МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||
ЗупинникиКласифікація Лекція №6 Тема: Гальмівні пристрої Гальмівні пристрої – пристрої що машин і призначені для зупинки механізмів кранів, обмеження швидкості й утримання вантажу на вазі, а в механізмах пересування для повороту зупинку механізму на певній довжині гальмівного шляху з подальшим утримуванням механізму в нерухомому стані. До гальмівних пристроїв висуваються високі вимоги забезпечення безпеки експлуатації вантажопідйомних машин. Згідно нормам Держміськтехнагляду гальмівні пристрої обов'язково повинні бути встановлені на всіх механізмах підйому, пересування і повороту, за винятком тихохідних механізмів пересування (u<0,5 м/с) та механізмів з ручним приводом.
Всі гальмівні пристрої можна розділити на дві основні групи: зупинники і гальма. Призначені тільки для зупинки і утримання вантажу на вазі виключаючи його мимовільне опускання і не перешкоджають підйому, тобто це є механізми односторонньої дії. За принципом роботи зупинники можна розділити на храпові іфрикційні. Xpaпові зупинники
Щоб собачка легко входила в западину, робочу сторону зуба храповика виконують похилой під кутом 20°. До храпового колеса собачка притискається пружиною або вантажем. Для зменшення динамічних навантажень у механізмі при замиканні храпового останова застосовують не одну, а кілька собачок, зрушених на частину кроку. Храпові колеса виготовляють із чавуну марки СЧ-15-32, стали 55 ЛП, 35 ЛП, сталі 45 залежно від навантажень, швидкостей і призначення механізму. Розрахунок храпового механізму зводиться до визначення модуля храпового колеса з умови вигину зуба: , де Мкр – обертальний момент на валу храпового колеса, Нм; - відношення ширини зуба до модуля; z =6..25 - число зубів храпового колеса; [sі] — граничне напруження вигину, МПа. Запас міцності приймають п = 3...4 для сталі і п= 5 — для чавуну. При внутрішнім зачепленні зубів храпового колеса Запас міцності собачки п = 6. Недоліки: ударний режим роботи, що викликає більші динамічні навантаження в приводній лінії механізму, значний шум, вигин вала храпового колеса. Читайте також:
|
||||||||||
|