Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Інформаційний центр у готелі

На сьогодні, за яскраво вираженої невизначеності, стохас-тичності зовнішнього середовища, необхідною властивістю го­телю є його здатність до адаптації. Висока надійність і забезпе­чення стійкості - один з фундаментальних принципів його фун­кціонування. З урахуванням конкретних умов для кожного готелю, необхідно розробляти і впроваджувати комплексні ав­томатизовані системи, що концентрують у собі сукупність організаційних, режимних, технічних та інших можливостей, спрямованих на досягнення достатнього рівня економічної ефективності і безпеки ведення бізнесу.

Стрімкий розвиток інформаційних технологій привів до того, що за останні кілька років у сервісному секторі економіки стали широко застосовуватися найрізноманітніші інформаційні технологічні рішення. Інформаційне управління пов'язане з бурхливим розвитком технологій, що забезпечують швидкі й ефективні методи передачі, обробки, збереження й одержання інформації. Автоматизація різних процесів досягається шляхом інтеграції різних інформаційних технологій, метою яких є підвищення ефективності і продуктивності роботи готельних службовців, і дає величезні потенційні можливості для підви­щення ефективності управління готелем. Істотним елементом, від якого, буде залежати надійне функціонування всієї опера­ційної системи готелю, є інформаційний центр, що забезпечить об'єднання процесів постачання, споживання і виробництва,

перетворюючи їх у єдину високоефективну систему. Це дозво­лить в умовах швидкої зміни потреб і бажань клієнтів на ринку готельних послуг оперативно і гнучко адаптувати операційну систему (рух трудових, інформаційних, матеріальних і фінан­сових потоків) під індивідуальні потреби різних сегментів клієнтів. Також це надасть можливість мінімізувати витрати на виробництво послуг і дозволить істотно скоротити час обслу­говування і доставки товарів, прискорити процес одержання інформації різними службами і підвищити рівень сервісу. Інформаційний центр - це складний людино-машинний ком­плекс, ядром якого є інформаційна комп'ютерна система, що орієнтована на досягнення таких цілей: відстеження стану го­телю і ситуації довкола нього; оперативний аналіз; виявлення, ідентифікацію та оцінку несприятливих змін стану готелю (потенційних небезпек і загроз клієнтам тощо); підтримку прийняття оперативних і стратегічних рішень для управління готелем з повним урахуванням змінних умов і факторів його стану.

Діяльність інформаційного центру спрямована на підви­щення ефективності управління готелем і включає такі напрям­ки: сприяння управлінню складським господарством, товарно-матеріальними ресурсами, кадрами, організація і впроваджен­ня інформаційних систем у різних службах і підрозділах готелю, робота маркетингового відділу шляхом збору та обробки важ­ливої інформації для вироблення оперативних і стратегічних рішень, допомога бухгалтерії в проведенні моніторингу і конт­ролю руху фоліо-рахунків клієнтів, обробка даних, інформації, формування необхідних форм звітів і передача даних. Також робота інформаційного центру спрямована на комплексне управління матеріальними й інформаційними потоками в сфері інформаційної підтримки служб прийому та розміщення, рес­торану, обслуговування в номерах, охорони, служби протипо­жежної охорони, покоївок та ін.

У світовій практиці інформаційний центр забезпечує мо­ніторинг стану готелю (економічний, виробничий), роботу усіх відділів, що беруть участь у підготовці можливих варіантів опе­ративних і стратегічних рішень, у режимі 24-години.

Інформаційний центр входить до структури управління го­телем і підпорядковується технічному директору. Центр має забезпечувати цілодобову підтримку та інформаційне забезпечен­ня різних служб і відділів готелю. До його функцій входять:

• обслуговування і технічна підтримка автоматизованої інформаційної системи;

• ремонт, диспетчеризація, контроль за вхідною інформа­цією;

• забезпечення онлайнового зв'язку, програмне забезпечен­ня, контроль і забезпечення безпеки готелю;

• контроль за номерним фондом і фінансовими зловживан­нями, попередження різноманітних загроз;

• оперативне управління персоналом готелю;

• реєстрація і управління інформаційними і матеріальними потоками готелю;

• обслуговування і супроводження сервера, електронної пошти і забезпечення зв'язку з Інтернет;

• обслуговування і підтримка в робочому стані комп'ютер­ної техніки, її встановлення та настроювання;

• обслуговування і супроводження програмних продуктів, що купуються; підтримка і ведення бази необхідних даних;

• виявлення завдань у сферах діяльності різних відділів го­телю та адміністрації для подальшої їхньої автоматизації, проектування подальших шляхів розвитку інформаційної системи;

• розробка і поновлення офіційного web-сайту готелю;

• впровадження інформаційних технологій у виконавську практику, створення і поновлення баз даних;

• створення і розсилання електронною поштою дайджестів зацікавленим організаціям;

• консультативна допомога співробітникам з питань ви­користання інформаційних технологій у їхній роботі;

• програмно-технічне обслуговування мережі;

• передання інформації, здійснення поточного спостере­ження, аналіз інформації і представлення результатів ке­рівнику відділу;

• контроль витрат води, тепла, електроенергії та ін.;

• управління та обслуговування дверної автоматики. Інформаційна система для автоматизації управління служб готелю будується в архітектурі «клієнт-сервер». На сервері зна­ходиться база даних, у якій міститься вся поточна та архівна інформація готелю, необхідна для роботи його служб. Вона має модульну структуру, що дозволяє конфігурувати і нарощувати систему на кожному робочому місці в кожній службі відповід­но до їх функціональної спрямованості. Усі робочі місця вза модіють із БД через локальну мережу готелю.

Автоматизована інформаційна система концентрує в собі всі результати роботи системи моніторингу і попередження подій і подає на засобах відображення узагальнені, а також де­талізовані по багатьох рівнях і аспектах дані та інформацію для ефективного управління готелем.

 


Читайте також:

  1. IV. Система зв’язків всередині центральної нервової системи
  2. А джерелами фінансування державні капітальні вкладення поділяються на централізовані та децентралізовані.
  3. А. Центрогенна ДН
  4. Аборт как центральная проблема биоэтики
  5. Аналіз витрат за центрами відповідальності.
  6. Аналіз відхилень – основний інструмент оцінки діяльності центрів відповідальності
  7. Аналіз відхилень — основний інструмент оцінки діяльності центрів відповідальності
  8. Аналіз результатів практичної діяльності Київського освітньо-методичного центру соціальної роботи
  9. АНАТОМІЯ І ФІЗІОЛОГІЯ ЦЕНТРАЛЬНОЇ ТА ПЕРИФЕРИЧНОЇ НЕРВОВОЇ СИСТЕМИ, ЇЇ ВІКОВІ ОСОБЛИВОСТІ
  10. Антиукраїнська політика російського царизму. Посилення централізаторсько-шовіністичних тенденцій
  11. Арматура та вимірювальні прилади, якими обладнуються відцентрові насоси
  12. Архіви центральних установ Великого князівства Литовського та Речі Посполитої. Литовська та Коронна метрики. Волинська метрика




Переглядів: 760

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Автоматизація управління діяльністю готелю | Інформаційні потоки в системі управління готелем

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.