МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Види та методи контролю за динамікою розвитку і станом здоров’я дітей.МЕДИКО-ПЕДАГОГІЧНИЙ КОНТРОЛЬ ЗА ФІЗИЧНИМ РОЗВИТКОМ ТА СТАНОМ ЗДОРОВ’Я ДІТЕЙ Тема 2
План 1. Види та методи контролю за динамікою розвитку і станом здоров’я дітей. 1. Поняття фізичного розвитку і його показники. 3. Фізичний розвиток дітей раннього та дошкільного віку. Основні показники фізичного розвитку. 4. Методи дослідження й оцінки фізичного розвитку.
Забезпечення правильного виховання і повноцінного здоров'я дитини, яка відвідує дошкільний заклад, - основні завдання педагогічного і медичного персоналу. Контроль за розвитком і станом здоров'я дітей - це одна із основних форм роботи в дошкільному закладі. У різноплановій діяльності дошкільного закладу розрізняють два основних види контролю: контроль за повсякденним станом і поведінкою дитини; контроль за динамікою розвитку дітей і станом їх здоров'я. Контроль за повсякденним станом і поведінкою дітей проводиться вихователями груп, старшою медичною сестрою. Вони проводять ранковий прийом дітей, бесіди з батьками, спостереження за дітьми протягом дня. У групах раннього віку вихователь, при прийомі дітей, кожен день проводить ранковий фільтр, тобто виявляє можливі ознаки гострих хвороб. Для цього він оглядає шкіру, слизові оболонки ротової порожнини і глотки дитини, вимірює температуру тіла. Це допомагає своєчасно виявити хворобу й ізолювати хвору дитину. Об'єктивними ознаками стану здоров'я дітей є сон, характер засинання і пробудження, апетит, настрій під час неспання, а також температура тіла, стан шкіри і слизових оболонок ротової порожнини і глотки, характер випорожнень. Якщо виявлені ознаки хвороби або помітні порушення в поведінці дитини раннього віку, вихователь заносить ці дані в щоденник групи (звітна форма №127/у), а медсестра - в історію розвитку дитини (форма №112/у). Контроль за динамікою розвитку і станом здоров'я дітей здійснюється лікарем, педагогом, вихователем, медичною сестрою. При цьому використовуються такі методи: огляд, антропометрія з оцінкою фізичного розвитку, визначення нервово-психічного розвитку в установлені строки (на першому році життя один раз в місяць, на другому - один раз у квартал, на третьому - один раз у півроку). Всі дані про дитину, отримані при її обстеженні, заносяться в історію розвитку (форма №112/у) із заповненням відповідних граф. Ця форма контролю забезпечує перспективне планування виховної й оздоровчої роботи в дитячому закладі. Необхідно, щоб оцінка розвитку і стан здоров'я дитини, як і відповідні призначення, погоджувалися і проводилися педагогічними та медичними працівниками дошкільного закладу.
Читайте також:
|
||||||||
|