Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Соціально-педагогічний патронаж

КРИТЕРІЇ ЕФЕКТИВНОСТІ СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

К-сть балів Обґрунтування Оцінка Примітка
відсутність компоненту, що вивчається незадовільно  
присутній, але недостатньо реалізований компонент, що вивчається задовільно  
компонент реалізований, але має безсистемний характер добре  
компонент реалізований, достатня системність і результативність відмінно  

Таким чином, соціальна-психологічна служба школи - це складний багатопрофільний організм. Його діяльність багато в чому залежить від організації, керування і компетентності педагогічного колективу.

Патронаж від латинського (patronus) - покровитель, оборонець - це особлива форма захисту недієздатної особи, її майна, у випадках передбачених законом. Вперше у соціальній роботі патронаж був використаний у Великобританії як професійну діяльність, яка дозволяє особам, сім'ям особисті, усувати соціальні та ситуаційні труднощі, які негативно впливають на життєдіяльність. У соціально-педагогічній діяльності патронаж - це форма взаємодії соціального педагога з клієнтом протягом 24 годин у добу, в результаті чого фахівець впливає на події. Термін взаємодії соціального педагога завжди обмежений. У залежності від конкретних подій він може продовжуватися від 4 місяців до 1 року. Контакти, однак, можуть продовжуватися періодично. Патронаж передбачає досягнення в домашніх умовах такої мети: а) діагностичної - ознайомлення з умовами життя, вивчення можливих факторів ризику (медичних, соціальних, побутових); дослідження проблеми; б) моніторингу і контролю - оцінка стану; в) адаптаційно-реабілітаційної - надання конкретної допомоги. Залежно від проблеми, яка виникає і викликає важку життєву ситуацію у життєвому сценарії людини, патронаж може бути: - соціально-педагогічним; - соціально-психологічним; - соціально-медичним; - соціально-економічним; - соціально-правовим. Проведення соціальним педагогом патронажу вимагає дотримання ряду принципів:

- конфіденційності; - самовизначення; - клієнтоцентризму; - добровільності. У ході патронажу соціальний педагог виконує такі основні напрями і методи роботи: o збір інформації (спостереження, анкетування, опитування); o складання банку даних (соціальний паспорт школи, класу, сім'ї та ін.); o відповідне реагування на порушення прав дитини (збір необхідних інформації та документів для подання до відповідних органів); o безпосередня робота з клієнтом; o профілактична робота. Соціальний педагог у разі необхідності переадресовує зібрані документи у відповідні служби соціального захисту. Отже, патронаж - це вид діяльності соціального педагога, який передбачає відвідування дитини вдома з діагностичною, контролюючою і реабілітуючою метою, який дозволить підтримувати тривалі зв'язки, своєчасно вивчити проблемні ситуації, надавати термінову допомогу.




Переглядів: 916

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
КОМПОНЕНТИ СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ | Перспективи розвитку професії

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.