МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Визначення ефективності соціально-педагогічної роботиОрганізація соціально-педагогічної роботи соціального педагога у психологічній службі Журнал щоденного обліку соціально-педагогічної роботи соціального педагога Додаток 14 До листа МОН України Від 27-08.2000 р. №1/9-352 ______________________________ (назва навчального закладу)
Соціальний педагога веде таку документацію: o план роботи на рік; o план роботи на місяць; o план роботи на тиждень; o журнал соціально-педагогічної діагностики; o журнал індивідуальних і групових консультацій; o журнал корекційно-розвивальної і реабілітаційної роботи; o журнал щоденного обліку роботи; статистичні звіти; o соціальний паспорт учнівських колективів (закладу).
ПЛАН роботи соціального педагога ___________________________________ (прізвище, ім'я, по-батькові) ________________________________________________________ (назва навчального закладу) на 20____20____навчальний рік
До плану роботи соціального педагога обов'язково включаються такі заходи: - участь у роботі конференцій, семінарів; - координування різних видів діяльності дітей, підлітків та молоді: обласні конкурси творчості, участь у конкурсних програмах для дітей з особливими потребами; участь у святах дитячо-юнацьких бібліотек; участь у роботі ЦССМ тощо; - захист і охорона прав дітей. Соціальна - педагогічний захист прав дитини і полягає у: o розробці та реалізації соціально-педагогічних проектів і програм; o зборі та нагромадженні інформації про дітей з багатодітних і соціально незахищених родин, ведення спадкових справ, супровід у відновленні документів, тощо.; o забезпеченні захисту прав дітей в умовах школи: оформлення пенсій, одержання ними необхідного навчання і виховання, харчування, дотримання норм поведінки і спілкування та ін.; o контролі за діяльністю посадових осіб школи в аспекті захисту прав дитини; o координації зусилля посадових осіб школи щодо забезпечення захисту прав окремих школярів, груп, посадових осіб школи; o установленні співробітництва з органами соціального захисту, відділами у справах неповнолітніх та інших відомств для координації спільних зусиль в інтересах захисту прав дитини тощо. Діяльність соціального педагога закладу вимагає вивчення і аналізу. Для оцінки соціально-педагогічної діяльності використовують фронтальні, індивідуальні та тематичні перевірки, а також визначають критерії оцінювання. Зокрема психологічна служба Рівненщини (Ю. Мельник, С.Шаргородська, Ж.Серкіс) розробила нормативно-правові, організаційно-методичні, прикладні вимоги до оцінювання діяльності соціального педагога. Була визначена документація соціально-педагогічної діяльності, яка піддається оцінюванню (таблиця 2), розроблені критерії та оцінки діяльності соціального педагога у закладі освіти (таблиця 3). Таблиця 2 Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|