Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Особисте резюме

В Україні формується новий етикет для тих, хто шукає роботу. Одним з важливих його елементів є особисте резюме або CV (Curriculum vitae(лат.)- шлях життя . У ньому Ви подаєте інформацію про наявність у Вас освіти, вченого ступеня, друкованих праць або винаходів, де й ким працювали. Іншими словами, значимі моменти вашої професійної діяльності. При цьому уникайте непотрібних деталей, таких як імена дітей, номера дипломів, адрес колишніх місць роботи. Якщо Ви не маєте гарного резюме, то значно зменшуєте свої шанси на одержання вакантного місця.

Одержувач вашого резюме не повинен ламати голову, для чого Ви його надіслали. Тому вкажіть свою мету, наприклад, "Одержання посади редактора у Вашій газеті (оголошення в газеті "Фінансова Україна" від 15 вересня ц.р.)".

Чим краще оформлено резюме, тим більше шансів, за інших рівних умов, привернути увагу до своєї персони. Його варто віддрукувати на лазерному або струминному принтері. Воно повинне бути зручним для сприйняття. Виходите з того, що той, хто його читає, майже завжди квапиться. Типовою помилкою є подання резюме іноземною мовою у відповідь на оголошення про вакансії, знання іноземної мови не потребуючої.

CV - це не автобіографія й не виписка із трудової книжки, а Ваш професійний портрет. Роботодавцеві важливо не стільки точна назва Вашої посади, скільки Ваші колишні обов'язки й результати роботи. Цінність кандидата визначається його досвідом.

Якщо Ви маєте кілька професій, то не кваптеся про це повідомляти в письмовому виді. Фахівець звичайно цінується вище, ніж "багатоверстатник" або "на всі руки майстер". Роботодавцеві скоріше підійде людина, що серйозно займається тією справою, для якої потрібен працівник. Якщо ж людина говорить, що може й одне, і інше, і третє, виникає побоювання поверхневого відношення до справи, нездатності сконцентруватися на головному. Іноді навіть відомості про додаткову освіту можуть зіграти негативну роль. Вашу кандидатуру можуть відхилити, якщо порахують, що Ви маєте зайву кваліфікацію для даної посади.

Поряд з резюме варто мати письмові рекомендації. Їхня відсутність може послужити причиною відмови від прийому на роботу, Рекомендаційні листи допомагають тоді, коли роботодавець обирає між декількома кандидатами. Причому вони можуть бути не тільки з колишнього місця роботи. Фірми звертають особливу увагу на поручительства впливових осіб, які хоча й не були Вашими безпосередніми керівниками, але співробітничали з Вами й знають Вас на ділі.

Найняти людину з рекомендацією від керівників або відповідальних працівників різних міністерств і відомств - значить придбати в них нові зв'язки, до чого, властиво, і прагнуть великі компанії й банки.

Причому бажано, щоб листи виглядали не як стандартні, безликі характеристики, а як рекомендації солідних людей. Іноді лист, що підкреслює навіть один особливий талант працівника, здатен круто змінити його кар'єру.

При зверненні до агентства по найманню рекомендаційні листи можна не представляти, тому що в їхню компетенцію входить самостійний збір інформації. Консультанти агентства самі все зберуть і покажуть потенційному роботодавцеві, тому що вони зацікавлені в поданні "товару особою". Звичайне агентство звертається, як мінімум, до трьох осіб з місця колишньої роботи - до тих, хто був Вашим керівником, ким Ви самі керували або кому давали доручення.

Зокрема, якщо Ви ведете пошук роботи самостійно, не слід вказувати телефони людей, що рекомендували Вас, у резюме, що розсилаєте відразу в кілька місць. Причина проста - на цих людей обрушиться цілий шквал дзвінків. Очевидно, що бажання гарно відзиватися про свого колишнього співробітника в них незабаром пропаде.

Хоча рекомендації від високопоставлених, або всім відомих осіб показують здобувача у вигідному світлі, вони зроблять потрібне враження тільки в тому випадку, якщо Ви досить довго працювали з ними. У противному випадку може створитися комічна ситуація, що коли рекомендувала Вас людина, а при дзвінку з агентства ця людина не може згадати, про кого йде мова.

Не варто приносити рекомендації від друзів - вони особи зацікавлені. Рекомендації, як правило, перевіряються й "дружні характеристики" просто не візьмуть до уваги.

Співробітники з агентств по найманню радять заздалегідь розповісти їм про колег з колишнього місця роботи, які можуть відгукнутися про Вас негативно.

Якщо ж звільнення з колишнього місця роботи пов'язане з конфліктною ситуацією, то найкраще завбачливо "зм'якшити" свої характеристики, заздалегідь обговоривши з колишнім керівництвом всі "гострі кути" у рекомендації так, щоб при дзвінку від роботодавця була дана хоча б нейтральна характеристика.


Читайте також:

  1. Автобіографія. Резюме. Характеристика. Рекомендаційний лист
  2. Виконавче резюме та викладення прогресивної виробничо-комерційної ідеї
  3. Етапи складання резюме
  4. ЗАВДАННЯ 5. Перегляньте текст «Резюме». Пригадайте, що таке резюме. Сформулюйте резюме тексту «Резюме» .
  5. ЗАВДАННЯ 6. Перечитайте текст «Науковий стиль», і опираючись на інформацію ЗАВДАННЯ 11, 13 розд. ІІ, складіть резюме наукового тексту.
  6. Заява, автобіографія, резюме, характеристика, наказ
  7. Используя структуру нижеприведенного резюме, составьте свое личное резюме.
  8. І ДІЛОВИХ ТЕКСТАХ. СКЛАДАННЯ РЕЗЮМЕ ( ДІЛОВИЙ СТИЛЬ).
  9. Коротке резюме
  10. Майнове та особисте страхування
  11. Написання резюме
  12. Обовязкове особисте страхування від нещасних випадків, його види. Умови проведення обов’язкового особистого страхування від нещасних випадків.




Переглядів: 467

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Правила вербального етикету. | Співбесіда при прийомі на роботу

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.