Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



КОМПОНЕНТИ СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Параметри компоненту СПД Оцінка Примітка
Нормативно-правова документація
1. Конвенція про права дитини    
2. Етичний кодекс соціального педагога    
3. Положення про психологічну службу    
4. Укази президента    
5. Закон "Про освіту"    
6. Концепції загальноосвітньої школи    
7. Нормативно-правова база психологічної служби    
8. Нормативно-правова документація закладу    
Перелік документів, які веде соціальний педагог
9. План роботи на рік    
10. План роботи на місяць    
11. План роботи на тиждень    

Продовження табл. 2

Параметри компоненту СПД Оцінка Примітка
12. Соціальний паспорт учня, класу    
13. Соціальний паспорт школи    
14. Журнал соціально-педагогічної діагностики    
15. Журнал індивідуальних і групових консультацій    
16. Журнал корекційно-розвивальної роботи    
17. Журнал щоденного обліку роботи    
18. Статистичні звіти (1 раз в півріччя)    
Планування діяльності
19. Соціально-педагогічний супровід    
20. Відображення у планах з регіональних і місцевих програм, наказів, рішень колегії МОН України    
21. Власні програми    
Діагностика
22. Наявність і якість діагностичних методик    
23. Доцільність соціально-педагогічних досліджень    
24. Якість рекомендацій, наданих за результатами соціального діагностування    
Корекційно-розвивальна і реабілітаційна діяльність
25. Наявність і якість корекційно-розвивальних програм    
26. Якість авторських програм    
27. Володіння методами і прийомами корекційно-розвивальної роботи    
28. Різноманітність форм корекційно-розвивальної роботи    
Консультативна діяльність
29. Організація індивідуальних та групових консультацій за результатами діагностики    
30. Якість розробки стратегії соціально-педагогічної допомоги школярам, які мають проблеми у навчанні, поведінці    
Просвітницька діяльність
31. Якість проведення просвітницької діяльності з учнями    
32. Якість проведення просвітницької діяльності з педагогами    
33. Якість проведення просвітницької діяльності з батьками    

Закінчення табл. 2

Параметри компоненту СПД Оцінка Примітка
Навчальна діяльність
34. Робота гуртків    
35. Розробка навчальних курсів за вибором    
36. Факультативні заняття    
Зв 'язок з громадськістю
37. Організація спільної роботи спеціалістів суміжних галузей    
38. Здійснення соціально-педагогічного патронажу    
Участь у поширенні та впровадженні передового досвіду у соціальній педагогіці
39. Відвідування навчально-методичних заходів    
40. Впровадження у свою діяльність рекомендацій    
41. Наявність власного передового досвіду, поширення його серед колег    
Матеріально-технічна база
42. Методичні матеріали    
43. Технічне обладнання    
44. Дизайн    
45. Окреме приміщення    

 

 

Таблиця 3


Читайте також:

  1. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  2. IІI. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація учбової діяльності
  3. V. Питання туристично-спортивної діяльності
  4. Абсолютні та відності показники результатів діяльності підприємства.
  5. Автоматизація банківської діяльності в Україні
  6. Автоматизація метрологічної діяльності
  7. АДАПТАЦІЯ ОБМІНУ РЕЧОВИН ДО М'ЯЗОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
  8. Аксіоми безпеки життєдіяльності.
  9. Аксіоми безпеки життєдіяльності.
  10. Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках фізики.
  11. Актуальність безпеки життєдіяльності. Сталий розвиток людини
  12. Актуальність і завдання курсу безпека життєдіяльності. 1.1. Проблема безпеки людини в сучасних умовах.




Переглядів: 616

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Визначення ефективності соціально-педагогічної роботи | Соціально-педагогічний патронаж

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.011 сек.