Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ЗВ'ЯЗОК КУРСУ З ІНШИМИ ДИСЦИПЛІНАМИ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО ЦИКЛУ

Курс «Методика ознайомлення дітей з природою і практикум з природознавства» тісно пов'язаний з іншими дисциплінами психолого-педагогічного циклу в педагогічному училищі: психоло­гією, дошкільною педагогікою і методиками.

Використовуючи психологічні закономірності процесу пізнання, викладач методики ознайомлення з природою обґрунтовує потребу використання в роботі з дошкільниками в першу чергу методів, що забезпечують безпосередній контакт дитини з природою, роз­криває можливості розвитку всіх психічних процесів у процесі пізнання дитиною природи.

Зв'язок з дошкільною педагогікою виявляється у застосуванні під час розгляду питань методики основних теоретичних поло­жень про роль навчання і виховання у розвитку особистості, спе­цифіки різних видів діяльності дітей дошкільного віку тощо.

Важливе значення під час вивчення методики ознайомлення з природою має інтегрування з іншими методиками. Слід показати учням єдність підходів у класифікації методів, їх використанні і одночасно специфіку цього використання в зв'язку із змістом на­вчального матеріалу. Слід навчити учнів інтегрувати роботу з ознайомлення з природою з навчанням малюванню, аплікації, музичним вихованням, оволодінням рідною мовою тощо.




Переглядів: 442

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
КУРС «МЕТОДИКА ОЗНАЙОМЛЕННЯ ДІТЕЙ З ПРИРОДОЮ І ПРАКТИКУМ З ПРИРОДОЗНАВСТВА» В ПЕДАГОГІЧНОМУ УЧИЛИЩІ | ЗМІСТ І СТРУКТУРА ПРОГРАМИ КУРСУ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.