МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Теоретичний матеріалКожен факт спілкування з клієнтами або потенційними клієнтами, товари, що виготовляються організацією та послуги, що надаються клієнтами, повинні бути враховані в Системі. Сама для обліку цих фактів призначений пункт меню « Облік». Основним обліковим регістром Системи є розділ « Клієнти та потенційні клієнти ». В цьому розділі зібрана інформація по всіх контрагентах ( реальні та потенційні клієнти, партнери, конкуренти і т.п.), з якими організація мала які-небудь контакти. Дані по контрагентах користувач може вводити в цей розділ як з клавіатури ( безпосередньо у розділі « Клієнти та потенційні клієнти » ), так і передавати їх з інших розділів. Розділ « Клієнти та потенційні клієнти » - це сховище всієї інформації маркетингової служби організації. При цьому інформація, що знаходиться в ньому могла бути введена і через інші розділи Системи ( « Журнал звертань », « Журнал обліку робочого часу »,«Маркетинг та збут» і т. п.). Але якщо в окремих розділах Системи ми бачимо інформацію в певному вигляді, пристосованому і враховуючому специфіку та зручність роботи для кожного співробітника маркетингової служби підприємства (залежно від посади), то в розділі «Клієнти та потенційні клієнти» користувач може побачити всю інформацію по кожному контрагенту (організації або фізичній особі): - всі пов'язані з контрагентом договори, а також інші документи, створені в процесі виконання зобов'язань по договорам, і власне - хроніку зобов'язань; - всю хроніку контактів з яким-небудь контрагентом. Головне вікно розділу містить дерево каталогів, основну таблицю «Організації» і специфікації організації (таблиця специфікації складається з п'яти вкладок: «Об'єкти», «Зобов'язання», «Хроніка», «Персони» та «Параметри»). При створенні структури дерева, потрібно об'єднати записи про клієнтів організації в каталоги по яких-небудь ознаках. Наприклад, можна виділити в окремі групи наявних бюджетних клієнтів та клієнтів госпрозрахункових. Подальше використання Системи передбачає облік дій організації, пов'язаних із: - телефонними контактами з клієнтами та потенційними клієнтами; - організацією та участю у різних акціях; - реакцією на звертання клієнтів по проведенних роботах, пов'яза В процесі проведення робіт, пов'язаних з обзвоном потенційних клієнтів, для занесення отриманої інформації в Систему, доцільно використовувати розділ «Маркетинг та збут». Інформація про зареєстровану тут організацію і хроніка контактів з нею буде автоматично передана Системою в розділ «Клієнти та потенційні клієнти». Розділ «Маркетинг та збут» призначений для організації і зберігання інформації про об'єкти обслуговування (організаціях-клієнтах, контактних особах, телефонах, адресних розсилках і т. п.) Зазвичай з цим розділом працюють телефоністи і працівники збутової служби (менеджери по роботі з клієнтами, менеджери по продажах і т. п.), в задачу яких входить: - з'ясувати круг потенційних споживачів продукції і послуг організації; - налагодити первинний контакт з можливим клієнтом. За допомогою розділу «Маркетинг та збут» в Системі реєструються первинні відомості про потенційних споживачів. Як правило, така інформація поступає по телефону. Тому форма додавання записів у розділ передбачає введення інформації з максимальною оперативністю. Головне вікно розділу «Маркетинг та збут» складається з дерева каталогів, головної таблиці «Контактні карти» і таблиць «Хроніка», «Персони». Розділ «Маркетингові акції» призначений для планування і обліку маркетингових заходів (презентацій, виставок, семінарів і т. п.), необхідність у проведенні або участі в яких виникає в процесі діяльності організації. Головне вікно розділу складається з дерева каталогів, таблиці «Перелік заходів» і специфікації, що складається з чотирьох вкладок: «Учасники», «Матеріали», «Витрати» і «Прибутки». Реєстрація інформації про сервісне обслуговування клієнтів проводиться в розділах «Журнал сервісного обслуговування», «Журнал звертань», «Журнал обліку робочого часу» і в «Журналі обліку рекламацій». Розділ «Журнал сервісного обслуговування» призначений для роботи із записами, що містять інформацію про сплачене обслуговування клієнта (так звані карти обслуговування). Крім зберігання інформації про організації, в яких проводиться обслуговування, у цьому розділі можна скласти план сервісного обслуговування клієнтів і фіксувати всі відвідування. Головне вікно розділу складається з дерева каталогів, таблиці «Карти обслуговування» і графіка обслуговування. За допомогою Системи користувач може скласти приблизний план сервісного обслуговування клієнтів для кожної контактної карти. Для формування плану обслуговування необхідно виконати наступні вимоги: - у контактній карті повинен бути вказаний період обслуговування (дати його початку і кінця); - у специфікації договору (розділ «Договірні документи»), на підставі якого ведуться роботи по сервісному обслуговуванню, в якості номенклатури повинна бути присутня номенклатурна позиція, що має тип «Послуга»', - в таблицю «Графік обслуговування» не здійснено додавання записів про контакти вручну. План обслуговування формується з урахуванням: періодичності проведення робіт по обслуговуванню (наприклад, щодня, щонеділі, поквартально); режиму роботи обслуговуємої організації (наприклад, 5 днів на тиждень); кількістю запланованих контактів. У розділі «Журнал звертань» організований облік всіх вхідних звертань клієнтів. Надалі кожне зареєстроване звертання відпрацьовується відповідними працівниками або службами організації. Всі заходи і виконавці робіт відображаються у хроніці кожного з цих звертань. Розділ призначений для використання працівниками контактних служб підприємства (секретарі, диспетчери, телефоністи). Основними критеріями ефективності їх роботи є оперативність і точність прийому інформації по телефону і правильне її занесення в базу даних Системи. Головне вікно розділу «Журнал звертань» складається з двох елементів: дерева каталогів і списку звертань. Читайте також:
|
||||||||
|