Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






АВТОРСЬКІ ПРАВА ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ

Ція може бути власником прав лише на одне фірмове найменування.
Юридична особа, яка є власником прав на комерційне найменування
має право використовувати його, а також перешкоджати, забороняти
будь-яким іншим особам неправомірно використовувати своє комер-
ційне найменування. Майнові права на комерційне найменування пе-
редаються іншій особі лише разом і цілісним майновим комплексом
особи, якій ці права належать, або його відповідною частиною.

Захист прав на комерційні найменування у цивільно-правовому
порядку полягає в реалізації передбачених законом заходів щодо
відновлення своїх порушених прав, у припиненні їх порушення та
застосуванні до порушника відповідних санкцій. Захист прав на ко-
мерційні найменування може здійснюватися у судовому порядку.

3.2.5. Товарні знаки
Згідно із Законом України «Про охорону прав на знаки для то-
варів і послуг» [11] товарний знак- позначення, за яким товари
і послуги одних осіб відрізняються від товарів і послуг інших осіб.
У ЦК України для цих об'єктів права інтелектуальної власності за-
стосовується інший термін - «торгова марка»- будь-яке позна-
чення або будь-яка комбінація позначень, придатних для вирізнен-
ня товарів (послуг), що виробляються (надаються) однією особою,
від товарів (послуг), що виробляються (надаються) іншими особами.'
Такими позначеннями можуть бути, зоїсрема, слова, літери, цифри,
зображувальні елементи, комбінації кольорів. Товарний знак ви-
конує одночасно дві функції: рекламування товару та гарантування
його якості. Використання таких знаків дає можливість споживачу
швидко знайти та ідентифікувати потрібний йому товар. Тому то-
варний знак розміщують на самому товарі або його упаковці. Товар-
ний знак використовують також у рекламі, друкованих виданнях, на
офіційних бланках підприємств тощо. Елементи знака для товарів
і послуг можуть бути: словесними (слова, сполучення літер, лек-
сичний образ); зображувальними (зображення живих істот, різно-
манітних предметів, фігур будь-яких форм, кольорових плям тощо);
об'ємними (тривимірні об'єкти, фігури та комбінації ліній і фігур);'
з використанням інших позначень або їхніх комбінацій, виконаних
у будь-якому кольорі чи поєднанні кольорів.


Читайте також:

  1. IV. Обов'язки і права керівника та заступника керівника подорожі
  2. А/. Фізичні особи як суб’єкти цивільного права.
  3. АВТОРСЬКІ ПРАВА ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ
  4. АВТОРСЬКІ ПРАВА ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ
  5. АВТОРСЬКІ ПРАВА ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ
  6. АВТОРСЬКІ ПРАВА ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ
  7. АВТОРСЬКІ ПРАВА ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ
  8. АВТОРСЬКІ ПРАВА ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ
  9. АВТОРСЬКІ ПРАВА ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ
  10. АВТОРСЬКІ ПРАВА ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ
  11. АВТОРСЬКІ ПРАВА ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ
  12. АВТОРСЬКІ ПРАВА ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ




Переглядів: 607

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Комерційне найменування | Тема 3. Об'єкти та суб'єкти права промислової власності

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.