Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



АВТОРСЬКІ ПРАВА ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ

єстроване в Україні, охоронне маркування товару. Для маркування ;:<
назви місця походження товару застосовують обведену колом абре-
віатуру НПМ (назва походження товару). Разом з цим маркуванням ;
або замість нього може наноситися текст «Зареєстрована в Україні
назва місця походження товару».

Для маркування географічного зазначення походження товару •!
застосовують обведену колом абревіатуру ГЗП (географічне зазна- ■'
чення походження), а поряд з нею може бути нанесено текст: «Заре- . $
єстроване в Україні географічне зазначення походження товару». %

Правова охорона надається географічному зазначенню похо- ;
дження товару, щодо якого виконуються такі умови: '

■ воно є назвою геоцзафічного місця, з якого даний товар походить; '.''.'

■ воно вживається як назва даного товару чи як складова ча- '}.
стина цієї назви;

■ у вказаному цією назвою географічному місці наявні харак- ',:
терні умови та (або) людський фактор, що надають товару ^
певних якостей чи інших характеристик; .)

■ позначуваний цією назвою товар має певні якості, репутацію 1
чи інші характеристики, в основному обумовлені характер- ;'
ними для даного географічного місця природними умовами .;
та (або) людським фактором;

■ хоча б основна складова позначуваного цією назвою товару •
вироблялася та (або) перероблялася в межах зазначеного гео- 'і
графічного місця.

Власник охоронного документа на географічне зазначення має
право:

а) використовувати зареєстроване кваліфіковане зазначення по-
ходження товару;

б) вживати заходів щодо заборони використання кваліфіковано-
го зазначення походження товару особами, які не мають на це
права;

в) вимагати від осіб, що порушили його права, припинення цих
порушень і відшкодування матеріальної та моральної шкоди
у встановленому цивільно-правовому порядку.


Читайте також:

  1. IV. Обов'язки і права керівника та заступника керівника подорожі
  2. А/. Фізичні особи як суб’єкти цивільного права.
  3. АВТОРСЬКІ ПРАВА ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ
  4. АВТОРСЬКІ ПРАВА ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ
  5. АВТОРСЬКІ ПРАВА ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ
  6. АВТОРСЬКІ ПРАВА ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ
  7. АВТОРСЬКІ ПРАВА ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ
  8. АВТОРСЬКІ ПРАВА ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ
  9. АВТОРСЬКІ ПРАВА ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ
  10. АВТОРСЬКІ ПРАВА ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ
  11. АВТОРСЬКІ ПРАВА ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ
  12. АВТОРСЬКІ ПРАВА ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ




Переглядів: 682

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 3. Об'єкти та суб'єкти права промислової власності | Тема 3. Об'єкти та суб'єкти права промислової власності

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.