МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Література1.Бородулина С. Ю. Коррекционная педагогика: психолого- 2. Лапшин В. А. Основы дефектологии : учеб. пособие для 3» Миронова С. П. Олігофренопедагогіка. Компактний навчальний курс : навчальний посібник /СП. Миронова. -Кам'янець-Подільський : Кам'янець-Подільський державний університет, редакційно-видавничий відділ, 2008. - 204 с 4. Синьов В. М. До побудови загальної теорії корекційної Модуль І 5. Синьов В. М. Основи дефектології : навчальнії» посібник / 6. Синьов В. М. Корекційна психопедагогіка. Олігофренопе- 7. Специальная педагогика : учебное пособие / Под ред. 8. Спеціальна педагогіка : понятійно-термінологічний словник 1. Предмет, завдання та понятійно-категоріальний апарат корекційної педагогіки Корекційна педагогіка - це педагогічна наука про сутність та закономірності освіти, навчання і виховання дітей з психічними і (або) фізичними порушеннями, шляхи корекції порушень їхнього психофізичного розвитку. З огляду на це визначення, предметом корекційної педагогіки є освіта, навчання і виховання дітей з психічними і (або) фізичними порушеннями; зміст та методика корекційної роботи з ними. Корекційна педагогіка як наука розв'язує такі завдання: • вивчення сутності та закономірностей розвитку особистості • удосконалення існуючих та розробка нових шляхів і засобів • удосконалення змісту й методів корекційної роботи з дітьми • удосконалення типів і структури спеціальних освітніх закла • розробка стандартів корекційної освіти для дітей з психіч • удосконалення форм і методів навчання і виховання дітей з Загальні питання корекцгйноі педагогіки та спеціальної психології • розробка теоретичних засад підготовки фахівців для роботи з різними категоріями осіб з психічними і (або) фізичними порушеннями. Для реалізації цих завдань корекційна педагогіка використовує сучасні методи педагогічних досліджень: о теоретичний аналіз педагогічних ідей; о вивчення архівних документів; о вивчення особових справ учнів і шкільної документації; о педагогічне спостереження; о дослідницька бесіда; о педагогічний експеримент; о вивчення продуктів навчальної діяльності учнів; о соціологічні методи дослідження (анкетування, соціометрія тощо); о вивчення та узагальнення педагогічного досвіду. Окрім того корекційна педагогіка використовує методи спеціальної психології, математичної статистики, враховує результати клінічних досліджень. Читайте також:
|
||||||||
|