МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Схема 60Пояснення до схеми: Стимулююча фінансова політика, якщо користуватися попередніми графіками, має на меті зсунути лінію сукупних витрат угору. Відповідно це збільшує рівноважний обсяг ВВП. Стримуюча фінансова політика зсуває лінію сукупного попиту вниз і спричинює зменшення рівноважного обсягу ВВП.
Податково-бюджетна політика розпочинається із стягування податків. Важливим є не лише питання, скільки взяти податку, а й як це зробити. Питання: скільки, як, з кого і з чого вираховувати податок, вирішується в межах податкової системи. Податкова система— це певний порядок стягування податків та сукупність органів, які цей порядок забезпечують. Податкаминазиваються обов’язкові платежі, які держава стягує з окремих осіб, установ, організацій у центральний та місцевий бюджети. Податки стягуються за різними принципами, мають різне призначення і виконують різні функції. Питання, скільки стягувати податку, вирішується через встановлення (та зміну) норми оподаткування (податкової ставки). Податкова ставка— це відношення вилученої частки доходу до загальної його суми. Так, податкова ставка 20% при доході у 200 одиниць означає, що отриманий дохід має бути розподіленим у такий спосіб: 40 одиниць — державі, 160 одиниць — тому, хто отримав дохід. Питання, з кого стягувати податки, — це проблема суб’єктів оподаткування. Суб’єктами оподаткування можуть бути: а) власники доходів — фізичні (домогосподарства) та юридичні (підприємства) особи, б) власники майна (землі та нерухомості), в) споживачі товарів і послуг. Питання, з чого стягувати податок, пов’язане з проблемою об’єктів оподаткування.Об’єктом може бути: зарплата, дохід на індивідуальні капіталовкладення, корпоративний прибуток, фонд заробітної плати, дохід з майна, виручка від реалізації тощо. Питання, як стягувати податок, передбачає існування певних принципів і механізму оподаткування.Розрізняють два принципи стягнення обов’язкових платежів: пропорційного і прогресивного оподаткування. Відмінності між ними можна зрозуміти із даних таблиці (цифри умовні). Таблиця 18
Аналізуючи дані таблиці та узагальнюючи досвід застосування двох принципів оподаткування, можна дійти висновків про такі риси кожного з них. Читайте також:
|
||||||||
|