МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||
Порядок виконання роботиВведення інформації Створіть такі розділи для контрагентів, з якими працює Ваша компанія: «Обзвін», «Переговори», «Клієнти з поліграфії», «Клієнти з сувенірів», «Партнери», «Автоматично створені». Відкрийте розділ Облік => Клієнти та потенційні клієнти. Виконуючи завдання користувачами вже був створений розділ Клієнти з поліграфії з підприємствами «Ромікс» і «Еліот Со». Створіть в панелі каталогу інші розділи. Створіть організацію ПП «Віола» (виробництво будматеріалів), для якої ми виготовляли макет листівки А5 (в період з 05.09.06 по 12.09.06) і друкували їх (в період з 13.09.06по 16.09.06). Обслуговує даного клієнта менеджер відділу поліграфії Ільїн Сергій. У панелі каталогу подвійним натисненням миші активізуйте розділ Клієнти з поліграфії (ми заведемо цю організацію саме в цьому розділі, оскільки вони замовляли у нас розробку і виготовлення рекламної листівки). Правою кнопкою миші викличте контекстне меню в панелі =Організації=, виберіть команду Додати. На екрані з'явиться форма =Організація: Додавання= (рис. 16). Заповніть поля цієї форми. Вкладка Загальні: - Мнемокод організації, Повна назва назву організації – введіть коротку і повну назву організації; - Ресстраційний номер — вноситься номер організації в Системі, який задає сам користувач на свій розсуд; - Код, телефон та факс, Інші телефони — вносяться відповідні координати (введіть їх на свій вибір);
Рис. 16. Вікно « Доповнення ». - Стан — користувач може самостійно вирішувати, який стан привласнити даній організації. Для даного завдання доцільно було б завести такі види станів організацій: Прозвон (контакти з організацією ще не налагоджені, йде з'ясування контактної інформації), Переговори (первинні контакти налагоджені, йдуть переговори про співпрацю, рішення про купівлю, можливість зробити замовлення і т. п.), Разовий клієнт (організація, яка лише раз робила замовлення в нашій компанії, одного разу щось купила та ін.), Клієнт (організація, яка є нашим постійним клієнтом). Натисканням кнопки …) відкривається вікно словника =Поняття розділу= з інформацією про види =Стан (Організація)= (якщо такі вже заведені). Виберіть потрібне поняття (в даному випадку Разовий клієнт) і натисніть кнопку [Обрати]. - Особлива позначка — користувач може створити свій список Особливих позначок, який обумовлюється специфікою діяльності або звичок користувача {Держбюджет, госпрозрахунок). За допомогою цієї інформації користувач зможе відбирати організації за певною ознакою. Поле заповнюється таким чином, як поле Стан. - Тип організації — вид діяльності даної організації (для зручності подальшої класифікації заведіть максимум можливих понять для цього поля, наприклад: торгівля, будівництво, виробництво, освіта). Вкладка Координати (заповніть поля цієї вкладки на свій розсуд): - Регіон, Індекс, Місто, Адреса -координати організації; - InterNet, E-mail— назва веб-сайта і електронної адреси; - Маршрут — інформація про те, як добиратися до організації (вид транспорту, внутрішній номер телефону і т. п.). Вкладка Інші: - Дата останнього контакту, Контактувати не пізніше — проставте дату останнього контакту (за умовчанням система проставляє дату останньої хроніки) і дату, коли потрібно наступного разу зв'язатися з даною організацією; - Невідпрацьовані звертання, Несплачені рахунки, Незакриті акти — кнопки перегляду активні лише у разі наявності даних понять для поточної організації; - Контактна особа — контактна особа, з якою можна буде зв'язати - Контрагент — тут зберігається список і коротка характеристика - Примітки — вносяться примітки. Натисніть клавішу [Записать]. Додайте організацію-клієнта «Віола» у розділ «Організації та МВО». Для цього потрібно у контекстному меню вибрати команду «Створити контрагента» та виконати усі наступні команди (рис. 17). Щоб внести дані про об'єкт співпраці з організацією (в даному випадку об'єктом співпраці є Листівка А5), потрібно встановити курсор на тільки що створену організацію у верхній панелі=Організації=, натиснути правою кнопкою миші в нижній панелі на вкладці Об'єкти:
Рис.17. Форма « Створення контрагента для організації » у контекстному меню виберемо команду Додати. Вікриється форма =Об’кт:Додавання= ( рис. 18. ) Заповніть поля цієї форми: - Вид – мнемокод товару ( послуги ), який є об’єктом співпраці; - Артикул – артикул товару ( послуги ); - Контактна особа, Телефони – дані контактної особи, з якою можна зв’язатися стосовно питань, пов’язаних за даним робочим місцем; - Стан – ви можете самостійно вирішити, який стан привласнити даному робочому місцю ( напряму співпраці )ю Задайте наступні напрямки співпраці ( Прозвон, Переговори, Клієнти, Разовий клієнт ); - Обслуговує – співробітник нашої компанії, відповідальний за даний напрям співпраці з клієнтом. Натисненням кнопки … відкрийте словник =Співробітники=, з якого необхідно вибрати потрібного співробітника і натиснути кнопку [Обрати]. - Дата останнього контакту – встановлюється дата останнього контакту з організацією, пов’язаного з даним робочим місцем ( об’єктом співпраці ). Натисніть кнопку [Записать]. Тепер натисніть в нижній панелі на вкладку Зобов’язання.
Рис. 18. Форма « Об’єкт: Додавання » Виберіть з контекстного меню команду Додати. З'явиться форма =3обов'язання: Додавання=. Заповніть поля цієї форми: - Об'єкт обслуговування — виберіть зі списку об'єкт, якого будуть стосуватися зобов'язання; - Зобов'язання — натисніть кнопку ..., відкриється вікно словника =Номенклатор товарів та послуг=. Заведіть у панелі каталогу розділ Види зобов'язань. Активізуйте його подвійним натисканням миші. В панелі =Перелік товарів та послуг= заведіть потрібний вид зобов'язання (ви можете, не виходячи з активного вікна, даному випадку будуть «Макетування» і «Друк». Встановіть курсор на потрібний вид зобов'язання і натисніть клавішу [Обрати]. - Початок робіт, Закінчення робіт — дати початку і закінчення - Документ — документ, на підставі якого проводяться роботи. Переглянути хроніку робочого місця можна: 1. У таблиці «Хроніка» головного вікна розділу «Клієнти та потенційні клієнти». 2. Зайшовши в розділ «Маркетинг та збут» і вибравши в головній таблиці «Контактні карти» необхідне робоче місце. В нижній панелі також є вкладка Хроніка, в ній зібрані хроніки за всіма робочими місцями і всіма зобов'язаннями в загальну таблицю. Ця інформація також генерується з інших розділів Системи («Журнал звертань», «Журнал обліку робочого часу», «Маркетинг та збут»). Створіть організацію ВНЗ «КДПУ» (освіта), котрий заказав написати та надрукувати книгу «Інформаційні системи і технології маркетингу». Обслуговує ВНЗ менеджер відділу маркетингу Ларіна Валентина Григорьївна. Книга знаходиться на стадії написання. Зобов'язання: написання книги з 05.05.06 по 30.9.06; затвердження матеріалу з 1.11.06 по 30.12.06; макетування з 10.01.07по 20.02.07; затвердження макету книги з 21.02.07 по 10.03.07; дру книги з 11.03.07 по 5.04.07. Виконайте завдання аналогічно попередньому.
Читайте також:
|
|||||||||||||||||
|