Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Внесення до постанови подання прокурора

ВИСНОВКИ З другОГО ПИТАННЯ

 

Як васновок: При проведенні процесуальних дій, зазначених у пунктах 3-5,7 частини другої цієї статті, складаються протоколи, форми яких встановлюються спеціально уповноваженим центральним орга­ном виконавчої влади в галузі митної справи.

Посадова особа митного органу, у провадженні якої знахо­диться справа про порушення митних правил, може витребувати документи, необхідні для розгляду справи.

Особа, якій адресовано вимогу про подання документів, зобов'язана не пізніш як у п'ятиденний строк надіслати їх посадовій особі митного органу, яка вимагає подати документи.

Законність та обґрунтованість постанови митного органу у справі про порушення митних правил можуть бути перевірені судом або митним органом вищого рівня у зв'язку з поданням скарги, поданням прокурора.

За результатами перевірки суд або митний орган приймає одне з таких рішень:

a. про залишення постанови без змін, а скарги або подання без задоволення;

b. про скасування постанови і надіслання справи на новий розгляд;

c. про скасування постанови та закриття справи;

d. про зміну заходу стягнення в межах передбаченої відпові­дальності за відповідне порушення митних правил, з тим, однак, щоб стягнення не було посилено.

Рішення, зазначені у частині другій цієї статті, приймаються митними органами шляхом винесення постанов.

Копія рішення по скарзі або поданню прокурора на постанову у справі про порушення митних правил протягом трьох днів надсилається особі, стосовно якої її винесено. Про результати розгляду подання повідомляється прокуророві.

У разі скасування постанови митного органу по справі про порушення митних правил суми штрафів повертаються особам, які притягалися до відповідальності, або уповноваженим ними особам з Державного бюджету України органами Державного казначейства України за поданням митних органів.

Підставами для скасування постанови про накладення стяг­нення або про припинення провадження у справі про порушення митних правил є:

1) відсутність у діях особи, яка притягується до відпові­дальності, ознак порушення митних правил;

2) необ'єктивність або неповнота провадження у справі або необ 'єктивн їсть її розгляду;

3) невідповідність викладених у постанові висновків фак­тичним обставинам справи;

4) винесення постанови неправомочною особою, безпідставне недопущення до участі в розгляді справи особи, притягнутої до відповідальності, або її представника, а також інше обмеження прав учасників провадження у справі про порушення митних правил та її розгляду, якщо таке обмеження зашкодило всебічному розгляду справи та вплинуло або могло вплинути на винесення обгрунтованої постанови за результатами її розгляду;

5) неправильна або неповна кваліфікація вчиненого право­порушення;

6) накладення стягнення, не передбаченогощим Кодексом.

Підставами для скасування чи зміни постанови про накладення стягнення або про припинення провадження у справі про пору­шення митних правил можуть бути визнані й інші визначені законами обставини.

Скарга і подання прокурора у справі про порушення митних правил розглядаються правомочними посадовими особами у десятиденний строк з дня їх надходження, якщо інше не вста­новлено законом.

Подання скарги або внесення подання зупиняє виконання постанови митного органу по справі про порушення митних пра­вил до закінчення розгляду скарги (подання).

Виконання постанов митних органів про накладення стягнення за порушення митних правил.

Постанови митних органів про накладення стягнення по спра­ві про порушення митних правил є обов'язковими для виконання.

Постанова митного органу про накладення стягнення за пору­шення митних правил підлягає виконанню після закінчення строку оскарження.

Митний орган, який виніс постанову про накладення стяг­нення за порушення митних правил, виконує її самостійно у перед­бачених цим Кодексом випадках, а в інших випадках - через державного виконавця.

У разі винесення митним органом кількох постанов про накладення стягнень за порушення митних правил щодо однієї особи кожна постанова виконується окремо.

Не підлягає виконанню постанова митного органу про накладення стягнення за порушення митних правил, якщо її не було (вернуто до виконання протягом трьох місяців з дня винесення.

Контроль за правильним і своєчасним виконанням постанови митного органу про накладення стягнення за порушення митних правил здійснюється митним органом, який виніс постанову.

Постанова митного органу про накладення стягнення за порушення митних правил у вигляді попередження виконується митним органом, який виніс постанову, шляхом оголошення постанови порушнику з врученням копії такої постанови.

Якщо постанова митного органу про накладення стягнення у вигляді попередження виноситься за відсутності порушника, копія постанови видається або висилається йому протягом трьох днів з дня винесення постанови.

Штраф повинен бути сплачений особою, яка вчинила пору­шення митних правил, не пізніше п'ятнадцяти днів з дня вручення .Іоо надіслання їй копії постанови митного органу про накладення штрафу, а в разі оскарження постанови або внесення на неї подання прокурором - не пізніше п'ятнадцяти днів з дня залишення скарги без задоволення або відхилення подання.

У разі коли штраф не буде сплачено у строки, встановлені стро­ки постанова митного органу та суду (судді) надсилається для при­мусового виконання районному, міському (міста обласного зна­чення), районному у місті відділу державної виконавчої служби.

Постанова митного органу або суду (судді), по якій стягнення пі графу проведено повністю, з відміткою про виконання повертається до митного органу або до суду, що виніс постанову.

Постанова суду (судді) про накладення адміністративного стягнення за порушення митних правил у частині конфіскації виконується державним виконавцем у порядку, встановленому Законом.

Товари, транспортні засоби, вилучені митним органом, щодо яких винесена постанова суду (судді) про конфіскацію, передаються державному виконавцеві.

У разі коли неможливо конфіскувати товари, що є безпосеред­німи предметами порушення митних правил, або товари із спеціально виготовленими сховищами (тайниками), що викорис­товувалися для приховування безпосередніх предметів порушення митних правил від митного контролю, транспортні засоби, що використовувалися для переміщення безпосередніх предметів порушення митних правил через митний кордон України, з осіб, які вчинили порушення митних правил, стягується вартість зазначених товарів, транспортних засобів у порядку, встановленому законодавством України.

Витрати митного органу, пов'язані із зберіганням товарів, транспортних засобів, щодо яких прийнято постанову про кон­фіскацію, повинні бути відшкодовані особою, яка вчинила пору­шення митних правил, у порядку, встановленому законом.

Постанова митного органу про накладення стягнення за пору­шення митних правил на осіб, які проживають або перебувають за межами України, виконується за рахунок майна цих осіб, що знаходиться на території України [5].

 


Читайте також:

  1. IV. Подання нового матеріалу
  2. V. Класифікація і внесення поправок
  3. Агрегати для приготування, навантаження та внесення добрив.
  4. Агрегати для приготування, навантаження та внесення добрив.
  5. Введення обліку та подання звітності платниками єдиного податку
  6. Введення обліку та подання звітності платниками єдиного податку
  7. Види відповідальності і терміниподання податкової декларації
  8. Види конституцій. Класифікація конституцій за соціальними та за юридичними ознаками, за формою вираження, порядком прийняття, за способами внесення змін, часу дії.
  9. Відстрочка, зміна способу і порядку виконання, зупинення та поворот виконання рішення, постанови
  10. Внесення витрати винесення
  11. Внесення до постанови подання прокурора




Переглядів: 870

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Оскарження постанов у справах про порушення митних правил | Висновок

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.