Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ЗМІСТ І СТРУКТУРА ПРОГРАМИ КУРСУ

Програма курсу є документом, що визначає зміст навчальної роботи в педагогічному училищі. Вона дозволяє організувати пла­номірне здійснення навчального процесу, створює перспективу в роботі викладача, дозволяє контролювати якість викладання кур­су, рівень знань, умінь, які набувають учні.

Програма курсу «Методика ознайомлення дітей з природою і практикум з природознавства» складається з пояснювальної запис­ки, яка містить визначення мети, завдань курсу та основних шля­хів їх вирішення та власне програми, що містить приблизний тема­тичний розподіл годин, зміст основних розділів курсу та список рекомендованої літератури.

Своєрідністю програми курсу «Методика ознайомлення дітей з природою і практикум з природознавства» є паралельне вивчен­ня методики ознайомлення з природою і практикуму з природо­знавства.

Мета вивчення методики — озброєння майбутніх вихователів знаннями завдань, змісту, методів і форм роботи по ознайомленню дітей з природою.

Основна мета практикуму — познайомити майбутніх вихова­телів з природою рідного краю, виховати любов і дбайливе став­лення до неї, сформувати в учнів практичні уміння по вирощуван­ню, догляду за рослинами і тваринами, обладнанню кутків приро­ди, городу, квітника, саду в дитячому садку.

Програма містить вивчення таких тем:

1. Значення ознайомлення дітей з природою в дитячому садку.

2. Природа місцевого краю.

3. Програма дитячого садка по ознайомленню дітей з природою.

4. Методи і форми ознайомлення дітей з природою.

5. Куток природи і ділянка дитячого садка як основні бази ознайомлення дітей з природою.

6. Ознайомлення дітей із свійськими і дикими тваринами.

7. Ознайомлення дітей з природою в різні пори року.

Всі розділи програми тісно взаємозв'язані. Так, вивчення тем «Ознайомлення із свійськими і дикими тваринами» та «Ознайом­лення дітей з природою в різні пори року» будується на вивченні всіх попередніх тем.

 


Читайте також:

  1. II. Вимоги до складання паспорта бюджетної програми
  2. II. Мета вивчення курсу.
  3. II. ПРОГРАМА КУРСУ
  4. III. Географічна структура світового ринку позичкового капіталу
  5. VІ. План та організаційна структура заняття
  6. А) Структура економічних відносин.
  7. Адміністративно – територіальний устрій і соціальна структура Слобожанщини у половині XVII – кінці XVIII століття
  8. Акти з охорони праці, що діють в організації, їх склад і структура.
  9. АКТУАЛЬНI ПРОБЛЕМИ І ЗАВДАННЯ КУРСУ РОЗМIЩЕННЯ ПРОДУКТИВНИХ СИЛ УКРАЇНИ
  10. Актуальність і завдання курсу безпека життєдіяльності. 1.1. Проблема безпеки людини в сучасних умовах.
  11. Актуальність курсу історіософії історії України
  12. Актуальність курсу «Історіософія історії України».




Переглядів: 761

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ЗВ'ЯЗОК КУРСУ З ІНШИМИ ДИСЦИПЛІНАМИ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО ЦИКЛУ | МЕТОДИ ВИКЛАДАННЯ КУРСУ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.019 сек.