МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Львів - 2012
НАЦІОНАЛЬНИЙ БАНК УКРАЇНИ УНІВЕРСИТЕТ БАНКІВСЬКОЇ СПРАВИ ЛЬВІВСЬКИЙ ІНСТИТУТ БАНКІВСЬКОЇ СПРАВИ
О.П.КУНДРЯ-ВИСОЦЬКА БУХГАЛТЕРСЬКИЙ ФІНАНСОВИЙ ОБЛІК
Львів - 2012
Кундря-Висоцька О.П. Бухгалтерський фінансовий облік: Навч.посібник. – Львів, ЛІБС УБС НБУ. Пропонований читачеві навчальний посібник створено за програмами курсу «Бухгалтерський облік», «Фінансовий облік І», «Фінансовий облік ІІ». Структура тексту подана у трьох частинах. У першій частині «Теоретичні основи бухгалтерського обліку» викладено теорію обліку через обґрунтування предмета та методу бухгалтерського обліку; висвітлено сутність бухгалтерської збалансованості, будову бухгалтерських рахунків, порядок проведення господарських операцій на них та принципи бухгалтерського документування. У другій частині «Фінансовий облік І» на основі відповідного нормативно-інструктивного забезпечення викладено змістові та класифікаційні характеристики, методику первинного, аналітичного та синтетичного обліку активів. У третій частині «Фінансовий облік ІІ» також на матеріалах відповідного нормативно-інструктивного забезпечення викладено змістові характеристики, методику оцінки, визнання, а також синтетичний та аналітичний облік пасивів, методику складання фінансової звітності. Під час написання посібника автор виходила з потреби підготовки висококваліфікованих фахівців, здатних вирішувати складні завдання щодо поліпшення організації та методики обліку як інформаційної системи, яка повсякчас потребує вдосконалення зв»язку з трансформаційними процесами, що відбуваються в економіці. Рецензенти: Мних Є.В. – докторекономічних наук, завідувач кафедри фінансового аналізу і контролю Київського національного торгово-економічного університету Гончарук Я.А. – докторекономічних наук, завідувач кафедри обліку і аудиту Львівського державного університету внутрішніх справ Рудницький В.С. – доктор економічних наук, завідувач кафедри аудиту Львівської комерційної академії Зміст Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|