МЕХАНІЗМИ ПЕРЕСУВАННЯ З ЦЕНТРАЛЬНИМ ПРИВОДОМ І ШВИДКОХІДНИМ ТРАНСМІСІЙНИМ ВАЛОМ
1 - двигун
2 - гальмо
3 - редуктор
4 – зубчата муфта
5 – кранове колесо
ПЕРЕВАГИ
менша масою в порівнянні з попередньою конструкцією, оскільки діаметр трансмісійного валу в 2...3, а маса в 4...6 разів менша, ніж тихохідного, а отже, менше маса підшипників і зубчатих муфт.
НЕДОЛІКИМ еханізми пересування з центральним приводом і швидкохідним трансмісійним валом
висока чутливість трансмісійного валу і муфт до неточностей виготовлення і монтажу, а також до перекосів валів і деформації при прогинах моста, це приводить до великих вібрацій крана і поломок
Економічно доцільно застосовувати механізми з центральним приводом в кранах з при малих прольотах.