівельно-монтажних робіт.
- Будівельний підряд. Підряд на проектні та пошукові роботи.
- Будівельні роботи. Поняття. Підготовчі роботи. Поняття, особливості виконання.
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|