МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Зміст роботиЗавдання 1. Дайте відповідь на питання. 1. Яка з мовленнєвих форм (усна чи письмова) виникла раніше? 2. У чому полягають переваги і недоліки кожного з видів спілкування? 3. Доведіть, що вміння вислухати людину, зрозуміти її — є основною умовою співбесіди. 4. Нарада це — ... Завдання 2. Змоделюйте ситуацію знайомства (з колегами на роботі, з керівництвом закладу, в якому плануєте працювати). Завдання 3. Відредагуйте поданий текст. Чи погоджуєтеся ви з висловленими поглядами щодо поведінки керівника? Які вимоги, на вашу думку, висуваються до керівника установи, організації тощо? Керівник постійно повинен пам'ятати, що його особовий приклад являється самим найважливішим засобом впливу на підлеглих. Перш за все керівник не повинен допускати розходження слів і справ. Якщо ж не вдалось здержати дану обіцянку, то слід, вибачаючись, свою недоробку визнати, а не перекладати відповідальність за невиконання зобов'язання на других. Перед тим як закликати і змушувати других працівників добре і якісно працювати, керівник повинен сам добросовісно виконувати свої службові обов'язки і вимоги морального кодексу фірми. Менеджер має бути об'єктивним у спілкуванні з людьми і справедливим. Керівник не має права бути злопам'ятним.Керівник має бути терпимим до звичок і слабкостей підлегігих, не заважаючих роботі. Перед тим як наказувати працівників, слід розібратися у причинах їхнього поганого відношення до своїх службових обов'язків. Працівникам приходиться часто звертатися до керівництва з /и тими проханнями. Менеджеру неможна індиферентно відноситись ()о них. Якщо відсутня можливість допомогти, доцільно пояснити причини відмови. Менеджеру корисно володіти знаннями по психології. Використовуючи їх, будуються взаємовідношення з оточуючими людьми. Аби не доводити себе до стресових станів, менеджер повинен правильно влаштовувати його робочий день, раціонально й ефективно використовувати вільний час, не переключатися на другі види діяльності. Завдання 4. Як ви розумієте офіційні і неофіційні обставини? Згрупуйте приклади, що означають: неофіційні обставини, офіційні. У кабінеті директора; на вулиці; в гостях у друзів; у коледжі на занятті; на екскурсії в музеї; у громадському транспорті; в турпоході. Завдання 5. Правильно перекладіть і запишіть стійкі вирази. За наличные деньги; за неимением; за ним водится такая привычка; избавиться от опасности; изо дня в день; из уважения к Вам; иметь в виду; к Вашему сведению; к началу года. Завдання 6. Перепишіть слова, ставлячи, де потрібно, апостроф; поясніть його вживання. Полум/яний, возз/єднання, здоров/я, св/ятковий, духм/яний, узгір/я, надвечір/я, нев/янучий, дев/яносто, п/ятірка, безхмар/я, розм/якнути, зор/яно, перед/ювілейний, рутв/яний, з/їзд, тьм/яно, цв/ях, зв/язковий, моркв/яний, пів/ящика. Завдання 7. Складіть речення з поданими словами. Запам'ятайте їх значення. Відзначити — відмічати, закінчити — завершити, присвячувати — приурочувати, заступник — замісник, заважати — мішати, письменний — грамотний, громадський — громадянський, екземпляр — примірник, привласнювати — присвоювати, відношення — ставлення, б'ыет — квиток, тактовний — тактичний.
Методичне забезпечення: 1. Бондарчук К. С. Українська мова. — К.: Центр навчальної літератури, 2005. — 288 с. 2. ГлушикС.В., ДиякО.В., Шевчук С.В. Сучасні ділові папери: Навчальний посібник - К.: А.С.К., 2003. — 400 с. 3. Зубков М. Сучасна українська ділова мова. — X.: Торсінг, 2002. - 448 с. 4. ПентилюкМ. І. Культура мови і стилістика: Пробний підруч. для гімназій гуманіт. профілю. К.: Вежа, 1994 — 240 с. 5. Український правопис /HAH України, Ін-т мовознавства ім. О. О.Потебні; Інститут української мови. Стереотип, вид. — К.: Наук; думка, 2002. - 240 с. 6. Шевчук С. В. Ділове мовлення: Підручник. — К.: Літера ЛТД, 2003. - 480 с. 7. Шевчук С. В. Українське ділове мовлення. — К.: Літера ЛТД, 2003. - 480 с. 8. Ющук І. П. Практичний довідник з української мови. -К.: Освіта, 2000-254 с.
Читайте також:
|
||||||||
|