МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||
IV. Виклад інформаційного матеріалуУчитель. ІІІ. Мотивація навчальної діяльності ІІ. Актуалізація опорних знань Оголошення теми та завдань уроку. І. Організаційна частина Хід уроку Мистецтво грецьких міст Північного Причорномор’я. Скіфська культура. Мета: дати учням загальне уявлення про культуру Причорномор’я, скіфської культури; формувати власні враження отримані під час спілкування з шедеврами українського мистецтва; виховувати любов до прекрасного. Тип уроку: урок засвоєння нових знань, практичних умінь і навичок. Обладнання: ілюстрації мистецтва грецьких міст та скіфської культури. Історикознавці. Гра «Знавці античного мистецтва Причорномор’я» (Ольвія, Пантикапей, Херсонес) Північні береги Чорного моря здавна привертали увагу купців – мореплавців. Мандрам і незвичайним морським пригодам присвячено багато міфів. Наприклад, на кораблі «Арго» Ясон разом зі своїми товаришами, серед яких були знамениті Геракл, Орфей, Тесей, відправилися до далекої Колхіди у пошуках Золотого руна. Впродовж своєї подорожі вони здійснили багато подвигів: боролися з міднокрилами птахами, зустрічалися із сиренами та рухливими скелями, перемогли двох міцноногих биків… Тут, на кримському узбережжі а також на півдні України, у гирлах Дніпра та Бугу давні греки заснували міста – колонії Ольвію, Херсонес (сучасний Севастополь), Пантикапей (сучасна Керч). Вони успадкували мистецькі традиції Великої Еллади. Блок1 Місто Ольвія. Місто заснували вихідці з Мілета у VІ ст. до н. е. у тому місці, де гирла Борисфена й Гіланіса (Дніпра і Бугу) зливалися разом, утворюючи широкий лиман. Слово «Олівія» означає «щасливо» . Друга назва міста була «Борисфен», бо, як правило, греки називали свої колонії за ім’ям річки, на якій стояло місто. Головним партнером Ольвії в торгівлі зерном було місто Афіни в Греції. Місто Херсонес. Греки заснували це місто в V столітті до н. е. на тому місці, де нині м. Севастополь. До наших днів збереглися залишки міцних мурів навколо міста, вежі та ворота, зроблені з тесаного каменю. Колони стародавнього міста зображено на українській гривні. Місто Пантикапей. Означає «рибний шлях». Засноване греками в VI до н. е. на березі Керченської протоки, яка веде з Азовського моря до Чорного. Майже тисячу років існували грецькі міста в Північному Причорномор’ї вони мали великий культурний вплив на місцеві племена – наших далеких предків. Вони продавали зброю, олію, керамічний посуд, золоті прикраси, тканини. 1.Складання таблиці. Мистецтво грецьких міст
Гра «Упізнай» Читайте також:
|
||||||||||||||||||||
|