МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Що прочитати?Алексеенко И.Р., Кейсевич Л.В. Последняя цивилизация? — К., 1997. Балиндин P.К., Бондарев Л.Г. Природа и цивилизация. — М., 1988. Білявський Г.О. Основи екологічних знань. — К., 1995. Булатов М.О., Малеев К.С., Загороднюк В.Л., Солонько Л.А. Філософія ноосфери: Філософський зміст і сучасний смисл феномена ноосфери. — К., 1995. Вернадский В.Л. Биосфера и ноосфера. — M., 1989. Глобальные проблемы и общечеловеческие ценности.— M., 1990. Киселев Н.Н. В гармонии с природой. — К., 1986. Крисаченко B.C. Людина і біосфера: основи екологічної антропології. — К., 1998. Новиков Ю.В. Природа и человек. — M., 1991. Печчеи А. Человеческие качества. — М., 1980. Хилько М. Екологічна політика. — К., 1999. Швейцер А. Благоговение перед жизнью. — М., 1992. Запитання для самоконтролю 1. Якими є місце й роль природи в міфологічному, релігійному, філософському світогляді, у науковій картині світу? 2. Чи збігаються за своїм змістом поняття "природа" і "географічне середовище"? 3. Згадайте визначення понять "природа", "біосфера", "ноосфера". Чи можна поставити знак рівності між поняттями "біосфера" і "жива природа"? 4. Як пов'язані поняття "природа" і "суспільство"? 3. Визначте найважливіші етапи у взаємовідносинах суспільства і природи. 6. Які вам відомі наукові відкриття та технічні винаходи, що були здійснені як "наслідування природі"? 7. Які ви знаєте полотна українських художників, на яких зображена краса рідної природи? 8. Який зміст поняття "виживання"? Дискусійні питання 1. Чи згодні ви з висловлюванням Й.-В. Гете, що природа не визнає жартів, вона завжди правдива, завжди серйозна, завжди сувора, що помилки й хибні думки йдуть від людей? 2. Якщо поглянути на досвід історії з точки зору проблем природи, то які можна зробити висновки? 3. Що, на вашу думку, є тією фатальною межею в стосунках із природою, через яку не повинне перейти людство? 4. Охарактеризуйте сучасні глобальні суперечності у світі. Назвіть їх головні чинники. 5. Чи погоджуєтеся ви з тим, що нині загальнолюдські інтереси важливіші, ніж інтереси окремої надії чи народу? 6. Якими є можливі варіанти глобальної стратегії, в чому полягають сильні та слабкі сторони кожного з них?
Читайте також:
|
||||||||
|