МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Що прочитати?Андреев Ю. А. Три кита здоровья. — M., 1991. Варді А.Ф. Загадковий світ людини. — К., 1988. Жизнь после смерти. — M., 1991. Новіков Б.В. Творчість як спосіб здійснення гуманізму. — К., 1998. Пекеліс В. Як знайти себе. — К., 1991. Франкл В. Человек в поисках смысла... — M., 1990. Человек как философская проблема: Восток — Запад. — М., 1991. Человек. Мыслители прошлого и настоящего о его жизни, смерти и бессмертии: Древний мир — эпоха Просвещения. — М., 1991. Человек. Мыслители прошлого и настоящего о его жизни, смерти и бессмертии: XIX век. — М., 1995. Запитання для самоконтролю 1. Як розуміти тезу, що людина є більше, ніж вона про себе знає? 2. Як можна довести або спростувати думку про те, що людина — космічний феномен? 3. Що таке соціальне середовище і яка його роль у формуванні людини? 4. Порівняйте за змістом поняття "людина", "індивід", "індивідуальність", "особистість". 5. У чому полягають сенс і мета людського життя? Чи є у вас мета життя? б Чи згодні ви, що людина є найвищою цінністю? Обґрунтуйте свою відповідь. 7. Які різновиди творчої діяльності вам відомі? Якому з них ви віддаєте перевагу? 8. У чому полягає та в чому проявляється багатовимірність людської свободи? 9. Що означає поняття "відповідальність"? Якою є роль відповідальності в осягненні й здійсненні людського життя? 10. У чому ви вбачаєте щастя власного життя? Дискусійні питання 1. Французький художник Гоген одну зі своїх картин назвав так: "Звідкіля ми? Хто ми? Куди йдемо?" Які світоглядні питання містяться у цій назві? 2. Як ви розумієте народну мудрість: "Молода людина ще "буде", людина середніх років — "є", стара людина — вже "стала"? 3. Чи можна, на вашу думку, вимірювати життя людини тільки прожитими роками? 4. Якому з наведених нижче визначень людини ви надаєте перевагу: "Людина — істота біологічна і соціальна"; "Людина — істота біосоціальна"? 5. Життя буває коротке, проте плідне, бурхливе, насичене справами, і довге, але сіре, одноманітне і безплідне. Якому з них ви надаєте перевагу? 6. До чого ви прагнете у житті і як уявляєте свій життєвий шлях? 7. Спробуйте дати собі відповідь на запитання: "Якою я уявляю собі ідеальну людину?" 8. Ще з давніх часів мислителі роздумували над питаннями, що є зовнішньою і внутрішньою красою людини. Чому ви надаєте перевагу — зовнішній чи внутрішній красі? 9. Чому як минуле, так і майбутнє людства мають гіпотетичний характер? 10. Як ви розумієте безсмертя людини? Чи ви будете прагнути досягти безсмертя?
Читайте також:
|
||||||||
|