МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Література1. Бабич Л.В., Балезин С.А., Глинка Ф.Б. Практикум по неорганической химии: Учебное пособие для студентов педагогических институтов. – М.: Просвещение. – 1991. – 320 с. 2. Глинка Н.Л. Задачи и упражнения по общей химии: Учебное пособие для вузов. – Л.: Химия. – 1986. – 272 с. 3. Глинка Н.Л. Общая химия. – Л.: Химия. – 1980. – 720 с. 4. Ахметов Н.С. Общая и неорганическая химия. – М.: Высшая школа – 2001. – 744 с. 5. Неділько С.А., Попель П.П. Загальна та неорганічна хімія. Задачі і вправи. – К.: Либідь. – 2001. – 398 с. 6. Попель П.П. Складання рівнянь хімічних реакцій. – К.: Рута. – 2000. – 165 с. 7. Волкова С., Бабійчук А., Волкова Л. Індивідуальні завдання з неорганічної хімії (для самостійної роботи студентів психолого-природничого факультету). – Херсон. – 2000. – 69 с.
РОЗДІЛ 2. ОСНОВИ ОРГАНІЧНОЇ ХІМІЇ Завдання, предмет і значення органічної хімії Органічна хімія – це наука, що вивчає органічні речовини. Завдання цієї науки: 1. Вивчення складу, будови, номенклатури, властивостей та шляхів одержання органічних речовин. 2. Формування вмінь досліджувати, ідентифікувати та синтезувати органічні речовини. 3. Прикладні завдання: - створення теоретичного фундаменту для розвитку важливих технологічних галузей (нафтохімічний синтез, органічний синтез, промисловість полімерів, фармацевтична промисловість); - створення принципово нових технологій, конструкційних матеріалів, фізіологічно активних речовин для медицини і сільського господарства. Органічна хімія є однією з провідних складових базової освіти багатьох спеціальних дисциплін, що вивчаються у вищих закладах освіти природничого напряму, наприклад, екологічного. З розвитком хімії, хімічної та фармацевтичної промисловості збільшилась кількість органічних речовин, які використовуються в різних галузях народного господарства. Багато з цих речовин виявились токсичними. Деякі органічні речовини, що виробляються хімічною промисловістю можуть забруднювати навколишнє природне середовище і викликати отруєння. Стічні води промислових підприємств забруднюють водойми, вода яких використовується населенням. Кількість токсичних речовин значно збільшується за рахунок широкого використання пестицидів, які нагромаджуються в продуктах рослинного походження, що використовуються населенням для харчування. Окремі пестициди нагромаджуються в тканинах тварин, природних водах. Таким чином, сучасний еколог не може бути фахівцем без знань властивостей органічних речовин та методів їх ідентифікації. Читайте також:
|
||||||||
|