Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема 3. Об'єкти та суб'єкти права промислової власності

2) право на використання географічного зазначення;

3) право перешкоджати неправомірному використанню географіч-
ного зазначення, в тому числі забороняти таке використання.

Причому просте зазначення походження товару не підлягає ре-
єстрації. Реєструється тільки кваліфіковане зазначення походження
товару. А правова охорона кваліфікованим зазначенням походжен-
ня товарів надається лише на підставі їх державної реєстрації.

Метою реєстрації зазначення походження товару є захист такого
найменування, запобігання його використанню для інших товарів.
Тому основними ознаками зазначення походження товару поряд
з назвою певної місцевості є:

■ географічне середовище, яке охоплює специфічні природні
умови та (або) людські фактори;

■ наявність у товарі особливих властивостей, які вирізняють
його з-поміж інших однорідних товарів;

■ обов'язкова об'єктивна залежність особливих властивостей
товару від географічного середовища.

Не є зазначенням походження товару позначення, яке, хоча
і містить назву географічного об'єкта, але є загальновживаним щодо
товарів певного виду і не пов'язане з місцем його виготовлення.
Забороняється використовувати зазначення походження товару
в перекладі або в поєднаннях зі словами «рід», «тип», «імітація»,
оскільки це може ввести споживачів в оману щодо місця походжен-
ня та особливих властивостей товару. Фізична або юридична особа,
яка зареєструвала зазначення походження, товару, одержує право
на його використання в рекламних цілях через розміщення на від-
повідному виробі, його упаковці, у проспектах та іншій товарно-
супровідній документації.

Право інтелектуальної власності на географічне зазначення
є чинним з дати, що йде за датою державної реєстрації, і охороня-
ється безстроково за умови збереження характеристик товару (по-
слуги), позначених цим зазначенням. Таке право засвідчується від-
повідним свідоцтвом.

Власник такого свідоцтва має право наносити поряд із кваліфі-
кованим зазначенням походження товару, якщо це зазначення заре-







Переглядів: 509

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
АВТОРСЬКІ ПРАВА ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ | АВТОРСЬКІ ПРАВА ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.037 сек.