МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Що прочитати?Бородай Ю. М. От фантазии к реальности. — M., 1995. Енциклопедія про все на світі. — К., 1999. Етика ділового спілкування: Курс лекцій / Т. К. Чмут — К., 1999. Психологія: Підручник для вузів / Ю. Л. Трофімов — К., 1999. Сковорода Г. С. Кольцо. Разговор дружескій о душевном міре // Повне зібр. творів: У 2 т. — К., 1973. — Т. 1. УСЕ. Універсальний словник-енциклопедія. — К., 1999. Франк С. Л. Духовные основы общества. — M., 1992. Запитання для самоконтролю 1. Яка відмінність між поняттями "дух" і "душа"? 2. Духовність: варіанти визначення. 3. Визначте поняття "тілесність". 4. Інтелект і воля: характер взаємозв'язку. 5. Визначте функцію ідеалів у суспільній життєдіяльності. 6. Розгляньте поняття "честь", "совість", "гідність" як форми самоусвідомлення особи. 7. Поясніть, чому одне поняття "порядність" охоплює множину понять "честь", "совість", "гідність". 8. У чому полягає єдність та відмінність істини і правди? 9. З якими духовними властивостями пов'язана здатність людини бути прихильною? 10. Поясність, чому віра може бути тільки як наслідок самоусвідомлення. 11. За допомогою яких душевних якостей людина долає свою фізичну обмеженість? 12. У чому полягає зв'язок гармонії з красою? 13. Визначте духовний сенс поняття "добро". Дискусійні питання 1. Духовність — потойбічний чи соціальний феномен? 2. Тілесність людини: природа і сутність. 3. Інтелектуальні здібності людини: межа і безмежність. 4. Відмінність релігії і науки при тлумаченні поняття душі. 5. Якою має бути роль соціального ідеалу? 6. Інтелігентність: природне чи штучне в людині? 7. Чи довго жити "правді"? 8. Прихильність і закон: міра співіснування. 9. "Сила" і "слабкість" філософії правди. 10. Межі потворного і прекрасного. 11. Добро — рушійна сила історичного процесу.
Людина і природа Надіємось, що ваш власний досвід та попередні розділи підручника ще раз переконали всіх нас у наступному. Ми, люди, нестримні у своєму бажанні по-справжньому пізнати світ, себе та перетворити існуючу реальність згідно власних потреб та інтересів. А це досить довга, важка і терниста дорога. І першим, що постає перед нами на цьому шляху, є природа. Всі ми, начебто, досить чітко уявляємо, якою є природа. Але й до цих пір ми ще недостатньо повно розібралися в питаннях "ким ми, люди, є для природи?"; "якою вона, природа, є в нас і для нас?" Читайте також:
|
||||||||
|