Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



КУРС «МЕТОДИКА ОЗНАЙОМЛЕННЯ ДІТЕЙ З ПРИРОДОЮ І ПРАКТИКУМ З ПРИРОДОЗНАВСТВА» В ПЕДАГОГІЧНОМУ УЧИЛИЩІ

Завдання курсу «Методика ознайомлення дітей з природою ї практикум з природознавства» в педагогічному училищі — підго­тувати майбутніх вихователів до роботи по ознайомленню до­шкільників з природою. Виконання цього завдання включає:

1. Уточнення і розширення кола конкретних знань про приро­ду, здобутих учнями в школі.

2. Оволодіння знаннями про завдання, зміст, методи і форми роботи по ознайомленню дошкільників з природою, навчання май­бутніх вихователів проведенню роботи з дітьми різних вікових груп відповідно до програми дитячих садків.

Значення курсу «Методика ознайомлення дітей з природою і практикум з природознавства» у підготовці вихователів дошкіль­них закладів випливає з ролі природи як важливого фактора гар­монійного розвитку людини.

Важливо, щоб у процесі вивчення курсу майбутні вихователі усвідомили, що природа є могутнім, засобом розумового вихован­ня, навчилися використовувати навколишню природу для розвитку мови, мислення, сенсорних процесів. Слід переконати їх у тому, що природа створює найсприятливіші умови для розвитку у дітей спостережливості, довільної уваги, допитливості, і сформувати вміння використовувати могутній потенціал природи для розвитку у дітей цих процесів.

У процесі вивчення учнями природи місцевого краю важливо сформувати у них бажання спілкуватися з природою, розвивати спостережливість і допитливість, що є важливими якостями май­бутнього вихователя. Вивчення курсу повинно озброїти майбутніх вихователів знаннями проблем охорони природи місцевого краю, сформувати знання про те, якими шляхами слід здійснювати робо­ту по екологічному вихованню дітей дошкільного віку.

Важливо, щоб у процесі вивчення природи місцевого краю в учнів педагогічного училища формувалися естетичний смак, умін­ня бачити красиве в природі. Це важливо для їх наступної роботи по розвитку естетичного сприймання природи дітьми. Майбутні вихователі повинні усвідомлювати, що без впливу вихователя діти не здатні самі оцінити красу природи, інколи навіть не помічають її. Лише систематична робота по прищепленню дітям уміння бачи­ти красу у казкових нагромадженнях хмар, золотистій пухнастій бджілці тощо допомагають виховати у дітей почуття краси.

Треба, щоб учні добре розуміли роль природи у фізичному роз­витку дітей: благотворний вплив фітонцидів, рухів на свіжому по­вітрі, загартовуючих факторів.

Майбутній вихователь повинен знати і любити природу свого рідного краю, мати бажання і вміння передати свої знання і любов дітям.


Читайте також:

  1. Аліментні обов’язки батьків і дітей
  2. АНаліЗ СТанУ ЗДОРОВ'Я ДІТеЙ І ДОРОСЛИХ В УКРАЇНІ
  3. Батьки мають право звернутися за захистом прав та інтересів дітей і тоді, коли відповідно до закону вони самі мають право звернутися за таким захистом.
  4. В історико-педагогічному дослідженні
  5. Взаємодія школи і сім'ї у вихованні дітей та молоді.
  6. Видатні діячі культури про роль книги у вихованні дітей.
  7. Види та жанри образотворчого мистецтва, методика ознайомлення з ними у початковій школі.
  8. Види та методи контролю за динамікою розвитку і станом здоров’я дітей.
  9. Визначення готовності дітей до навчання у школі
  10. Визначення готовності дітей до навчання у школі
  11. Визначення готовності дітей до навчання у школі.
  12. Визначення площі опіків у дітей




Переглядів: 782

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ІНСПЕКТУВАННЯ РОБОТИ ДИТЯЧИХ САДКІВ З РОЗДІЛУ ОЗНАЙОМЛЕННЯ ДІТЕЙ З ПРИРОДОЮ | ЗВ'ЯЗОК КУРСУ З ІНШИМИ ДИСЦИПЛІНАМИ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО ЦИКЛУ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.