Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Що прочитати?

Андреев Ю. А. Три кита здоровья. — M., 1991.

Варді А.Ф. Загадковий світ людини. — К., 1988.

Жизнь после смерти. — M., 1991.

Новіков Б.В. Творчість як спосіб здійснення гуманізму. — К., 1998.

Пекеліс В. Як знайти себе. — К., 1991.

Франкл В. Человек в поисках смысла... — M., 1990.

Человек как философская проблема: Восток — Запад. — М., 1991.

Человек. Мыслители прошлого и настоящего о его жизни, смерти и бессмертии: Древний мир — эпоха Просвещения. — М., 1991.

Человек. Мыслители прошлого и настоящего о его жизни, смерти и бессмертии: XIX век. — М., 1995.

Запитання для самоконтролю

1. Як розуміти тезу, що людина є більше, ніж вона про себе знає?

2. Як можна довести або спростувати думку про те, що людина — космічний феномен?

3. Що таке соціальне середовище і яка його роль у формуванні людини?

4. Порівняйте за змістом поняття "людина", "індивід", "індивідуальність", "особистість".

5. У чому полягають сенс і мета людського життя? Чи є у вас мета життя?

б Чи згодні ви, що людина є найвищою цінністю? Обґрунтуйте свою відповідь.

7. Які різновиди творчої діяльності вам відомі? Якому з них ви віддаєте перевагу?

8. У чому полягає та в чому проявляється багатовимірність людської свободи?

9. Що означає поняття "відповідальність"? Якою є роль відповідальності в осягненні й здійсненні людського життя?

10. У чому ви вбачаєте щастя власного життя?

Дискусійні питання

1. Французький художник Гоген одну зі своїх картин назвав так: "Звідкіля ми? Хто ми? Куди йдемо?" Які світоглядні питання містяться у цій назві?

2. Як ви розумієте народну мудрість: "Молода людина ще "буде", людина середніх років — "є", стара людина — вже "стала"?

3. Чи можна, на вашу думку, вимірювати життя людини тільки прожитими роками?

4. Якому з наведених нижче визначень людини ви надаєте перевагу:

"Людина — істота біологічна і соціальна";

"Людина — істота біосоціальна"?

5. Життя буває коротке, проте плідне, бурхливе, насичене справами, і довге, але сіре, одноманітне і безплідне. Якому з них ви надаєте перевагу?

6. До чого ви прагнете у житті і як уявляєте свій життєвий шлях?

7. Спробуйте дати собі відповідь на запитання: "Якою я уявляю собі ідеальну людину?"

8. Ще з давніх часів мислителі роздумували над питаннями, що є зовнішньою і внутрішньою красою людини. Чому ви надаєте перевагу — зовнішній чи внутрішній красі?

9. Чому як минуле, так і майбутнє людства мають гіпотетичний характер?

10. Як ви розумієте безсмертя людини? Чи ви будете прагнути досягти безсмертя?

 


Читайте також:

  1. Що прочитати?
  2. Що прочитати?
  3. Що прочитати?
  4. Що прочитати?




Переглядів: 919

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Повнота життя і щастя | Світ та особливості його існування

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.