МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
КУРС «МЕТОДИКА ОЗНАЙОМЛЕННЯ ДІТЕЙ З ПРИРОДОЮ І ПРАКТИКУМ З ПРИРОДОЗНАВСТВА» В ПЕДАГОГІЧНОМУ УЧИЛИЩІЗавдання курсу «Методика ознайомлення дітей з природою ї практикум з природознавства» в педагогічному училищі — підготувати майбутніх вихователів до роботи по ознайомленню дошкільників з природою. Виконання цього завдання включає: 1. Уточнення і розширення кола конкретних знань про природу, здобутих учнями в школі. 2. Оволодіння знаннями про завдання, зміст, методи і форми роботи по ознайомленню дошкільників з природою, навчання майбутніх вихователів проведенню роботи з дітьми різних вікових груп відповідно до програми дитячих садків. Значення курсу «Методика ознайомлення дітей з природою і практикум з природознавства» у підготовці вихователів дошкільних закладів випливає з ролі природи як важливого фактора гармонійного розвитку людини. Важливо, щоб у процесі вивчення курсу майбутні вихователі усвідомили, що природа є могутнім, засобом розумового виховання, навчилися використовувати навколишню природу для розвитку мови, мислення, сенсорних процесів. Слід переконати їх у тому, що природа створює найсприятливіші умови для розвитку у дітей спостережливості, довільної уваги, допитливості, і сформувати вміння використовувати могутній потенціал природи для розвитку у дітей цих процесів. У процесі вивчення учнями природи місцевого краю важливо сформувати у них бажання спілкуватися з природою, розвивати спостережливість і допитливість, що є важливими якостями майбутнього вихователя. Вивчення курсу повинно озброїти майбутніх вихователів знаннями проблем охорони природи місцевого краю, сформувати знання про те, якими шляхами слід здійснювати роботу по екологічному вихованню дітей дошкільного віку. Важливо, щоб у процесі вивчення природи місцевого краю в учнів педагогічного училища формувалися естетичний смак, уміння бачити красиве в природі. Це важливо для їх наступної роботи по розвитку естетичного сприймання природи дітьми. Майбутні вихователі повинні усвідомлювати, що без впливу вихователя діти не здатні самі оцінити красу природи, інколи навіть не помічають її. Лише систематична робота по прищепленню дітям уміння бачити красу у казкових нагромадженнях хмар, золотистій пухнастій бджілці тощо допомагають виховати у дітей почуття краси. Треба, щоб учні добре розуміли роль природи у фізичному розвитку дітей: благотворний вплив фітонцидів, рухів на свіжому повітрі, загартовуючих факторів. Майбутній вихователь повинен знати і любити природу свого рідного краю, мати бажання і вміння передати свої знання і любов дітям. Читайте також:
|
||||||||
|