МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||
IV. Виклад інформаційного матеріалуУчитель. ІІІ. Мотивація навчальної діяльності ІІ. Актуалізація опорних знань Оголошення теми та завдань уроку. І. Організаційна частина Хід уроку Урок 7 ІУ. Підсумок уроку Практичне занняття. Повідомлення учня про культуру сарматів Зобразити у зошитах вигадані зразки мистецтва кіммерійців, скіфів, сарматів. У. Домашнє завдання.Підготувати повідомлення на тему «Культура Північного Причорномор'я»
Тема:Зразки архітектури, скульптури, монументального живопису, декоративного мистецтва Північного Причорномор’я. Інструментальне виконавство. Мета: дати учням загальне уявлення про культуру Причорномор’я, формувати власні враження отримані під час спілкування з шедеврами українського мистецтва; виховувати любов до прекрасного. Тип уроку: урок засвоєння нових знань, практичних умінь і навичок. Обладнання: ілюстрації мистецтва грецьких міст. Історикознавці. Гра «Знавці античного мистецтва Причорномор’я» (Ольвія, Пантикапей, Херсонес) Північні береги Чорного моря здавна привертали увагу купців – мореплавців. Мандрам і незвичайним морським пригодам присвячено багато міфів. Наприклад, на кораблі «Арго» Ясон разом зі своїми товаришами, серед яких були знамениті Геракл, Орфей, Тесей, відправилися до далекої Колхіди у пошуках Золотого руна. Впродовж своєї подорожі вони здійснили багато подвигів: боролися з міднокрилами птахами, зустрічалися із сиренами та рухливими скелями, перемогли двох міцноногих биків… Тут, на кримському узбережжі а також на півдні України, у гирлах Дніпра та Бугу давні греки заснували міста – колонії Ольвію, Херсонес (сучасний Севастополь), Пантикапей (сучасна Керч). Вони успадкували мистецькі традиції Великої Еллади. Місто Ольвія. Місто заснували вихідці з Мілета у VІ ст. до н. е. у тому місці, де гирла Борисфена й Гіланіса (Дніпра і Бугу) зливалися разом, утворюючи широкий лиман. Слово «Олівія» означає «щасливо» . Друга назва міста була «Борисфен», бо, як правило, греки називали свої колонії за ім’ям річки, на якій стояло місто. Головним партнером Ольвії в торгівлі зерном було місто Афіни в Греції. Місто Херсонес. Греки заснували це місто в V столітті до н. е. на тому місці, де нині м. Севастополь. До наших днів збереглися залишки міцних мурів навколо міста, вежі та ворота, зроблені з тесаного каменю. Колони стародавнього міста зображено на українській гривні. Місто Пантикапей. Означає «рибний шлях». Засноване греками в VI до н. е. на березі Керченської протоки, яка веде з Азовського моря до Чорного. Майже тисячу років існували грецькі міста в Північному Причорномор’ї вони мали великий культурний вплив на місцеві племена – наших далеких предків. Вони продавали зброю, олію, керамічний посуд, золоті прикраси, тканини. 1.Складання таблиці. Мистецтво грецьких міст
Гра «Упізнай» Читайте також:
|
||||||||||||||||||||
|