МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Рицею-стовпцем.Якщо в матриці А поміняти рядки на стовпці, а стовпці – на відповідні рядки, то одержану матрицю називають транспонова-
ноюі позначаютьАT .
Якщо визначник квадратної матриці дорівнює нулю (А = 0 ) ,
називають матрицею трапецеїдального вигляду, якщо одночасно
Тут: 1) A −прямокутна матриця розмірності 2 × 3 ; 2) AT −транспонована матриця до матриці A ; 3) B −матриця-стовпець; 4) C −матриця-рядок; 5) D −діагональна матриця четвертого порядку; 6) О −нульова матриця другого порядку.
Приклад 2.Для виготовлення п’яти видів ялинкових прикрасна фабриці витрачається певна кількість матеріалу. Конкретні циф-рові дані вказані в таблиці:
Охарактеризувати зміст рядків та стовпців цієї таблиці. Розв’язування. Вказані15чисел можна записати у вигляді
прямокутної матриці розмірності 3 × 5 .
Кожен рядок і стовпець цієї матриці мають певний економіч-ний зміст. Так, елементи першого рядка вказують кількість витраче-ного скла ( в кг) на виготовлення кожного із п’яти видів ялинкових прикрас. Числа другого рядка вказують на потреби в кількості заліз-
них прищіпок, які потрібні на виготовлення цих виробів. Елементи третього рядка характеризують потреби фарби (в кг) , яка викорис-товується при виготовленні відповідного виду продукції.
Стовпці матриці вказують на конкретну кількість скла, заліз-них прищіпок та фарби, які потрібні на виготовлення кожного із п’яти видів ялинкових прикрас. Так, наприклад, елементи третього стовпця означають, що на виготовлення прикрас третього виду потрібно 2,8 кг скла, 185 шт. залізних прищіпок і 1,4 кг фарби. Приклад 3.Ціни на деякі види товару характеризуються угривнях, доларах США(USD), євро(EUR), англійських фунтах(GBR) і рублях Росії(RUR).
Охарактеризувати зміст окремих елементів таблиці. Розв’язування. Числові дані цієї таблиці можна записати у ви-
гляді прямокутної матриці:
Кожний елемент має певний економічний зміст. Наприклад, елемент a21 означає, що жіноча кофта коштує 120 гр., елементa32
означає, що спортивний костюм коштує 60,4 доларів США, а еле-мент a44 вказує на ціну чобіт в 52,4 англійських фунтів. Елементи, наприклад, першого рядка визначають ціни чолові-чої куртки в різних грошових одиницях: 1230 грн.;232,1 доларів США; 238,8 євро; 155,3 англійських фунтів; 7318,5 рублів Росії.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|