МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Література1. Бабич Л.В., Балезин С.А., Глинка Ф.Б. Практикум по неорганической химии: Учебное пособие для студентов педагогических институтов. – М.: Просвещение. – 1991. – 320 с. 2. Глинка Н.Л. Задачи и упражнения по общей химии: Учебное пособие для вузов. – Л.: Химия. – 1986. – 272 с. 3. Глинка Н.Л. Общая химия. – Л.: Химия. – 1980. – 720 с. 4. Ахметов Н.С. Общая и неорганическая химия. – М.: Высшая школа – 2001. – 744 с. 5. Неділько С.А., Попель П.П. Загальна та неорганічна хімія. Задачі і вправи. – К.: Либідь. – 2001. – 398 с. 6. Попель П.П. Складання рівнянь хімічних реакцій. – К.: Рута. – 2000. – 165 с. 7. Волкова С., Бабійчук А., Волкова Л. Індивідуальні завдання з неорганічної хімії (для самостійної роботи студентів психолого-природничого факультету). – Херсон. – 2000. – 69 с.
РОЗДІЛ 2. ОСНОВИ ОРГАНІЧНОЇ ХІМІЇ Завдання, предмет і значення органічної хімії Органічна хімія – це наука, що вивчає органічні речовини. Завдання цієї науки: 1. Вивчення складу, будови, номенклатури, властивостей та шляхів одержання органічних речовин. 2. Формування вмінь досліджувати, ідентифікувати та синтезувати органічні речовини. 3. Прикладні завдання: - створення теоретичного фундаменту для розвитку важливих технологічних галузей (нафтохімічний синтез, органічний синтез, промисловість полімерів, фармацевтична промисловість); - створення принципово нових технологій, конструкційних матеріалів, фізіологічно активних речовин для медицини і сільського господарства. Органічна хімія є однією з провідних складових базової освіти багатьох спеціальних дисциплін, що вивчаються у вищих закладах освіти природничого напряму, наприклад, екологічного. З розвитком хімії, хімічної та фармацевтичної промисловості збільшилась кількість органічних речовин, які використовуються в різних галузях народного господарства. Багато з цих речовин виявились токсичними. Деякі органічні речовини, що виробляються хімічною промисловістю можуть забруднювати навколишнє природне середовище і викликати отруєння. Стічні води промислових підприємств забруднюють водойми, вода яких використовується населенням. Кількість токсичних речовин значно збільшується за рахунок широкого використання пестицидів, які нагромаджуються в продуктах рослинного походження, що використовуються населенням для харчування. Окремі пестициди нагромаджуються в тканинах тварин, природних водах. Таким чином, сучасний еколог не може бути фахівцем без знань властивостей органічних речовин та методів їх ідентифікації. Читайте також:
|
||||||||
|