Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Теоретическое введение

Общая распределительная задача ЛП – этоРЗ, в которой работы и ресурсы (исполнители) выражаются в различных единицах измерения. Типичным примером такой задачи является организация выпуска разнородной продукции на оборудовании различных типов.

Исходные параметры модели РЗ

1) n – количество исполнителей;

2) m – количество видов выполняемых работ;

3) – запас рабочего ресурса исполнителя ( ) [ед.ресурса];

4) – план по выполнению работы ( ) [ед. работ];

5) – стоимость выполнения работы исполнителем [руб./ед. работ];

6) – интенсивность выполнения работы исполнителем [ед. работ/ед.ресурса].

Искомые параметры модели РЗ

1) – планируемая загрузка исполнителя при выполнении работ [ед. ресурса];

2) – количество работ , которые должен будет произвести исполнитель [ед. работ];

3) – общие расходы на выполнение всего запланированного объема работ [руб.].

Этапы построения модели

I. Определение переменных.

II. Построение распределительной матрицы (см. табл.6.1).

III. Задание ЦФ.

IV. Задание ограничений.


Таблица 6.1


Читайте також:

  1. ВВЕДЕНИЕ
  2. Введение
  3. Введение
  4. ВВЕДЕНИЕ
  5. ВВЕДЕНИЕ
  6. Введение
  7. Введение 26 страница
  8. Введение 26 страница
  9. ВВЕДЕНИЕ В MICROSOFT OFFICE.
  10. Лекция 1. Введение
  11. Рассел Б. История западной философии.Введение
  12. Тема 1. Введение в микроэкономику




Переглядів: 555

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Задача №5.2 | Общий вид распределительной матрицы

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.