МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
На настрій. Блакитний та синій кольори нагадують про далечінь, воду, холод,Вони свіжі та прозорі, здаються легкими і повітряними, при їх дії зменшується Фізичне навантаження, вони можуть регулювати ритм дихання, заспокоювати Пульс. Білий колір – холодний, одноманітний; здатний викликати апатію. Чор1 Ний – похмурий і важкий, різко погіршує настрій. Сірий – діловий, сумний, Похмурий, у виробничих умовах застосовувати його не рекомендується. Виходячи з цього, загальна схема використання кольору чи групи кольо1 Рів з метою зменшення втоми працівників така: якщо виробничий процес чи Фактори довкілля впливають на працівників збуджуюче, слід застосовувати Заспокійливі кольори, а якщо на працівників діють будь1які гнітючі фактори, То їм має протиставлятись збуджуюче кольорове середовище. Проектування кольорового рішення інтер’єру виробничих приміщень Слід виконувати у відповідності з СН 181170 («Указания по проектированию Цветовой отделки интерьеров производственных зданий промышленных Предприятий»). Так, при роботі, що вимагає зосередженостіі, рекомендується Вибирати неяскраві, малоконтрастні відтінки, які не розсіювали б увагу, а при Роботі, що вимагає інтенсивного фізичного чи розумового навантаження, Рекомендуються відтінки теплих кольорів, що збуджують активність. Таке оформлення інтер’єрів виробничих приміщень сприяє нейтралізації Втомлюючого впливу виробничого процесу та послабленню відчуття стомле1 Ності і, з рештою, підвищенню працездатності та зменшенню травматизму. Організація праці на робочому місці Організація праці на робочому місці – це комплекс заходів, що Забезпечують трудовий процес та ефективне використання знарядь Виробництва і предметів праці. Робоче місце – це зона, яка оснащена технічними засобами і в якій Відбувається трудова діяльність працівника чи групи працівників. Організація праці на робочому місці полягає у виборі робочої пози та Системи робочих рухів, визначення розмірів робочої зони та розміщення У ній органів керування, інструментів, заготовок, матеріалів, пристроїв і Та ін., а також у виборі оптимального режиму праці та відпочинку. Робоча поза. Правильно вибрана робоча поза сприяє зменшенню Втоми та збереженню працездатності працівника. Робоча поза може бути вільною або заданою (табл. 2.3). Вільна поза роботи означає можливість працювати поперемінно Сидячи і стоячи. Це найбільш зручна поза, бо дозволяє чергувати Завантаження м’язів та зменшує загальну втому. Задані робочі пози – сидячи або стоячи. Робоча поза «сидячи» най1 Читайте також:
|
||||||||
|