Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Подання текстів для читання.

1) Впр. 3 (с. 152).

а) Pre-Reading Activity. Етап підготовки до читання. Бесіда з учнями.

T: Have you ever had any adventures during your travel? Do you remember them? Can you tell about them?

б) Reading. Етап читання.

Учитель поділяє клас на два варіанти. Перший варіант мовчки читає перший текст вправи, доповнюючи його, другий варіант — другий текст. По закінченні роботи учні ланцюжком читають тексти. Учитель контролює правильність вико­нання завдання.

в) Post-Reading Activity. Етап перевірки розуміння змісту тексту.

Grammar and Vocabulary Practice Reading

Учні отримують картки для самостійної роботи (НО2) відповідно до варіанта. Не­обхідно скласти запитання з поданих слів. По закінченні роботи учні ланцюжком читають запитання і відповідають на них. Учитель контролює правильність гра­матичної будови речень.


 

 


Ho


 

2) Впр. 4 (с. 153). а) Впр. 4а (с. 153).

Учні ланцюжком читають речення листа. Учитель стежить за правильністю вимови слів. Потім учні ланцюжком читають запитання вправи і відповідають на них.


б) Впр. 4b (с. 153).

Клас поділяється на дві команди, члени яких по черзі називають дієслова з тексту вправи і визначають їхній час. За кожну правильну відповідь надається один бал. Перемагає команда, яка отримає більше балів. Учитель стежить за правильністю виконання завдання.

ііі. заключна частина уроку

Homework1. Домашнє завдання.

РЗ, впр. 1, 2 (с. 94), 3 (с. 95), письмово.

Summarizing2. Підведення підсумків уроку.

T: We have done a lot of exercises today. Let's check up if you remember everything well.

Граматична гра з м'ячем.

Учитель кидає м'яч кожному з учнів і називає речення в будь-якому часі з вивчених раніше. Учень повертає м'яч і називає граматичний час дієслова в цьому реченні.

УРОК 103 (9)

Підтема: Подорож до Індії.

Мета: Повторити і закріпити лексико-граматичний матеріал теми. Ознайомити учнів із деякими фактами про Індію. Продовжувати формувати навички діалогічного мовлення. Удосконалювати техніку читання. Тренувати учнів у написанні міні-творів. Виховувати дбайливе ставлення до пам'яток світової культури. Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки для самостійної роботи (НО1), (НО2), для роботи в парах (НО3).

$ Хід УРОКУ

і. підготовка до сприйняття іншомовного МОВЛЕННЯ

Greeting1. Привітання.

Учні хором розповідають 2—3 вітальні вірші за вибором учителя.

Aim2. Повідомлення теми та мети уроку.

T: Today we'll speak about very interesting and mysterious country. We'll make a trav­el to India. You'll know some interesting facts about this country. At the end of our lesson you'll write a short composition about your travel to another country.

Warming up3. Уведення в іншомовну атмосферу.

1) Повторення вірша «Leisure» (див. урок 102).

Клас разом із учителем хором розповідає вірш. Потім двоє-троє учнів декламують його самостійно по черзі.

2) Гра «Sort out the Sentences».

HO

Учні отримують картки для самостійної роботи (НОх) і мають протягом 3—4 хв скласти 5 речень із поданих слів. По закінченні роботи учні ланцюжком читають речення. Учитель слідкує за правильністю їхньої граматичної будови.

Sort out 5 sentences and write them down.


 

 


will
by
park
My
in
many

brought


 

 


the
He
to
of
was
a

Australia


 

 


people
Next
for
nice
warm
car

family


 

 


they
enough
travel
It
to
were

yesterday


 

 


There
likes
lot
year
go
souvenirs

swimming


 

 


1. 2. В.

4.

іі. Check on Homework
Reading

5.

ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

1. Перевірка домашнього завдання.

1) РЗ, впр. 1 (с. 94).

Учні ланцюжком читають речення вправи. Один із них пише вставлені слова на дошці.

2) РЗ, впр. 2 (с. 94).

Один-двоє учнів читають складені до малюнка речення. Ще 2—3 зошити вчитель перевіряє вибірково.

3) РЗ, впр. 3 (с. 95).

Учні ланцюжком читають доповнені речення вправи. Учитель слідкує за правиль­ністю відповідей.

2. Подання тексту для читання. Впр. 2 (с. 154).

1) Pre-Reading Activity. Етап підготовки до читання. Бесіда з учнями.

T: Have you ever travelled to India? What do you know about this country? Where is it situated? What is its capital?

2) Reading. Етап читання.

а) Учні самостійно мовчки читають текст і доповнюють його поданими словами.

б) Учні ланцюжком читають доповнений текст. Учитель контролює правильність виконання завдання.

3) Post-Reading Activity. Етап перевірки розуміння змісту тексту.

Учні отримують картки (НО2) і складають запитання з поданих слів. По закін­ченні роботи вони ланцюжком читають запитання та відповідають на них. Учи­тель стежить за правильністю граматичної структури речень.


Make up questions and answer them.

will/last/long/the/How/tour?

do/Where/you/shopping/can?

HO2:

in/will/Jaipur/What/see/you?____________

Speaking

the/see/Where/animals/you/will?


Читайте також:

  1. II.5. Анотування і реферування текстів; анотаційний та реферативний переклад
  2. IV. Подання нового матеріалу
  3. Анотування і реферування наукових текстів
  4. Введення обліку та подання звітності платниками єдиного податку
  5. Введення обліку та подання звітності платниками єдиного податку
  6. Види відповідальності і терміниподання податкової декларації
  7. Види текстів. Структура тексту службового документа.
  8. Вимоги до професійних текстів
  9. Вироблення системи читання.
  10. Відновлювання текстів, що згасають
  11. Внесення до постанови подання прокурора
  12. Внесення до постанови подання прокурора




Переглядів: 426

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Відпрацювання лексико-граматичного матеріалу. | Розвиток умінь мовлення.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.