Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема 3. Об'єкти та суб'єкти права промислової власності

1) зображують державні герби, прапори та емблеми;

■ офіційні назви держав;

■ скорочені або повні найменування міжнародних між-
урядових організацій;

■ офіційні контрольні, гарантійні та пробірні клейма, пе-
чатки, нагороди та інші відзнаки;

 

2) не мають розрізняльної здатності (неспроможні породити
в споживача асоціативні образи, достатні для ідентифікації
товару та його виробника), які є загальновживаними, оманли-
вими або такими, що можуть ввести в оману відносно товару
(послуги) або особи, котра його виробляє (надає);

3) є тотожними або схожими настільки, що їх можна сплутати зі
знаками, раніше зареєстрованими, фірмовими найменування-
ми, найменуваннями місця походження товару, що належать
іншим особам;

4) відтворюють промислові зразки, назви відомих в Україні тво-
рів науки, літератури і мистецтва або цитати і персонажі з них
без згоди власників авторського права; прізвища, імена, пор-
трети, факсиміле відомих в Україні осіб без їхньої згоди.

3.2.6. Географічне зазначення (зазначення походження товару)
Місце виготовлення товарів може вказувати на їх особливі, уні-
кальні якості, на особливу майстерність людей певної місцевості.
У цілому все це впливає на позитивну репутацію товару на ринку,
попит серед споживачів та ціну.

Зазначення походження товару як об'єкт промислової влас-
ності може бути двох видів: просте і кваліфіковане. Просте за-
значення походження товару - це будь-яке словесне чи зображу-
вальне (графічне) позначення, що прямо чи опосередковано вказує
на географічне місце походження товару. При цьому під географіч-
ним місцем розуміють будь-який географічний об'єкт з офіційно
визначеними межами: країна, регіон як частина країни, населений
пункт, місцевість тощо. Поняття «кваліфіковане зазначення похо-
дження товару» охоплює (об'єднує) такі терміни: назва місця похо-
дження товару, географічне зазначення походження товару.







Переглядів: 475

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
АВТОРСЬКІ ПРАВА ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ | АВТОРСЬКІ ПРАВА ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.