Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Розвиток умінь мовлення.


 

 


1) Робота з картками.

HO3:

Учні отримують картки (НО3) і в парах складають діалоги за їх завданням. По закінченні роботи дві-три пари інсценують діалоги перед класом. Учитель кон­тролює правильність вимови слів.

A. Make up a dialogue.

Your friend has just returned from India. Ask you friend:

— how long he/she has been there;

— what places he/she has visited;

— what he/she liked most of all.

B. Make up a dialogue.

You have just returned from India. Tell your friend:

— how long you have been there;

— what places you have visited;

— what you liked most of all.

2) Впр. 5 (с. 155).

Учні в парах складають діалоги за завданням вправи. По закінченні роботи дві- три пари інсценують діалоги перед класом. Учитель стежить за правильністю граматичної структури речень.

Writing4. Розвиток навичок писемного мовлення. Впр. 1 (с. 154).

Учитель пропонує учням написати міні-твір у формі листа про відпочинок у будь- якій країні, не називаючи її. По закінченні роботи чотири-п'ять учнів читають свої міні-твори, а решта відгадують, про яку країну йшлося. Учитель стежить за пра­вильністю вимови слів.

III. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ

Homework1. Домашнє завдання.

РЗ, впр. 1, 2 (с. 95), письмово.

Summarizing2. Підведення підсумків уроку.

Бесіда в режимі T ^ Class.

T: What new facts have you learned today? What places in India would you like to visit? Why?

УРОК 104 (10)

Підтема: Літні канікули.

Мета: Повторити і систематизувати лексико-граматичний матеріал теми. Навчати учнів працювати у групах. Розвивати вміння викладати думки у письмовій формі. Продовжувати розвивати вміння спілкування. Тренувати учнів в аудіюванні. Виховувати культуру мовлення. Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки для самостійної роботи (HOJ, (HO2).

$ ХІД УРОКУ

і. підготовка до сприйняття іншомовного мовлення

Greeting1. Привітання.

Див. урок 103.

Aim2. Повідомлення теми та мети уроку.

T: Today we'll speak about the best places for spending holidays in our country and in other countries. At the end of our lesson we'll make a project.

Warming up3. Уведення в іншомовну атмосферу.

Учні хором повторюють 2—3 вірші з вивчених протягом року.


 

 


основна частина УРОКУ

1. Перевірка домашнього завдання.

1) РЗ, впр. 1 (с. 95).

Двоє-троє учнів читають план канікул, який вони склали.

2) РЗ, впр. 2 (с. 95).

Учні ланцюжком читають доповнені речення вправи. Учитель стежить за пра­вильністю відповідей, виправляючи помилки у випадку їх наявності.

2. Аудіювання.

Учитель роздає учням картки для самостійної роботи (НОх) і двічі читає текст. Учні уважно слухають діалог і виконують завдання на картках. По закінченні роботи вони ланцюжком читають доповнені речення. Учитель контролює правильність виконання завдання.

GOOD MEMORIES

— Hello, Jack! You look sunburnt. Have you already been anywhere?

— Hi, Kelly! I'm glad to see you. I really have just returned from my journey.

— Where have you been, Jack? Did you go camping to the lakes?

— Not this time. I have been to the seaside.

— Really? Tell me about it. Did you stay in a hotel or at your friend's place?

ІІ. check on Homework Listening Comprehension

— Unfortunately I have no friends who live near the sea. And the hotels are rather expen­sive for me. My friends and I lived in tents just near the sea. It was really wonderful.


— Wasn't it cold there?

— No, the weather was rather warm.

— Did you visit any interesting places there?

— Well, we went to the mountains and saw a lot of beautiful places there. I have done a lot of wonderful photos.

— Did you visit any museums, Jack? What souvenirs have you brought?

— We were at the seaside for only one week and we didn't have much time for going to the museums. And speaking about the souvenirs, I think that nice photos to keep good memories are the best souvenirs.

— What did you do then?

— We swam, went biking in the mountains and scuba diving.

— Scuba diving? How did you like it?

— It was great! I also made some underwater photos. Come to my place and you'll see them.

Listen to the text and circle the right variant.
1) Jack has been . a) to the lakes b) to the seaside
2) Jack lived . a) in the hotel b) in the tent
3) The weather was . a) cold b) warm
4)Jack went . a) to the mountains b) to the museums
5) Jack brought . a) some photos b) some souvenirs
6) Most of all Jack liked a) biking in the mountains b) scuba diving

 

Speaking3. Розвиток умінь мовлення.

Робота в парах.

Учні отримують картки (НО2) і по черзі ставлять один одному запитання. По закін­ченні роботи двоє-троє учнів розповідають про своїх співрозмовників, використову­ючи їхні відповіді. Учитель стежить за правильністю виконання завдання.

Ho

Ask you friend:

— about his/her best holidays in the life;

— where and when these holidays were;

— with whom your friend went there;

— why these holidays were the best.

Writing4. Розвиток навичок письма.

1) Впр. 3 (с. 155).

Учні самостійно складають план програми відпочинку в Україні. По закінченні роботи двоє-троє учнів читають свої програми вголос. Учитель разом із класом визначають найкращу з них.

2) Впр. 4 (с. 155).

Учні самостійно пишуть міні-твори за планом вправи протягом 5—7 хв. По за­кінченні роботи троє-четверо учнів читають їх перед класом. Ще 2—3 зошити вчитель перевіряє вибірково.

Project Work4. Робота над проектом (с. 155).

Учні у групах по 4—5 осіб виконують завдання відповідно до плану у підручнику. По закінченні роботи члени кожної групи представляють свій проект і розповідають про нього. Учитель разом із класом обирають найкращий з них.

III. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ

Homework1. Домашнє завдання.

РЗ, впр. 1, 2 (с. 96), письмово.

Summarizing2. Підведення підсумків уроку.

Бесіда з учнями в режимі T ^ Class.

T: We have finished the book. Have you got any questions? What did you like most of all? What new things have you learned from this book?

УРОК 105. КОНТРОЛЬНИЙ

Підтема: Назустріч літнім канікулам. Контрольна робота.

Мета: Перевірити рівень мовної та мовленнєвої компетенції за темою. Обладнання: Підручник, робочий зошит, зошит для тематичного оцінювання, Test 9.

$ ХЩ УРОКУ


 

 


ШДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ШШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ

1. Привітання.

Один-двоє учнів повторюють по два свої улюблені вітальні вірші з вивчених ра­ніше.

2. Повідомлення теми та мети уроку.

Т: Today we'll write the test to check up your skills on the topic «Hello, Summer Holidays!».

3. Перевірка домашнього завдання.

1) РЗ, впр. 1 (с. 96).

Учні ланцюжком читають запитання, які вони склали. Учитель контролює пра­вильність граматичної будови речень.

2) РЗ, впр. 2 (с. 96).

I. Greeting Aim Check on Homework

Двоє-троє учнів читають свої листи. Учитель стежить за правильністю вимови слів.


ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

1. Інструкції щодо виконання контрольної роботи та її оцінювання за 12-бальною шкалою.

Т: Контрольна робота складається з чотирьох завдань. За кожне правильно виконане ви отримуєте три бали.

2. Виконання контрольної роботи. Тест 9.

III. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ

SummarizingПідведення підсумків уроку.

Бесіда з учнями в режимі T ^ Class.

T: Was the test difficult for you? Did you do all the tasks well? What questions do you have?

УРОК 106. КОНТРОЛЬНИЙ

Підтема: «У дорозі», «Навколо світу», «Запрошуємо до України», «Захисти свою планету», «Назустріч літнім канікулам». Семестрова контрольна робота з аудіювання та говоріння. Мета: Перевірити рівень сформованості навичок аудіювання та говоріння. Обладнання: Підручник, робочий зошит, зошит для тематичного оцінювання, Tests: Listening Comprehension, Speaking.

$ ХІД УРОКУ

І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ

Greeting1. Привітання.

Учні хором розповідають 2—3 вітальні вірші з вивчених протягом року.

Aim2. Повідомлення теми та мети уроку.

ІІ. Instructions Test

T: Today we'll write a test to check up your skills in listening comprehension and speaking.


 

 


ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

1. Інструкції щодо виконання семестрової контрольної роботи та її оцінювання за 12-бальною шкалою.

Т: Контрольна робота складається з двох тестів: з аудіювання та говоріння. Кожний із них містить по чотири завдання. За кожне правильно виконане завдання ви отримуєте три бали.

II. Instructions Test

2. Виконання контрольної роботи.


ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ

Summarizing1. Підведення підсумків уроку.

Бесіда у режимі T ^ Class.

T: Which of the tests was more difficult for you? Were you successful in every task? What didn't you do?

УРОК 107. КОНТРОЛЬНИЙ

Підтема: «У дорозі», «Навколо світу», «Запрошуємо до України», «Захисти свою планету», «Назустріч літнім канікулам». Семестрова контрольна робота з читання й письма. Мета: Перевірити рівень сформованості навичок читання та письма. Обладнання: Підручник, зошит для тематичного оцінювання, Tests: Reading, Writing.

$ ХІД УРОКУ

І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ

Greeting1. Привітання.

Учні хором розповідають 2—3 вітальні вірші з вивчених протягом року.

Aim2. Повідомлення теми та мети уроку.

II.

T: Today we'll write a test to check up your skills in reading and writing.

ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

Instructions1. Інструкції щодо виконання контрольної роботи та її оцінювання за 12-бальною шкалою.

Test

Т: Контрольна робота складається з двох тестів: з читання та письма. Кожний із тестів містить чотири завдання. За кожне правильно виконане завдання ви отримуєте три бали.


Читайте також:

  1. II. Найважливіші проблеми, що визначають розвиток місцевого самоврядування і є спільними для будь-яких урядових систем.
  2. IV. Повідомлення теми та мети уроку V. Сприймання і засвоєння нових знань, умінь та навичок.
  3. Pp. Розвиток Галицько-волинського князівства за Данила Романовича
  4. V Розвиток кожного нижчого рівня не припиняється з розвитком вищого.
  5. V. Систематизація і узагальнення нових знань, умінь і навичок
  6. Аграрні реформи та розвиток сільського госпо- дарства в 60-х роках XIX ст. — на початку XX ст.
  7. Адміністративно-територіальний устрій та соціально-економічний розвиток
  8. Адміністративно-територіальний устрій та соціально-економічний розвиток
  9. Актуальність безпеки життєдіяльності. Сталий розвиток людини
  10. Актуальність безпеки життєдіяльності. Сталий розвиток людини
  11. Акцентуація характеру – перебільшений розвиток певних властивостей характеру на шкоду іншим, в результаті чого погіршуються відносини з оточуючими людьми.
  12. Будова, функції і розвиток спинного мозку




Переглядів: 411

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Подання текстів для читання. | Виконання контрольної роботи.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.