МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Лекція №1МЕДИКО–ПЕДАГОГІЧНИЙ КОНТРОЛЬ У ФІЗИЧНОМУ ВИХОВАННІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЛЕКЦІЇ ДО КУРСУ Шовкопляс О.М.
Глухів 2013 ПРЕДМЕТ ТА ЗАВДАННЯ МПК У ФІЗИЧНОМУ ВИХОВАННІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
План 1. Мета і завдання курсу «МПК у фізичному виховання дітей дошкільного віку». Зв'язок кусу «МПК у фізичному виховання дітей дошкільного віку» з іншими дисциплінами. 2. Змістові напрями МПК у фізичному вихованні дітей дошкільного віку. 3. Обов’язки педагогічних працівників щодо МПК у фізичному вихованні дітей дошкільного віку.
1.Мета і завдання курсу «МПК у фізичному виховання дітей дошкільного віку «.Медико-педагогічний контроль за фізичним вихованням - невід'ємна складова частина навчального процесу та медичного обслуговування дітей дошкільного віку в ДНЗ (дошкільному навчальному закладі) що включає заходи, спрямовані на оптимізацію, безпеку та ефективність фізичного виховання. Медико-педагогічний контроль є необхідним компонентом педагогічного процесу, що забезпечує своєчасне визначення рівня функціональних можливостей організму дітей, адекватність фізичних навантажень та раннє виявлення ознак хвороб і ушкоджень. Організація і зміст медико-педагогічного контролю в ДНЗ незалежно від підпорядкування та форм власності регламентуються Законами України «Про охорону дитинства», «Про освіту», «Про дошкільну освіту», «Про фізичну культуру і спорт», «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», Основами законодавства України про охорону здоров'я, та іншими нормативно-правовими актами. Медико-педагогічний контроль здійснюється медичним персоналом лікувально-профілактичних закладів, медичними та педагогічними працівниками навчального закладу. Оздоровчий ефект занять фізичною культурою забезпечується за умови повної відповідності фізичного навантаження функціональним можливостям організму. У свою чергу, функціональний стан організму характеризує ефективність і раціональність організації фізичного виховання у ДНЗ. Метою медико-педагогічного контролю є: · визначення стану здоров'я, фізичного розвитку і функціонального стану організму дітей; · оптимізація рухової активності дітей; · вирішення питань щодо відповідності фізичних навантажень стану здоров'я та функціональним можливостям учнів навчальних закладів. Завдання медико-педагогічного контролю: · визначення рівня фізичного розвитку, стану здоров'я, функціональних можливостей організму та рівня розвитку рухових навичок з метою диференціації засобів і форм фізичного виховання та дозування фізичного навантаження; · систематичне спостереження за динамікою показників фізичного розвитку, стану здоров'я, загартування та інших засобів біокорекції для оцінки їх оздоровчого ефекту; · виявлення функціональних відхилень і ранніх симптомів хвороб, що виникають під час занять фізичною культурою; · профілактика травматизму; · проведення санітарно-просвітницької роботи та гігієнічного виховання дітей. Основним завданням фізичного вихованнядітей дошкільного віку є поліпшення стану здоров'я та фізичного розвитку, підвищення працездатності, розширення функціональних можливостей організму, що розвивається, формування рухових навичок (ходьба, біг, метання, лазіння) і виховання рухових якостей (швидкість, сила, спритність, витривалість тощо). Фізичне виховання сприяє виробленню в дітей звички до щоденних занять фізичними вправами, виховує любов до спорту і знаходиться в тісному зв'язку з розумовим і трудовим вихованням. Засобами фізичного виховання є фізичні вправи, фактори загартування; важлива роль відводиться раціональному загального режиму життя і, зокрема, руховому режиму дітей. Фізичне виховання в дошкільних закладах здійснюється відповідно до «Програми виховання в дошкільному закладі «. Виконання програмних вимог передбачає врахування вікових та індивідуальних особливостей дітей, стану їх здоров'я, фізичного розвитку і фізичної підготовленості. У системі фізичного виховання в дитячому садку використовуються такі організовані форми рухової діяльності дітей:- фізкультурні заняття, ранкова гімнастика, фізкультурні хвилинки, рухливі ігри та фізичні вправи на прогулянки, спортивні вправи. Щодня в режимі дня відводиться час для самостійної рухової діяльності дітей, передбачається проведення фізкультурних свят, днів здоров'я. Вся робота з фізичного виховання здійснюється вихователями груп при регулярному контролі з боку медичних працівників та завідуючої дошкільним закладом.
Читайте також:
|
||||||||
|