Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ТЕЛЕВІЗІЙНИЙ ЦЕНТР

Телевізійні центри за призначенням підрозділяються на програмні і ретрансляції. Програмний телевізійний центр забезпечує створення власної програми. Центри, ретрансляцій власної програми, не створюють, а ретранслюють програми, одержані по радіорелейних, кабельних або космічних лініях зв'язку.

У програмного телевізійного центру є устаткування для підготовки і запису програм, а також для обміну програмами з іншими телевізійними центрами. У складі програмного телевізійного центру є апаратно-студійний комплекс (АСЬК), передавальна радіостанція, пристрої, трансляцій, електросиловий цех, комплекс допоміжних цехів.

У АСЬК зображення і звуковий супровід програми перетвориться в електричні сигнали. Полягає АСЬК із студій і апаратних. Апаратні підрозділяються на студійні, кіноапарати, міжміські, центральні, записи програм.

Студія є спеціальне акустично оброблене приміщення, призначене для виконання музичних, видовищних або мовних передач. До звукоізоляції і акустичних характеристик телевізійних студій пред'являються такі ж вимоги, яким повинні задовольняти студії звукового віщання. Крім того, з метою отримання високохудожнього зображення потрібно правильно освітити сценічний майданчик.

У студії є можливість створити найбільш сприятливі умови показу виконавців, тому передача із студії краще, ніж передача з театру. Освітлювальні прилади встановлюють на балконах або підвішують до стелі; управління ними здійснюється дистанційно. Оскільки освітлювальні прилади виділяють багато тепло, студії обладнали установками для кондиціонування повітря. Передавальні телевізійні камери встановлені на рухомих штативах і сполучені з апаратною багатожильним гнучким кабелем.

Апаратна відокремлена від студії звуконепроникним вікном. Режисер має можливість включити в тракт передачі будь-яку з телевізійних камер, зображення яких відтворюються на пристроях, відеоконтролів. З АСЬК сигнали зображення і звукового супроводу передаються на передавальну радіостанцію.

У електросиловому цеху є: стабілізатори напруги, устаткування освітлення студій, системи вентиляції і т.п.

У телепередачі велике місце займають внестудійниє передачі, що одержуються від телевізійних пристроїв, репортажів, телевізійних пунктів, трансляцій, і пересувних телевізійних станцій (ПТС).

Пересувна телевізійна станція є телевізійний центр в мініатюрі і містить декілька передавальних камер. Апаратна з пультом управління розміщена в автобусі. Камери сполучені з автобусом кабелями. Передавачі ПТС розташовуються на даху автобуса або на даху найближчої будівлі. Працюють передавачі в дециметровому або сантиметровому діапазоні. Один з передавачів — робітник, а інший знаходиться в резерві. Антени передавачів ПТС орієнтують на башту телецентру, де розміщені приймальні антени. З метою забезпечення прийому з будь-якого сектора міста на башті встановлюють три антени, орієнтація яких здійснюється дистанційно з приймальні апаратної. У приймальні апаратної радіосигнали перетворять в стандартний телевізійний сигнал.

Телевізійні пункти, трансляцій, є там, звідки часто ведуться телепередачі (театри, цирк, стадіони і т.п.). Апаратура аналогічна тій, яка використовується в ПТС. При внестудійних передачах велика увага приділяється рухомому репортажу, оскільки оператор вільно переміщається і вибирає живі і яскраві моменти передачі. Телевізійна установка, репортажу, може бути забезпечена малопотужним передавачем, сигнали якого приймаються ПТС, посилюються і подаються на основний передавач ПТС. Репортаж може записуватися також на відеомагнітофон, який конструктивно об'єднаний з портативною телекамерою.

На крупних телевізійних центрах програма формується в апаратно-програмному блоці, устаткування якого аналогічне АСЬК, але з ширшими можливостями. Програма в апаратно-програмному блоці складається з сигналів, що поступають з відеомагнітофонів,, внестудійних джерел, кіноапаратів, заставок і т.п. Режисер при складанні програми може використовувати до 50 джерел сигналів: 40 зовнішніх і 10 власних. При формуванні телепередач можуть також використовуватися ЕОМ.

Телевізійний сигнал має велику надмірність, тому зменшення його надмірності за допомогою ущільнення дозволяє передавати по каналу зв'язку великий об'єм інформації. У ряді країн розроблені і упроваджені системи передачі додаткової інформації.

У практику телевізійного віщання все ширше упроваджується цифрова обробка сигналів, яка дозволяє підвищити якісні показники і надійність телебачення. Висока технологічність виробництва цифрової техніки дозволяє зменшити ручну працю при настройці апаратури. Цифрова обробка сигналів підвищить ефективність передачі телевізійних сигналів за рахунок скорочення статистичної і психовізуальної надмірності при кодуванні відеосигналів.

Впровадження цифрової обробки телевізійних сигналів передбачається здійснити у декілька етапів. На перших етапах цифрові пристрої застосовуватимуться в апаратно-студійних комплексах, потім використовуватимуться телевізори, в яких аналогова обробка сигналів збережеться тільки в радіочастотному блоці. На останньому етапі буде створена повністю цифрова телевізійна система.

3*

Проводиться розробка широкоекранних систем телебачення високого дозволу, в яких використовують більшу кількість рядків, чим в звичайному телебаченні. Розміри екрану в таких системах збільшують до 1,5 м. У одній з таких систем, розробленої в Японії, кількість рядків рівна 1125. Одна з проблем, пов'язаних з впровадженням телебачення високого дозволу, полягає в можливості сполучення її з існуючими рядковими стандартами, оскільки безпосередня сумісність її з існуючими системами неможлива. Для прийому сигналів телебачення високого дозволу необхідний спеціальний приймач або додатковий блок обробки сигналів.


Читайте також:

  1. IV. Система зв’язків всередині центральної нервової системи
  2. А джерелами фінансування державні капітальні вкладення поділяються на централізовані та децентралізовані.
  3. А. Центрогенна ДН
  4. Аборт как центральная проблема биоэтики
  5. Аналіз витрат за центрами відповідальності.
  6. Аналіз відхилень – основний інструмент оцінки діяльності центрів відповідальності
  7. Аналіз відхилень — основний інструмент оцінки діяльності центрів відповідальності
  8. Аналіз результатів практичної діяльності Київського освітньо-методичного центру соціальної роботи
  9. АНАТОМІЯ І ФІЗІОЛОГІЯ ЦЕНТРАЛЬНОЇ ТА ПЕРИФЕРИЧНОЇ НЕРВОВОЇ СИСТЕМИ, ЇЇ ВІКОВІ ОСОБЛИВОСТІ
  10. Антиукраїнська політика російського царизму. Посилення централізаторсько-шовіністичних тенденцій
  11. Арматура та вимірювальні прилади, якими обладнуються відцентрові насоси
  12. Архіви центральних установ Великого князівства Литовського та Речі Посполитої. Литовська та Коронна метрики. Волинська метрика




Переглядів: 1090

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
СИСТЕМИ КОЛЬОРОВОГО ТЕЛЕБАЧЕННЯ | МАГНІТНИЙ ЗАПИС ТЕЛЕВІЗІЙНИХ СИГНАЛІВ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.069 сек.