Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Лекція №1

МЕДИКО–ПЕДАГОГІЧНИЙ КОНТРОЛЬ У ФІЗИЧНОМУ ВИХОВАННІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ

ЛЕКЦІЇ ДО КУРСУ

Шовкопляс О.М.

 

 

 

 

Глухів 2013

ПРЕДМЕТ ТА ЗАВДАННЯ МПК У ФІЗИЧНОМУ ВИХОВАННІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ

 

План

1. Мета і завдання курсу «МПК у фізичному виховання дітей дошкільного віку». Зв'язок кусу «МПК у фізичному виховання дітей дошкільного віку» з іншими дисциплінами.

2. Змістові напрями МПК у фізичному вихованні дітей дошкільного віку.

3. Обов’язки педагогічних працівників щодо МПК у фізичному вихованні дітей дошкільного віку.

 

1.Мета і завдання курсу «МПК у фізичному виховання дітей дошкільного віку «.Медико-педагогічний контроль за фізичним вихованням - невід'ємна складова частина навчального процесу та медичного обслуговування дітей дошкільного віку в ДНЗ (дошкільному навчальному закладі) що включає заходи, спрямовані на оптимізацію, безпеку та ефективність фізичного виховання.

Медико-педагогічний контроль є необхідним компонентом педагогічного процесу, що забезпечує своєчасне визначення рівня функціональних можливостей організму дітей, адекватність фізичних навантажень та раннє виявлення ознак хвороб і ушкоджень.

Організація і зміст медико-педагогічного контролю в ДНЗ незалежно від підпорядкування та форм власності регламентуються Законами України «Про охорону дитинства», «Про освіту», «Про дошкільну освіту», «Про фізичну культуру і спорт», «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», Основами законодавства України про охорону здоров'я, та іншими нормативно-правовими актами.

Медико-педагогічний контроль здійснюється медичним персоналом лікувально-профілактичних закладів, медичними та педагогічними працівниками навчального закладу.

Оздоровчий ефект занять фізичною культурою забезпечується за умови повної відповідності фізичного навантаження функціональним можливостям організму. У свою чергу, функціональний стан організму характеризує ефективність і раціональність організації фізичного виховання у ДНЗ.

Метою медико-педагогічного контролю є:

· визначення стану здоров'я, фізичного розвитку і функціонального стану організму дітей;

· оптимізація рухової активності дітей;

· вирішення питань щодо відповідності фізичних навантажень стану здоров'я та функціональним можливостям учнів навчальних закладів.

Завдання медико-педагогічного контролю:

· визначення рівня фізичного розвитку, стану здоров'я, функціональних можливостей організму та рівня розвитку рухових навичок з метою диференціації засобів і форм фізичного виховання та дозування фізичного навантаження;

· систематичне спостереження за динамікою показників фізичного розвитку, стану здоров'я, загартування та інших засобів біокорекції для оцінки їх оздоровчого ефекту;

· виявлення функціональних відхилень і ранніх симптомів хвороб, що виникають під час занять фізичною культурою;

· профілактика травматизму;

· проведення санітарно-просвітницької роботи та гігієнічного виховання дітей.

Основним завданням фізичного вихованнядітей дошкільного віку є поліпшення стану здоров'я та фізичного розвитку, підвищення працездатності, розширення функціональних можливостей організму, що розвивається, формування рухових навичок (ходьба, біг, метання, лазіння) і виховання рухових якостей (швидкість, сила, спритність, витривалість тощо).

Фізичне виховання сприяє виробленню в дітей звички до щоденних занять фізичними вправами, виховує любов до спорту і знаходиться в тісному зв'язку з розумовим і трудовим вихованням.

Засобами фізичного виховання є фізичні вправи, фактори загартування; важлива роль відводиться раціональному загального режиму життя і, зокрема, руховому режиму дітей.

Фізичне виховання в дошкільних закладах здійснюється відповідно до «Програми виховання в дошкільному закладі «. Виконання програмних вимог передбачає врахування вікових та індивідуальних особливостей дітей, стану їх здоров'я, фізичного розвитку і фізичної підготовленості.

У системі фізичного виховання в дитячому садку використовуються такі організовані форми рухової діяльності дітей:- фізкультурні заняття, ранкова гімнастика, фізкультурні хвилинки, рухливі ігри та фізичні вправи на прогулянки, спортивні вправи.

Щодня в режимі дня відводиться час для самостійної рухової діяльності дітей, передбачається проведення фізкультурних свят, днів здоров'я.

Вся робота з фізичного виховання здійснюється вихователями груп при регулярному контролі з боку медичних працівників та завідуючої дошкільним закладом.

 


Читайте також:

  1. Вид заняття: лекція
  2. Вид заняття: лекція
  3. Вид заняття: лекція
  4. Вид заняття: лекція
  5. Вид заняття: лекція
  6. Вступна лекція
  7. Вступна лекція 1. Методологічні аспекти технічного регулювання у
  8. Клітинна селекція рослин.
  9. Колекція фонограм з голосами осіб, які анонімно повідомляли про загрозу вибуху
  10. ЛЕКЦІЯ (4): Мануфактурний період світової економіки
  11. Лекція - Геополітика держави на міжнародній арені
  12. Лекція 02.04.2013




Переглядів: 662

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Хімічне консервування кормів | Види та методи контролю за динамікою розвитку і станом здоров’я дітей.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.