Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема 3. Об'єкти та суб'єкти права промислової власності

Товарні знаки також можуть бути звуковими (позивні програми
мовлення), світловими (заставка телепередачі, вивіска фірмового
магазину) або утворюватися іншими формами вираження.

За ступенем популярності товарні знаки поділяються на зви-
чайні та добре відомі. Звичайними товарними знаками є будь-які
оригінальні позначення товарів, що відповідають критеріям охороно-
здатності як об'єкти промислової власності. Добре відомим є такий
знак, який знайомий широкому колу споживачів завдяки його вико-
ристанню для позначення певних товарів. Визнання знака добре ві-
домим встановлюється наказом Міністерства освіти і науки України
№ 228 від 15.04.2005 р. «Про затвердження порядку визнання знака
добре відомим в Україні Апеляційною палатою Державного департа-
менту інтелектуальної власності» [47]. При розгляді цього питання
колегія Апеляційної палати досліджує такі фактори:

■ ступінь відомості чи визнання знака у відповідному секторі
суспільства;

■ тривалість, обсяг і географічний район будь-якого викори-
стання знака;

■ тривалість, обсяг і географічний район будь-якого просу-
вання знака, включаючи рекламування чи оприлюднення та
представлення на ярмарках або виставках товарів, щодо яких
застосовується знак;

■ тривалість і географічний район будь-яких реєстрацій та за-
явок на реєстрацію за умови, що знак використовується чи
є визнаним;

■ свідчення успішного відстоювання прав на знак, зокрема кра-
їна (територія), на якій знак визнано добре відомим компе-
тентними органами;

■ цінність, що асоціюється зі знаком.

У рішенні Апеляційної палати повинен бути висновок про ви-
знання знака добре відомим або про відмову в такому визнанні.

Залежно від числа суб'єктів, що мають право на використан-
ня товарних знаків вони поділяються на колективні та індивіду-







Переглядів: 507

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
АВТОРСЬКІ ПРАВА ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ | АВТОРСЬКІ ПРАВА ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.