Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Визначення ефективності соціально-педагогічної роботи

Організація соціально-педагогічної роботи соціального педагога у психологічній службі

Журнал щоденного обліку соціально-педагогічної роботи соціального педагога

Додаток 14

До листа МОН України

Від 27-08.2000 р. №1/9-352

______________________________

(назва навчального закладу)

Дата К-сть годин Вид роботи Короткий зміст роботи 3 ким проводилася К-сть людей
           
           

Соціальний педагога веде таку документацію: o план роботи на рік; o план роботи на місяць; o план роботи на тиждень; o журнал соціально-педагогічної діагностики; o журнал індивідуальних і групових консультацій; o журнал корекційно-розвивальної і реабілітаційної роботи; o журнал щоденного обліку роботи; статистичні звіти; o соціальний паспорт учнівських колективів (закладу).

 

 


 

ПЛАН

роботи соціального педагога

___________________________________

(прізвище, ім'я, по-батькові)

________________________________________________________

(назва навчального закладу)

на 20____20____навчальний рік

№ п/п Зміст роботи Термін проведення Де і з ким проводиться
  1. Психодіагностична робота    
  2. Консультативна робота    
  3. Корекційно-відновлювальна та розвивальна робота    
  4. Психологічна просвіта    
  5. Навчальна діяльність    
  6. Організаційно-методична робота    
  7. Зв'язки з громадськістю    

До плану роботи соціального педагога обов'язково включаються такі заходи:

- участь у роботі конференцій, семінарів; - координування різних видів діяльності дітей, підлітків та молоді: обласні конкурси творчості, участь у конкурсних програмах для дітей з особливими потребами; участь у святах дитячо-юнацьких бібліотек; участь у роботі ЦССМ тощо;

- захист і охорона прав дітей. Соціальна - педагогічний захист прав дитини і полягає у: o розробці та реалізації соціально-педагогічних проектів і програм; o зборі та нагромадженні інформації про дітей з багатодітних і соціально незахищених родин, ведення спадкових справ, супровід у відновленні документів, тощо.;

o забезпеченні захисту прав дітей в умовах школи: оформлення пенсій, одержання ними необхідного навчання і виховання, харчування, дотримання норм поведінки і спілкування та ін.; o контролі за діяльністю посадових осіб школи в аспекті захисту прав дитини;

o координації зусилля посадових осіб школи щодо забезпечення захисту прав окремих школярів, груп, посадових осіб школи; o установленні співробітництва з органами соціального захисту, відділами у справах неповнолітніх та інших відомств для координації спільних зусиль в інтересах захисту прав дитини тощо.

Діяльність соціального педагога закладу вимагає вивчення і аналізу. Для оцінки соціально-педагогічної діяльності використовують фронтальні, індивідуальні та тематичні перевірки, а також визначають критерії оцінювання. Зокрема психологічна служба Рівненщини (Ю. Мельник, С.Шаргородська, Ж.Серкіс) розробила нормативно-правові, організаційно-методичні, прикладні вимоги до оцінювання діяльності соціального педагога. Була визначена документація соціально-педагогічної діяльності, яка піддається оцінюванню (таблиця 2), розроблені критерії та оцінки діяльності соціального педагога у закладі освіти (таблиця 3).

Таблиця 2


Читайте також:

  1. I визначення впливу окремих факторів
  2. II. Визначення мети запровадження конкретної ВЕЗ з ураху­ванням її виду.
  3. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  4. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  5. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  6. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  7. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  8. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.
  9. IV. Вимоги безпеки під час роботи на навчально-дослідній ділянці
  10. Ocнoвнi визначення здоров'я
  11. VII. Прибирання робочих місць учнями (по завершенню роботи) і приміщення майстерні черговими.
  12. Аконність залишення засуджених у слідчому ізоляторі для роботи з господарського обслуговування.




Переглядів: 1035

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Модель професійної компетентності соціального педагога | КОМПОНЕНТИ СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.